Kevlar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Wickd suger, så det er ikke så rart Har spilt med og mot han massevis, vi trollet han og Hmmer og resten av den gamle premaden hans med jungle AD Evelynn. Da var det rage. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) blir så deprimert av solo queue... 4 på rad med massive feeders på teamet nå. Er ikke det at de feeder som er værst, men det at de skal flame så jevlig på alle andre. Endret 5. januar 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Spill et annet spill Jeg vant nettopp game med Kennen der jeg hadde 1100 AP på slutten. Vi hadde en 2-13 gangplank, men hva gjør vel det når man dreper hele andre laget alene med en ulti Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Spill et annet spill Tanken har slått meg utrolig mange ganger, men føler bare jeg har brukt for mye tid på dette spillet til å "bare" slutte. Pluss at jeg elsker å spille premade Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Henger meg på Nonamesleft jeg også, Soloq er noe herk iblandt, men premade redder hele gamet, føler det ikke blir like mye flaming på hverandre og selve kommunikasjonsdelen med skype og at det er litt seriøst hever morroa til de grader. Ettersom en del av de bedre kompisene mine har gått over til SWTOR nå så er det ikke like lett å få til premade lenger. Så hvis det er noen 1500+ folk som er litt aktive så er det bare å adde Ullsokk @ West Lenke til kommentar
HotStrike Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som har lyst til og duo ranked senere i dag? Name :HotStrike Elo:1400, vært 1700. Spiller alt, men ikke suport Normals win 800+ Lenke til kommentar
1337joker921 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skal overføre West, bare for å fortsette å grine i solo que Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Vil dere finne norske spillere for premade, så sjekk tråden: Ditt Summoner Name (for både West og East) Join kanalene: lolnorge og diskusjon.no (på West) Også har du et Diskusjon.no lag óg, som heter: DiskusjonNO (også på West), som TKC SNORLX er lagleder for. Endret 6. januar 2012 av _NympH 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har nå fått laget et lag for oss fra Diskusjon.no. Team name: DiskusjonNO(tegn var ikke lov lolol) Team tag: TDNO Målet er vel egentlig bare å få samlet oss fra dette forumet, og få til et lite community av oss som spiller LoL her. Ranked teamet vil sannsynligvis ikke bli super-seriøst, men mest for at vi skal ha det gøy med hyggelige folk. Ønsker jo tho at man spiller så godt man kan når man først spiller med laget, men vi satser vel ikke på noen topplasseringer. Ingen ELO restriction foreløpig(du må selvfølgelig være lvl 30), men mulig det må endres etterhvert mtp. interesse for dette. Hvis dette skjer kan vi, som sagt tidligere i tråden, lage et første- og andrelag fra forumet her, men atm. kan alle som vil, og føler de kan bidra, joine. Såeh.. Hvis du er interessert i å ha et par folk å game med når du ellers ikke føler for soloQ eller normals, bare legg til TKC SNORLX ingame, og vi tar en prat der og jeg legger deg mest sannsynlig til i teamet. Edit: Dette gjelder West. Har dessverre ikke bruker på East lenger, men noen må gjerne gjøre det samme der hvis de føler for det. Edit2: TS/VT er et must. Skype kan brukes i nødstilfeller, men vi foretrekker Teamspeak eller Ventrilo. Bump. Ikke fått til noen matcher med laget enda, håper selvfølgelig flere vil joine slik at vi muligens kan få til noen games i løpet av helga. Skal få kontaktet noen som allerede er med og spørre om de er up for noen games i kveld/morgen kveld. Er du ikke i teamet, så er det, som sagt, fint mulig å kontakte meg ingame og spørre om jeg kan adde deg, og enda bedre hadde det vært hvis du hadde mulighet til å spille denne helgen. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg spiller på East, ellers hadde jeg blitt med Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 1200 er tusen ganger vanskeligere enn 1450+. Har ikke opplevd makan. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Værsåsnill, kan ikke vi alle bare slutte å nevne om Elo og Solo queue? Det bringer bare opp de samme gamle, meningsløse debattene. Er bare så lei av å lese de samme klagene gang på gang med de samme teoriene. Noen sliter mens andre ikke. Ferdig arbeid. Endret 6. januar 2012 av _NympH Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 er matchmaking fucka elns? Har fått lastpick nå de 4-5 siste matchene og tapt siden jeg ikke kan carrye som support. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 For du vinner hvert game du blir carry? Support er viktigste mann på laget i mange matcher, når du lærer deg å gjøre mer enn å løpe etter AD og heale hvert 12. sekund 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 For du vinner hvert game du blir carry? Support er viktigste mann på laget i mange matcher, når du lærer deg å gjøre mer enn å løpe etter AD og heale hvert 12. sekund Skjønner selvsagt at det er mer i rollen enn det Holder alltid timers, warder over alt, forteller teamet hva de skal/skal ikke gjøre, men så lenge jeg ikke carryer teamet blir det som regel alltid tap Lenke til kommentar
Rampzor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kan noen forklare meg hva ELO er, på norsk... takk på forhånd. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Holder på å lage en guide om warding: http://www.solomid.n...307051325881612 Som skal bli lagt sammen med Rabenfeder's support guide (beste du finner atm): http://www.solomid.n...des.php?g=11253 I nærmere fremtid når jeg er ferdig med warding, så skal jeg gå dypere inn på split push, fake push, force dragon, gank routes (særlig for wall-jumpers), når man kan utnytte en mulighet osv. Hvis det er noen her som har god peiling på å lese spillet, så gjerne hiv deg med. Endret 8. januar 2012 av _NympH Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bra jungle guide? Kan routes osv. Men sliter litt med når jeg burde ganke osv. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bra jungle guide? Kan routes osv. Men sliter litt med når jeg burde ganke osv. ganks burde du gjøre så ofte som du kan. Helst på lanes som blir pushet av det andre laget. En fordel er ofte å vite hvor det andre laget sin jungler er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå