propaw Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Var vel ikke nok "kurwa kurwa kurwa trondomere or feed" på eu west kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Alt for mange som spiller east som ikke snakker engelsk, eneste grunnen til å switche til west. Sikkert andre som jeg ikke vet om også ^^, btw. God combo: Alistar og Vayne/Tristiana med Xin/Scarner/volibear jungle. Alistar og Vayne funker bra. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, man har jo noe russere og sånt som ikke snakker engelsk. Men om man er premade så er jo ikke det noe problem.. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Dinget 30 idag og tenkte å prøve meg på ranked. Er det noe som er greit å vite før man begynner å spille ranked? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kan du spille Jungler, solotop, mid, support og ad carry? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 nei, har ikke prøvd meg som jungler og support enda. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer da! Om du har 4 andre og spille med så kan du nesten like greit begynne med premade normal games da. Da møter dere jo andre premades. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Dinget 30 idag og tenkte å prøve meg på ranked. Er det noe som er greit å vite før man begynner å spille ranked? at alle der suger HARDT Lenke til kommentar
AmundK Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Dinget 30 idag og tenkte å prøve meg på ranked. Er det noe som er greit å vite før man begynner å spille ranked? at alle der suger HARDT Jepp Stort sett det. Om du vil ha et ordentlig team får du nesten ta med 1/2/4 andre venner. Uansett, om du fortsatt går soloqueue burde du være forbredt på å kunne spille alt. Altså minimum kunne spiller en mid, en solotop, en jungler, ad carry eller support. I lav ELO vil jeg ikke råde deg til å gå support, gå noe viktig. AD carry eller solotop f.eks. For, hvis du lar en annen gå den rollen og du som support så står du hjelpesløs når teamet ditt, til tross for den gode supporten de fikk fra deg failer. Hvis du går carry har du heller sjansen til å blir fed å carrie teamet ditt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 carry alle med ad sona np. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Om han er god til og jungle kan det også hjelpe dårlig carrier på laget ditt til og klare seg da. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ok, passer fint at jeg har premade da Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 noen som er med på duo? Har hatt 13-1400 rating siden starten av sesongen, men er for tiden på tidenes defeatstreak og har bare 1201. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dinget 30 idag og tenkte å prøve meg på ranked. Er det noe som er greit å vite før man begynner å spille ranked? at alle der suger HARDT Easy wins all around da Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Viktigste i ranked, vite din posisjon og at du må være god til å farme minions. Øv øv og øv mer, spill til du klarer 100minions iløpet av 15min så skal du nok klare å holde følge i ranked. Så klart, dette er bare om du er solotop/mid/carrybot. Grip sjansen når det er mulig å gå for et kill, men aldri ta unødvendige sjanser som fører til død og vips har motstanderen i din lane en fordel. Spill def og ikke drit deg ut, så funker ranked bra Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke gi opp etter 15 min fordi du har daua 4 ganger er mitt tips. Alt kan snu og kampen er ikke over før den er over. Har vunnet flere kamper hvor vi ligger veldig langt bak early game, men tar de hardt igjen late game. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen her som fortsatt tror "elo hell" holder dem nede som er villige til å la meg booste kontoen deres opp for å bevise at det er bullshit? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke gidd å dra opp den diskusjonen igjen. Jeg er i humøret til å skrive 1000 ord om akkurat det området, men for å ta vare på kvaliteten over tråden lar jeg være. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg ser ingen diskusjon, jeg ser helt seriøst etter noen med lav konto. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vel, jeg har ekstreme vanskeligheter for å ta deg seriøs på det området. For meg virker det som er rop om at noen skal diskutere ELO-hell temaet med deg. Og med denne kontoen skal du bringe opp enda flere endeløse diskusjoner om ELO-hell. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå