MilKman' Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er virkelig nødt til å bare vise et game en kamerat av meg hadde heah det er visstnok pub, men det viser vel.. Ja, det viser vel noe. Om pub er dritlett, eller at det skal vel ikke mye til for å være god. dette var IKKE en premade, men jeg vet ikke med det andre laget. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har sett denne artikkelen?? Sjekk denne også mens du er i gang. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Er enig med adminen som ga det andre laget walkover. Det der var jo utrolig useriøst av administratorene. Først går en admin og det andre laget med på å spille 4v5, og når de taper, så krever de walkover og verste av alt, får det. Om ikke det stinker uprofessjonelt fra lang vei, tviler jeg på at dere har en luktesans. Endret 21. november 2011 av _NympH 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er enig med adminen som ga det andre laget walkover. Det der var jo utrolig useriøst av administratorene. Først går en admin og det andre laget med på å spille 4v5, og når de taper, så krever de walkover og verste av alt, får det. Om ikke det stinker uprofessjonelt fra lang vei, tviler jeg på at dere har en luktesans. Er helt enig i at det var useriøst, men det er den adminen som tillot 4v5 in the first place som må ta det på sin kappe og vike, da reglene var klare. 4v5=walkover. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tournamenten generelt er jo utrolig uorganisert, så skulle egentlig bare mangle at det skjedde noe slikt som det. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har sett denne artikkelen?? Sjekk denne også mens du er i gang. Riot gjør nok lurt i å skrive ned litt statistikk og skryte nå før Dota2 lanseres, for senere går det nok nedover 2 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er helt enig i at det var useriøst, men det er den adminen som tillot 4v5 in the first place som må ta det på sin kappe og vike, da reglene var klare. 4v5=walkover. Hm, fair point. Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er helt enig i at det var useriøst, men det er den adminen som tillot 4v5 in the first place som må ta det på sin kappe og vike, da reglene var klare. 4v5=walkover. Hm, fair point. Joda, når alt kommer til alt så er det klart at walkover er walkover. Men er ikke noe å gjøre med. Men vi var mildt sagt irriterte når vi fikk den slengt i trynet etter matchen. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som har et tips til en vanskelig champion, som er gøy å spille? Tenker jeg kunne prøvd: Corki, Ezreal eller Fiddle jungling? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lee Sin er veldig rewarding. Spiller du han dårlig er han meh, men hvis du vet hvordan han skal spilles er han en av de sterkeste i spillet. Jeg synes også Kassadin er utrolig morsom å spille, samtidig som du må bruke spellsene dine riktig for at han skal være dugelig. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Singed? Så lenge du spammer /laugh er Singed en awesome champion. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som har sett denne artikkelen?? Sjekk denne også mens du er i gang. Riot gjør nok lurt i å skrive ned litt statistikk og skryte nå før Dota2 lanseres, for senere går det nok nedover Av det jeg har lest og sett av DOTA2 vet jeg ihvertfall at de fleste jeg kjenner ikke vil bytte. Mange jeg har hørt med utenom vennekretsen IRL og som bor i utlandet har heller ikke planer om å bytte om til DOTA2. Blir nok desverre en flopp som bare "jeg er harbarka DOTA fan. Må faen meg spille overhypa DOTA2 fordi det er DOTA for faen. Bare drittunger som spillet annet" spiller. 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 ... og da var visst S2 offisielt i gang. Kan leses mer om fra AbsoluteLegends her. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 er ikke feil og tape en free win ranked fordi to går afk når vi skal til med siste pushet. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Av det jeg har lest og sett av DOTA2 vet jeg ihvertfall at de fleste jeg kjenner ikke vil bytte. Mange jeg har hørt med utenom vennekretsen IRL og som bor i utlandet har heller ikke planer om å bytte om til DOTA2. Blir nok desverre en flopp som bare "jeg er harbarka DOTA fan. Må faen meg spille overhypa DOTA2 fordi det er DOTA for faen. Bare drittunger som spillet annet" spiller. Det vil jo tid og statistikk vise Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Enda en game ødelagt av laggspikes. Når skal riot fikse dette? Er ikke pga meg det er sikkert siden ingen andre ting lagger og ser tonnevis av andre har det samme problemet. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hele spillet har vært generelt veldig buggy den siste patchen, med animasjoner som forsvinner o.l. Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nå er den riktige patchen releasa. Tror problemene er borte nå! En del av dem jaffal. Kan lage Ranked teams nå Og joine S2 Here we come! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå