Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med adminen som ga det andre laget walkover.

 

Det der var jo utrolig useriøst av administratorene. Først går en admin og det andre laget med på å spille 4v5, og når de taper, så krever de walkover og verste av alt, får det. Om ikke det stinker uprofessjonelt fra lang vei, tviler jeg på at dere har en luktesans.

Endret av _NympH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med adminen som ga det andre laget walkover.

 

Det der var jo utrolig useriøst av administratorene. Først går en admin og det andre laget med på å spille 4v5, og når de taper, så krever de walkover og verste av alt, får det. Om ikke det stinker uprofessjonelt fra lang vei, tviler jeg på at dere har en luktesans.

Er helt enig i at det var useriøst, men det er den adminen som tillot 4v5 in the first place som må ta det på sin kappe og vike, da reglene var klare. 4v5=walkover.

Lenke til kommentar

Er helt enig i at det var useriøst, men det er den adminen som tillot 4v5 in the first place som må ta det på sin kappe og vike, da reglene var klare. 4v5=walkover.

 

Hm, fair point.

 

Joda, når alt kommer til alt så er det klart at walkover er walkover. Men er ikke noe å gjøre med. Men vi var mildt sagt irriterte når vi fikk den slengt i trynet etter matchen.

Lenke til kommentar

Noen som har sett denne artikkelen?? Sjekk denne også mens du er i gang. ;)

 

Riot gjør nok lurt i å skrive ned litt statistikk og skryte nå før Dota2 lanseres, for senere går det nok nedover :)

 

Av det jeg har lest og sett av DOTA2 vet jeg ihvertfall at de fleste jeg kjenner ikke vil bytte. Mange jeg har hørt med utenom vennekretsen IRL og som bor i utlandet har heller ikke planer om å bytte om til DOTA2. Blir nok desverre en flopp som bare "jeg er harbarka DOTA fan. Må faen meg spille overhypa DOTA2 fordi det er DOTA for faen. Bare drittunger som spillet annet" spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av det jeg har lest og sett av DOTA2 vet jeg ihvertfall at de fleste jeg kjenner ikke vil bytte. Mange jeg har hørt med utenom vennekretsen IRL og som bor i utlandet har heller ikke planer om å bytte om til DOTA2. Blir nok desverre en flopp som bare "jeg er harbarka DOTA fan. Må faen meg spille overhypa DOTA2 fordi det er DOTA for faen. Bare drittunger som spillet annet" spiller.

Det vil jo tid og statistikk vise :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...