Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får helt spæder, noen ganger spiller jeg med helt brød huer, med 10 deaths etter 15 min.

kjører ziggs med ad etc

og så går han rundt med 4 dorans blade og sier at det er bra fordi en gang fikk han 3/6/1 i stats.

HERREGUD

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Første gang jeg har klaget, og siste.

Og dette var ikke early game uansett. Dette var et 20 min, han gikk rundt med 4 doran

Og som sagt du kjøper ring på ziggs

Kan kjøpe hva du vil :p. Så en AD Brand som carryet hele laget så ingenting er umulig

Lenke til kommentar

Det er faen meg det dummeste argumentet jeg har hørt noen gang. Har selv trollet rundt med AP på alle champions som kan det og ofte pubstompet som et helvete med det, men om det er viable. Nei, det er det ikke. At man en eller to ganger klarer å vinne med et troll build tilsier ikke at builden er viable.

Hadde han fyren som eide med AD Brand gått lik build på en anen AD carry isteden ville han eid enda mer.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Skal du gå AD carry så går du en character som tjener mer på AD enn AP. Om ikke så kaster man rett og slett bort fordelen man skaffer seg med mye farm/kills. Tror kanskje jeg skal begynne og gå AP på Lee Sin, Graves og Garren fordi jeg kan spille som jeg selv vil. Jeg spiller jo for å hjelpe laget selv om jeg går AP på full AD chars. Om det er slik logikken din passer inn.

Lenke til kommentar

Liker ikke ordet "skal" her. Tenkte man spilte spill for å ha det morsomt, ikke for gjøre ting som SKAL gjøres. Greit nok kanskje ikke optimalt. Men doable, og artig å prøve nye ting. Men for all del, man får jo ikke tenke selv lengre i spill for det er ikke sånn det SKAL spilles :p

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri sagt at det bare er en build som fungerer. Det jeg sier er at man ikke går AD på en AP carry i en seriøs setting. Om denne karakteren ikke er tjener noe på AD annet enn auto attack hvorfor skal man da gå AD carry på den? Man kan fortsatt gå ekstremt forskjellig build med AD på en AD champ. Handler bare om at man må holde builden til champs som faktisk tjener på det. Ziggs, Brand og andre PURE AP champs går man ikke AD på da man har andre MYE bedre valg. Så klart om du vil spille på andres bekostning og ødelegge for de med din supre "jeg gjør som jeg selv vil fordi jeg kan" holdning så greit.

Lenke til kommentar

Ja, fordi du er så hardcore og pro at du spiller Ranked med alle de kule gutta? Ikke alle gidder å gå ranked og de fleste spiller for å ha det morro. Med morro mener jeg ikke at man bare skal gi faen i alle andre og drite i hvordan ting ender opp. Vil nå påstå at din holdning SNORLX er den største grunnen til at LoL communityet er så jævlig rottent.

Lenke til kommentar

Er enig med deg der. De som bare har litt å spille casual og ta en game her og der må da få lov til det uten å bli kritisert for det. Er en grunn den funksjonen er der. Spiller ikke ranked pga en ting, elitism. Spilte hon, var ok/ganske god (rundt 1750) men er sikkert det samme der som her. Whine whine whine. Er nok av det i normal games, men bare ignorer de som rager/flamer så går greit, men vil tro det er mye mer i ranked (am I right?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...