Manken Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Liker Graves veldig godt. Pass på at jo lengre ut i gamet du kommer, jo bedre er auto-attack enn abilities. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Graves er artig, ja. Synd jeg nesten aldri spiller han. Foretrekker jungle og andre AD carries, så det blir Ezreal > Vayne > Cait > Graves. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ikke noe kog'maw, friskjon ;<? Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ingenting slår Vayne + Janna. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Om du ser bort i fra Kog'maw + sona ja Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Taric+Cait var også ganske heftig en gang i tiden, vet ikke om det er sånn lenger. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ikke noe kog'maw, friskjon ;<? Glemte helt han, så han kommer nok foran Graves igjen. Har til og med legendary skin til Kog'maw Den jævligste comboen jeg har møtt på i botlane til nå må være Vayne / Alistar, helt forferdelig Endret 30. desember 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Vayne og Ali eller Vayne og en god Leona er uten tvil værste lane. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Dæven, Irelia var artig. Spilte hun første gang idag som solotop vs Kennen. Noen som har bra tips til hvordan man burde bygge henne, evt en god guide? Rushet phage og triforce, og etter det sto det stilt, så jeg kjøpte meg frozen mallet og var på vei til å bygge en warmogs og deretter atmas. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) På Irelia bygger jeg enten mallet eller trinity, aldri begge deler. Bygger mallet når laget har en squishy jungler/support og trenger tank, feks. Shaco. Begynn gjerne med sko og tre pots. Maks W først, svært sjeldent den ikke er først, deretter q for å lettere gjøre livet surt for motstanderen sin ad/ap carry. Etter (eller før) trinity/mallet er det vanlig å bygge tanky. Irelia sin true damage fungerer veldig fint med AS, så en wit's end funker supert for mer damage, hvis du vil knuse det andre laget litt mer. Du har en veldig fin og tanky build der. Endret 30. desember 2011 av Hoikka Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg liker Wits End, Frozen Mallet og Atmas som core på Irelia. Bra defense, og jeg føler det gir mer damage enn Trinity/Warmogs/Atmas. Warmogs kan selvfølgelig også kjøpes om det trengs. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Om du ser bort i fra Kog'maw + sona ja Vayne + Janna, Corki/Ezreal + Sona, Tristana + Alistar, Caitlyn + Taric, Graves + Soraka/Leona. Beste bot comps det er. Liker heller Kog'Maw og Janna, ikke like mye sustain som med Sona, men en svært effektiv buff og en hel del CC som Kog er i god behov for. Endret 31. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Så du sier at Vayne/Alistar ikke er en av de bedre bot-comboene? Wow. Èn feil av de andre, så er de mest sannsynlig døde. Headbutt inn til en vegg, Condemn og Pulverize er det svært få som har en sjangs til å overleve. Combo som MF/Graves+Sona er også gull, dat_damage etter lvl 6. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Vayne + Alistar? Wards. Hadde heller valgt Taric, Nunu og Blitz før jeg hadde valgt Alistar med Vayne. Endret 31. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Kan de ikke få tilbake stunnen til Evelynn? For et savn... Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg og to kompiser har tenkt litt på og starte et team. Trenger en AD carry og en support. Ikke blodseriøst og ikke noe særlig spillepress. Om noen er interesserte så bare gi meg en pm. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nja, vi var der. Men flyttet tilbake til EU east Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kan jeg spørre hvorfor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå