NoNamesLeft Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) begynner å nærme meg min gamle elo igjen nå, men faen... folk blir jo bare dårligere. Kjørte nettopp over en Rumble top med Irelia. Mer udugelig spiller skal du se lenge etter. Endret 6. februar 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er deilig å spille amu når han ikke blir bannet. Noe som skjer ofte, men deilig å se 5 folk prøve å ta deg, og aldri klare det Etter en lang pause med LoL føltes det kjempe godt å spille igjen, herlig! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Nautilus, Titan of the Depths Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Får helt spæder, noen ganger spiller jeg med helt brød huer, med 10 deaths etter 15 min. kjører ziggs med ad etc og så går han rundt med 4 dorans blade og sier at det er bra fordi en gang fikk han 3/6/1 i stats. HERREGUD Endret 10. februar 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Kan dere vær så snill slutte å forpeste tråden ved og klage over hvordan hver runde har vært? FYI, stacke Doran's er noe du gjør for å få en early advantage. Endret 10. februar 2012 av _NympH Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Joda, stacke Doran's er vel og bra det, men jeg vil påstå det er mye bedre å stacke rings enn blades på Ziggs. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kan dere vær så snill slutte å forpeste tråden ved og klage over hvordan hver runde har vært? This. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Første gang jeg har klaget, og siste. Og dette var ikke early game uansett. Dette var et 20 min, han gikk rundt med 4 doran Og som sagt du kjøper ring på ziggs Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kjøpte Kennen i dag (har ventet på half price siden jeg startet å spille lol ) og er akkurat den spillestilen jeg liker. Spiller som regel tank eller AP carry ^^ Liker at jeg fikk 12 assist på alle matchene xD Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Første gang jeg har klaget, og siste. Og dette var ikke early game uansett. Dette var et 20 min, han gikk rundt med 4 doran Og som sagt du kjøper ring på ziggs Kan kjøpe hva du vil . Så en AD Brand som carryet hele laget så ingenting er umulig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Det er faen meg det dummeste argumentet jeg har hørt noen gang. Har selv trollet rundt med AP på alle champions som kan det og ofte pubstompet som et helvete med det, men om det er viable. Nei, det er det ikke. At man en eller to ganger klarer å vinne med et troll build tilsier ikke at builden er viable. Hadde han fyren som eide med AD Brand gått lik build på en anen AD carry isteden ville han eid enda mer. Endret 10. februar 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Bare sier at du selv spiller spillet, og kan gå hvilken build du vil så lenge du ikke spiller dårlig med vilje Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Skal du gå AD carry så går du en character som tjener mer på AD enn AP. Om ikke så kaster man rett og slett bort fordelen man skaffer seg med mye farm/kills. Tror kanskje jeg skal begynne og gå AP på Lee Sin, Graves og Garren fordi jeg kan spille som jeg selv vil. Jeg spiller jo for å hjelpe laget selv om jeg går AP på full AD chars. Om det er slik logikken din passer inn. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Liker ikke ordet "skal" her. Tenkte man spilte spill for å ha det morsomt, ikke for gjøre ting som SKAL gjøres. Greit nok kanskje ikke optimalt. Men doable, og artig å prøve nye ting. Men for all del, man får jo ikke tenke selv lengre i spill for det er ikke sånn det SKAL spilles Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg har da aldri sagt at det bare er en build som fungerer. Det jeg sier er at man ikke går AD på en AP carry i en seriøs setting. Om denne karakteren ikke er tjener noe på AD annet enn auto attack hvorfor skal man da gå AD carry på den? Man kan fortsatt gå ekstremt forskjellig build med AD på en AD champ. Handler bare om at man må holde builden til champs som faktisk tjener på det. Ziggs, Brand og andre PURE AP champs går man ikke AD på da man har andre MYE bedre valg. Så klart om du vil spille på andres bekostning og ødelegge for de med din supre "jeg gjør som jeg selv vil fordi jeg kan" holdning så greit. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvem bryr seg om normals anyway LOL Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ja, fordi du er så hardcore og pro at du spiller Ranked med alle de kule gutta? Ikke alle gidder å gå ranked og de fleste spiller for å ha det morro. Med morro mener jeg ikke at man bare skal gi faen i alle andre og drite i hvordan ting ender opp. Vil nå påstå at din holdning SNORLX er den største grunnen til at LoL communityet er så jævlig rottent. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er enig med deg der. De som bare har litt å spille casual og ta en game her og der må da få lov til det uten å bli kritisert for det. Er en grunn den funksjonen er der. Spiller ikke ranked pga en ting, elitism. Spilte hon, var ok/ganske god (rundt 1750) men er sikkert det samme der som her. Whine whine whine. Er nok av det i normal games, men bare ignorer de som rager/flamer så går greit, men vil tro det er mye mer i ranked (am I right?) Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå