NoNamesLeft Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fått smaken for solo top vlad nå. Outlaner hvem som helst med en gang jeg får revolver. Ofte før også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen som har en grei fiks på ultra treg nedlasting av lol? Har lasta ned hele greia på nytt og under patchinga får jeg hastigheter mellom 1 og 100kb/s. Gjennomsnittet er vel på under 20. Får aids av å leite gjennom alle forumsidene til riot og har prøvd de fleste standard greiene. Av med P2P, avinstallere PDM, kjøre som admin, starte maskina på nytt, kuke med internett settings, osv. Skulle gjerne hatt en fiks som faktisk fungerte. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 prøv å laste ned fra us elns. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 testa blitzjungle for første gang, morsomste jeg har spilt på lenge Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bare kjipt at han faller bak fra mid til late game i jungelen sammenlignet med andre vanlige junglers. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hadde ok match nå, men vi tapte, bare så synd at kat var ubrukelig. karthus på det andre laget hadde en "morsom" build lol Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Herp derp Karthus http://www.youtube.com/watch?v=PT7kLbJ2WnY Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 testa ut ziggs for første gang, wow, awesome 1 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Stemmer, Ziggs er sykt morsom å spille. Mye damage, og jeg har enda ikke møtt noen som kontrer han veldig hardt. Han virker noe OP imo, men veldig morsom kit. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Virka egentlig ganske balansert i min bok, godt mulig jeg bare har møtt på folk som ikke utnytter han godt nok, men han hadde store vanskeligheter med å countre Annie, Swain og Brand mid (dog, møtte han mest som Annie). Det eneste som er veldig irriterende mot han er hvor mye han kan spamme, virker som han får en massiv manaboost (core items som slår inn?) rundt lvl 11-12 og derifra blir han ganske kjip å lane imot. Men ja, som annie og andre burstcastere var det ikke noe problem å ta han 1v1 hele tiden, men han gjør vondt i teamfights, så det balanseres vel der. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Mhm, det stemmer i forhold til min erfaring i alle fall, dog jeg tror han er noe OP. Ikke altfor mye riktig nok, det kan selvfølgelig bare være at han er ny, og dermed er det ikke så mange som vet hvordan han fungerer enda. I de matchene jeg har spilt han så har han ikke hatt store manaproblemer, men i fights så mister han mana fort. Han har ikke så mye sustained damage imo, dvs mindre enn andre AP champs i alle fall. Jeg hadde problemer mot Ahri i alle fall, det virket som at hun kan takle Ziggs ganske godt. Mer sustain, og bra damage. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det eneste jeg finner litt OP med Ziggs er ultien, for lett, lengre forvarsel og mer delay på nedslag takk. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Karthus ult gjør jo mer dmg, og den treffer alle 100% sikkert. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er jo lenger nedslags tid på ulti til ziggs, hvis man er lenger unna, blir også markert på baken før den kommer, så man har god tid å komme seg unna blir den fyrt av fra langt unna. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 God og god tid, er man i midten når den kommer blir man truffet. Får kanskje løpt litt unna midten av impact men man blir truffet Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 noen som har en fin guide på hvordan å vinne 1v5? Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 noen som har en fin guide på hvordan å vinne 1v5? 1. Velg yi eller kat 2. Sats på at de ikke har CC 3. Bli farmed 4. ???? 5. PROFIT!!! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hehe. Elo i fritt fall Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) pfft... det der er ingenting. Endret 6. februar 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hadde ok match nå, men vi tapte, bare så synd at kat var ubrukelig. karthus på det andre laget hadde en "morsom" build lol Builden til Jax'en var ikke helt bra. Haha! noen som har en fin guide på hvordan å vinne 1v5? 1. Velg yi eller kat 2. Sats på at de ikke har CC 3. Bli farmed 4. ???? 5. PROFIT!!! Jax og Trynda er også et godt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå