Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på Nonamesleft jeg også, Soloq er noe herk iblandt, men premade redder hele gamet, føler det ikke blir like mye flaming på hverandre og selve kommunikasjonsdelen med skype og at det er litt seriøst hever morroa til de grader.

Ettersom en del av de bedre kompisene mine har gått over til SWTOR nå så er det ikke like lett å få til premade lenger. Så hvis det er noen 1500+ folk som er litt aktive så er det bare å adde

Ullsokk @ West

Lenke til kommentar

Har nå fått laget et lag for oss fra Diskusjon.no.

Team name: DiskusjonNO(tegn var ikke lov lolol)

Team tag: TDNO

Målet er vel egentlig bare å få samlet oss fra dette forumet, og få til et lite community av oss som spiller LoL her. Ranked teamet vil sannsynligvis ikke bli super-seriøst, men mest for at vi skal ha det gøy med hyggelige folk. Ønsker jo tho at man spiller så godt man kan når man først spiller med laget, men vi satser vel ikke på noen topplasseringer.

Ingen ELO restriction foreløpig(du må selvfølgelig være lvl 30), men mulig det må endres etterhvert mtp. interesse for dette. Hvis dette skjer kan vi, som sagt tidligere i tråden, lage et første- og andrelag fra forumet her, men atm. kan alle som vil, og føler de kan bidra, joine.

Såeh.. Hvis du er interessert i å ha et par folk å game med når du ellers ikke føler for soloQ eller normals, bare legg til TKC SNORLX ingame, og vi tar en prat der og jeg legger deg mest sannsynlig til i teamet. :)

Edit: Dette gjelder West. Har dessverre ikke bruker på East lenger, men noen må gjerne gjøre det samme der hvis de føler for det.

Edit2: TS/VT er et must. Skype kan brukes i nødstilfeller, men vi foretrekker Teamspeak eller Ventrilo.

Bump. Ikke fått til noen matcher med laget enda, håper selvfølgelig flere vil joine slik at vi muligens kan få til noen games i løpet av helga. Skal få kontaktet noen som allerede er med og spørre om de er up for noen games i kveld/morgen kveld. Er du ikke i teamet, så er det, som sagt, fint mulig å kontakte meg ingame og spørre om jeg kan adde deg, og enda bedre hadde det vært hvis du hadde mulighet til å spille denne helgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Værsåsnill, kan ikke vi alle bare slutte å nevne om Elo og Solo queue? Det bringer bare opp de samme gamle, meningsløse debattene. Er bare så lei av å lese de samme klagene gang på gang med de samme teoriene.

Noen sliter mens andre ikke. Ferdig arbeid.

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

For du vinner hvert game du blir carry? Support er viktigste mann på laget i mange matcher, når du lærer deg å gjøre mer enn å løpe etter AD og heale hvert 12. sekund :)

Skjønner selvsagt at det er mer i rollen enn det :)

Holder alltid timers, warder over alt, forteller teamet hva de skal/skal ikke gjøre, men så lenge jeg ikke carryer teamet blir det som regel alltid tap :p

Lenke til kommentar

Holder på å lage en guide om warding:

http://www.solomid.n...307051325881612

Som skal bli lagt sammen med Rabenfeder's support guide (beste du finner atm):

http://www.solomid.n...des.php?g=11253

I nærmere fremtid når jeg er ferdig med warding, så skal jeg gå dypere inn på split push, fake push, force dragon, gank routes (særlig for wall-jumpers), når man kan utnytte en mulighet osv.

Hvis det er noen her som har god peiling på å lese spillet, så gjerne hiv deg med.

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...