Lillekrek Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen her som spiller på us servern, gjerne 1800 elo +- som vil teame up i 5on5 premade ? Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen her som spiller på us servern, gjerne 1800 elo +- som vil teame up i 5on5 premade ? Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Spilte mot en magic damage mf(tror det er henne, pirate hunter kjerringa?) Å herregud så vondt så ultien gjorde, døde på to sekunder som ryze. Artig vri, har aldri sett noen gå magic damage på mf før. Men jeg er jo litt grønn. Ingen folk på Diskusjon.no, men det er vel slik at det ikke er en permanent kanal? Endret 25. januar 2011 av Nycoplus Lenke til kommentar
awezum Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen her som spiller på us servern, gjerne 1800 elo +- som vil teame up i 5on5 premade ? Kom deg over på EU serveren ;-) Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen her som spiller på us servern, gjerne 1800 elo +- som vil teame up i 5on5 premade ? Kom deg over på EU serveren ;-) Jobber med saken, har sendt inn til supporten, og håper på å få bytte. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Konge ! Lemme know om det blir ordnet a Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Det ble det ikke, de tillater ikke char transfers. Egentlig sykt kjipt, for i det siste har det lagget noe sinnsykt på US servern som gjør ranked q ganske ubrukelig når man kommer opp i 500 ping.. Endret 25. januar 2011 av Lillekrek Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 EU har ikke akkurat vært noen dans på røde roser heller. Prøvde å spille rankged 3v3 i går sammen med 2 andre. Vi hadde alt fra 2-5 sekunders delay, og det var helt uspillbart. >.< Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Var flere ganger i går det var uspillbart for oss og. Har begynt å spille med fiddelsticks nå. Artig! Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ohh Fiddles! Elsker han. Vis du blir feeda, og samtidig har okey teams med crowd control så har ikke det andre laget en sjangse! Husker mitt lag dumma oss ut, og det var 3 stk som var på vei mot inhib, gikk inn solo mot 2 carries og en tank med 3k+ hp og greit med resist. Men jeg var så feeda at jeg smeltet bort tanken i løpet av få sekunder og drepte en carry, samtidig som siste ble jagd bort med rundt 25% helse igjen. Utli+flash etterfulgt av dark wind, for så å bruke terror og drain når ulti nesten er over=massive damage! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 I dette tilfellet er det Torger som feeder andre. =/ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde uflaks den ene runden! Tar igjen i kveld Lenke til kommentar
awezum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 jeg vil også game i kveld D: Men nå syntest jeg riot kan se å få ordnet denne laggen, det er ikke til å spille.. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det alle sier det! Hehe, er ikke helt sikker på når jeg kommer hjem i kveld, skal en tur innom Glasgow etter jobb å møte noen venninner fra gamle VGS, som er der på klassetur. : ) Men, da har du jo mulighet til å pracce litt i fred og ro! Lenke til kommentar
awezum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hehe, kan ikke game i kveld. Skal til arendal for å hente ting jeg har bestilt og så skal jeg sove over der til i morgen, men i morgen har jeg okkupert både deg og torger, fordi da skarre games veit jeg Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Får ikke blitt med i kveld selv. Beta tester Rift! Men Fiddles er egentlig veldig kraftig både early og mid game. Går det til veldig late game, så er han nesten litt mer support en carry hvis det andre laget er smarte nok til å stacke mresist. Hvis du laner, så start med 1 point i hver skill (dark wind eller drain som første), så følger du opp med å maxe ulti, dark wind, drain og så terror. Du får en så sykt bra harass da at det andre laget kan mer eller mindre ikke gjøre noe som helst tilbake. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg skjønner ikke hva Riot driver med. Det burde være lett for Riot å vite hvor mye av serverkapasiteten som blir brukt til ethvert tidspunkt. Da burde det allerede være flere bokser på vei. Samtidig kan de også ansette en hardware fyr for EU, sist gang vi måtte vente på at serverne skulle bli fiksa var det på grunn av at hardwarefyren skulle fly over fra USA. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Torger og Tommy, jeg får nok ikke spilt før mandag / tirsdag pga flatematen min slacker når det kommer til å betale Virgin regninger... : < Så ja, da blir det flaska i stedet. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå