Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, for du har jo så utrolig mye mer erfaring fra den ratingen enn meg, selvfølgelig.

Hvorfor skulle det ikke være mindre på den Eloen? Hovedkilden til trolling der er på grunn av streamere: "OMG, PLAYING WITH HOTSHOTGG, LETS TROLL", eller eksempler som saintvicious som ble bannet fordi han ikke fikk rollen som jungler og trollet hele teamet sitt.

Av egen erfaring har teamet mitt ett troll 1/10 ganger. Feedere finner jeg noe oftere tho, kanskje i 1/4 games. Leavere møter jeg nesten aldri, renser faktisk PC-en oftere enn jeg møter disse(og den er møkkete l0l).

Vil gjerne fortsatt ha svar på hvor en finner Elo-hell også, svært interessert i hvor den faktisk er.

Herre, du kommer med et par eksempler, mens jeg faktisk spiller med 2k+ Elo spillere. Hvis du kanskje ikke husker, så har jeg nevnt dette tidligere. Men for å friske opp dine grå menn, så kan jeg nevne noen: HawkDon, TreeEskimo, Duts, Flamie og flere.

I min egen Elo finner jeg hundre ganger så oftere feedere, trolls, leavere og hva enn det måtte være; teoretisk sett har alle like stor sjanse, men i praksis (<- merk det ordet, er du snill), så er det en helt annen historie.

Ferdig arbeid.

Hva heter du ingame? Du spiller også med hawk ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

er matchmaking fucka elns?

Har fått lastpick nå de 4-5 siste matchene og tapt siden jeg ikke kan carrye som support.

Mener det er slik at de som joiner matchmaking som gruppe havner øverst.

Jeg og kompisen min spilte enn 6-7 runder igår, vi havna på 1-2 pick hver gang utenom 1, og da var det pga. av en annen duo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

I duo kommer jeg alltid på 3-5pick, mens han jeg spiller med nesten alltid er firstpick. Det er vel fordi han har ~250 høyere ELO enn meg.

Lenke til kommentar

er matchmaking fucka elns?

Har fått lastpick nå de 4-5 siste matchene og tapt siden jeg ikke kan carrye som support.

Mener det er slik at de som joiner matchmaking som gruppe havner øverst.

Jeg og kompisen min spilte enn 6-7 runder igår, vi havna på 1-2 pick hver gang utenom 1, og da var det pga. av en annen duo.

Det kommer helt an på hva slags rating dere har, hvis f.eks du er 1600 og spiller med en som er 1400, vil du være 1st og han last pick 90% av tiden, og resten av laget vil være rundt 1500. Det virker som det er gjennomsnittet av ELOen deres som bestemmer hvilke teammates dere blir matchet med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har akkurat begynt å spille, så har ikke gått ranked enda.

Ingen planer om å havne i ELO-hell med engang :tease:

Rundene vi hadde igår hadde forsåvidt en 50% fordeling av oss 2 som first pick.

Lenke til kommentar

Ja, det er ELO i normal games. Hvordan ellers skulle de matche deg med nogenlunde like gode/dårlige spillere? Og nei, den er ikke mulig å se. Gikk ann før ved å gå inn i noen filer under Riot Games-mappen, men dette ble fjernet for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Og nei, den er ikke mulig å se. Gikk ann før ved å gå inn i noen filer under Riot Games-mappen, men dette ble fjernet for en god stund siden.

Jepp, det er fullt mulig med LoLNotes.

Wait, what? Please inform.

Satt deg som leader av teamet nå forresten, har ikke tid overhodet til å få i gang noe aktivt med det. Rekker noen games selv i helgene tho, men håper du evt. klarer å få til noe med brukere her inne :)

Kopierer signaturen din også btw, hvis det er greit. Trengs større community her inne, og den vil definitivt hjelpe folk her med å finne fra til det.

Edit: Så nettopp infothreaden din også(godt jobbet forresten!), du kan gjerne legge inn hva jeg har skrevet av informasjon om teamet der, slik at flere ser det ;)

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar
Wait, what? Please inform.

Jepp, ganske så høvelig program; kan gi deg link: http://tshock.co/xf/index.php?forums/lolnotes.34/

Satt deg som leader av teamet nå forresten, har ikke tid overhodet til å få i gang noe aktivt med det. Rekker noen games selv i helgene tho, men håper du evt. klarer å få til noe med brukere her inne :)

Kopierer signaturen din også btw, hvis det er greit. Trengs større community her inne, og den vil definitivt hjelpe folk her med å finne fra til det.

Yes, skal se hva jeg får til; foreløpig er det nesten aldri 5 medlemmer online samtidig, så trenger absolutt å få flere og joine.

Edit: Så nettopp infothreaden din også(godt jobbet forresten!), du kan gjerne legge inn hva jeg har skrevet av informasjon om teamet der, slik at flere ser det ;)

Jo, det kan jeg absolutt gjøre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...