Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Turneringen er egentlig bare rot, slik det var forrige gang. Spilte nettop mot Complex tho, ble så hardt rævkjørt lol. Alle på laget vårt ble tatt 1v5 ved facechecking ol, ingen cv ødela mye for oss og amumu som ikke klarer flash+R. Dårlig spilt av oss generelt også. Huff, hørtes ikke bra ut. Vi gikk videre med en WO og en win, tapte derimot etter det. Morsomt var det dog Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kassadin er en counter til de fleste APcarries, med unntak av Sion og noen flere. Jepp, stemmer det, men Veigar har ingen form for escape og en med CC må alltid holde seg nær Veigar pågrunn av at han ikke klarer å holde noen unna seg på egen hånd. Plassér feil med Event Horizon og du er mer eller mindre død 1v1; for ikke å snakke om stealthers også. Dog det må jo være sånn for en som har så mye burst, men synes Veigar er for risky AP carry forhold til mange andre. Har sett han 2 ganger i pro tourney's, og begge kampene vant de som hadde Veigar. Ventet bare til en åpen mulighet, Veigar combo, 4v5, win, repeat. Må sies det var ingen Kassadin, LeBlanc, Ezreal osv. der heller, så. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Veigar er faktisk ganske bra, men han er veldig avhengig av motstanderens og teamet ditt sin kompo. Har du et lag som fint klarer å defende han i en teamfight, samtidig som de andre ikke er 5xbruisers, er han konge. Endret 20. november 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Helvetes delay og lag, noen andre som har det? Sist game ble helt ødelagt pga delay og lag. Spilte Lux og fikk ikke detonert den tingen (jævla dårlig på spell names) før de alle var ute. Er bare lol jeg har problemer med lag og delay. Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg sliter ikke, på west vel å merke. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Helvetes delay og lag, noen andre som har det? Sist game ble helt ødelagt pga delay og lag. Spilte Lux og fikk ikke detonert den tingen (jævla dårlig på spell names) før de alle var ute. Er bare lol jeg har problemer med lag og delay. Anyone? Spiller Lux selv, og har et par lags og delays innimellom. Sliter med det samme som deg : ) (Lucent Singularity, forresten :!: ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Her i gården kaller vi den "Beam" eller "Regnbua", hah.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Slitt en del med lagg idag ja. Har fått smaken for Leona i det siste. Wrecker hvem som helst bot-lane sammen med en kamerat på vayne. Med bare support items er det ikke så vanskelig å få 4k hp og 200+ mr og armor. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Veigar er faktisk ganske bra, men han er veldig avhengig av motstanderens og teamet ditt sin kompo. Har du et lag som fint klarer å defende han i en teamfight, samtidig som de andre ikke er 5xbruisers, er han konge. Pleier som oftes å spille med et team med gode folk, og med god komunikasjon. Da blir ofte satsen 2 i k/d ratio. Lenke til kommentar
propaw Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvis dere sliter med noobs på laget; velg ryze mid. Har vunnet 90% av games som ryze mid nå. Har enda ikke møtt noen som countrer meg. Beste champion til å carrie andre med imo. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kjøpte Leona siden hun var så billig (hater å bruke penger ) og at hun er den tøffeste (imo) tanken i spillet hehe. Gjorde det ok første gamen, men vi ble raped av ez og alle dem overlevde teamfights med 10% hp igjen xD, morsom game da. ^^ får se hvordan det går videre Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Serriøst, har noen andre sett jungle sona før? Ødela hele jungelinga mi. Skulle ha fb på mid, akk når jeg og vlad skulle ha lb kom hun og fucka alt opp. Ødela gamen minx) Jepp. Prøvd et par ganger bare for moro skyld; ble overrasket over at man faktisk kan solo-e Blue Golem med henne. Men hun suger noe helt sykt dårlig -- du kunne ha roam-et hele jungelen hennes og hatt henne som en freekill. Endret 21. november 2011 av _NympH Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Den tournamenten syns jeg egentlig var litt rævkjørt. På første matchen fikk vi ikke tak i nr. 5 eller reserven, så vi spurte admin om vi kunne spille 4v5. Han svarte 10 minutter seinere at det var greit, men det var ikke motstanderne noe glae for. De mente de hadde vunnet på walkover. Men vi spillte, vi vant 4v5 lett og de andre ble knust, men lederen deres mente fremdeles at de hadde vunnet. Etter en lengre diskusjon med 2-3 adminer og noe sånt, fant de fram til at de hadde vunnet på walkover... Serriøst! De blir knust 4v5, og så skal dem komme videre... De tapte forresten matchen etterpå. Tenker jaffal selv at dersom jeg var på et lag som ble knust 4v5, hadde jeg hatt nok vett til at jeg aksepterte at de vant over oss, med oddsene mot seg, og da fortjener dem å komme videre. Men men. Får se om vi gidder joine neste tournament. Synes jaffal at dersom man vil spille 4v5, burde dette være en mulighet, dersom man ikke får tak i 5. mann! Det er jo ikke noen fordel for vår del jaffal. Greit nok at du må melde på et helt lag, men når nr.5 og reserven er er borte, bør det være en krisemulighet med 4v5! 1 Lenke til kommentar
Dommedag Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er enig med adminen som ga det andre laget walkover. Spiller man 5v5, så møter man opp med 5 spillere. Spille kampen med 4 spillere mot 5 andre er mer eller mindre respektløst ovenfor det andre laget som faktisk hadde forventet seg en kamp av formatet 5v5. Men admins skulle gidd det andre laget walkover fra første stund istedenfor å la dere spille kampen først. 1 Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er enig med adminen som ga det andre laget walkover. Spiller man 5v5, så møter man opp med 5 spillere. Spille kampen med 4 spillere mot 5 andre er mer eller mindre respektløst ovenfor det andre laget som faktisk hadde forventet seg en kamp av formatet 5v5. Men admins skulle gidd det andre laget walkover fra første stund istedenfor å la dere spille kampen først. Men da må de si walkover med en gang. Men mja, trodde det dreide seg om å se hvem som var best til å spille LoL, men da har jeg visst missforstått jaja. Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 heh. Ikke misforstå meg. Jeg er enig i at de godt vant på walkover. Men føler jaffal at Admin må være bestemt på det. Det var det som skapte litt uenigheter, ved at det ikke var klarhet i "reglementet". Og litt det faktumet at vi vandt på helt ærlig vis i en fair (for dem) fight. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Om de går med på å spille kampen skal dere gå videre med win. Står i reglene at laget som ikke stiller med 5 man til tiden er inne taper på walkover. Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 står ikke 5, men med "klart lag", om jeg ikke husker helt feil, men var noe i den duren som ble grunnlaget for at vi ikke gikk videre tror jeg Men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå