Raijin Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 hvordan liker dere ahri? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Alt for lang range på ultien. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det er umulig å stikke fra en med 3 flasher + en summoner flash. Går vel heller ikke an å ta igjen en med det heller... Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Elsker å spille henne! Men frykter at hun blir truffet hardt i en patch.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ultien bør gjøres noe med imo, alt for gale med 3 innebygde flash på en relativt kort CD. Damagewise synes jeg hun er balansert. Hverken OP eller UP. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noen måte å få accounten min over på NA? Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Noen måte å få accounten min over på NA? Tror ikke du vil like å spille i 150-250 ping. Spilte fra level 1 til 5, for å lage en post account til NA forumet; kan si det var helt uspillbart. Brukte Howling Gale på Janna, som ikke ville sendes bortover på andre trykk så den t.o.m ikke bevege seg. Sier bare lykke til. Endret 18. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
msteven Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 har prøvd og google som faen, men finner ikke ut av noen ting. har problemer med directx. kommer opp at det er feil shader model, og jeg ikke har 2.0, noe som kom plutselig etter mange mnd's spilling, har prøvd mye forskjellig, uten hjelp. noen her som har peil på hvordan man fikser det ? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Installer directx på nytt igjen? Har hatt lignende problemer selv og da har reinstallering av directx fungert. Lenke til kommentar
msteven Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 det fungerer desverre ikke =( har prøvd =( Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noen måte å få accounten min over på NA? Tror ikke du vil like å spille i 150-250 ping. Spilte fra level 1 til 5, for å lage en post account til NA forumet; kan si det var helt uspillbart. Brukte Howling Gale på Janna, som ikke ville sendes bortover på andre trykk så den t.o.m ikke bevege seg. Sier bare lykke til. Like ille å spille med russere på East.. Tapt 3-5 av 15 ranked games bare fordi dem instalocker uten å kommunisere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Kom West, er ikke like mange russere der.(som i ingen?) Men dagens rankedgames har ikke vært morsomme.. Kanskje fordi jeg ligger i elo-hell og bare ikke er god nok til å carrie, men det er da lov å si hvilken klasse man vil spille FØR bans er ferdig.. Og ikke være lastpick og picke mid, når en allerede har den. EDIT: Typo Endret 18. desember 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kom West, er ikke like mange russere der.(som i ingen?) Men dagens rankedgames har ikke vært morsomme.. Kanskje fordi jeg ligger i elo-hell og bare ikke er god nok til å carrie, men det er da lov å si hvilken klasse man vil spille FØR bans er ferdig.. Og ikke være lastpick og picke mid, når en allerede har den. EDIT: Typo Blir nok til det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg sier jeg kan spille hva som helst, men foretrekker AP carry/AD carry/solotop Verste som fins er folk som holder kjeft under champ select og picker noe man allerede har fra før. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Så lenge man spiller nok runde vil man etterhvert havne der man hører hjemme. Jeg har hatt god erfaring med ryze solo top og mid. Carry hard Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ryze er tidenes champion! Skjønner egentlig ikke hvorfor han er så underplayed... Min all-time favoritt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Han er artig og spille en gang iblant. Litt avbrekk fra all type AP/AD champs og bare stacke mana istedenfor. Tips angående en 3150 champ, helst en god jungle/solotop. Tenker litt på Udyr/GP eller Olaf. Ser jo nesten ikke Olaf lenger. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Har folk enda ikke forstått det...? ELO hell finnes ikke. Hvis du definerer det såkalte ELO-hell som trolls/instalockers/leavers, finnes dette i all rating, uansett hvor du befinner deg. Spill nok games, og du vil etterhvert komme på den ELOen du faktisk fortjener. Har man la oss si 500 games i ranked, og fortsatt tror man ikke hører til i 1200ish ELO, har man liten til svært liten grad av selvinnsikt når det gjelder LoL. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 ELO hell mente jeg som i 1200- ELO. Siden jeg kun har spilt 4 soloqueue games, resten er premadegames. Var ihvertfall lite morsomt. Får lære meg å spille support og jungle før jeg hopper inn i soloqueue, sånn jeg kan picke det som blir ledig, og ikke det jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 ELO Hell finnes! Hvertfall på East. Kommer på troll game gang på gang. Følger ranked statsa med når jeg server changer til West? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå