Dommedag Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er det flere enn bare meg som er knall klar for League of Legends turneringen på MLG Providence? Også, er det mange flere aktive norske spillere på West enn på Nordic/East? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Personlig spiller jeg på nordic/east, og jeg hater det der. Om man ikke lager fullt premade, er man nesten garantert å havne på lag med en polakk eller russer, og de kan SJELDENT snakke engelsk utover "noob". Dette er fryktelig irriterende og jeg har tapt utrolig mange games pga. disse. Nesten hvert tap, er det pga. en polakk eller russer feeder og/eller nekter eller simpelthen ikke forstår hva han blir fortalt. Men jeg har også hørt at det er det samme med spanjoler/franskmenn/tyskere på west(?) Hadde vært greit å få bekreftet eller avkreftet, for jeg vurderer å flytte over til west. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har ikke hatt et eneste problem med dårlig kommunikasjon siden jeg flyttet fra EU nordic and russia til west for en ukes tid sia. Har spilt rundt 20-30 games tenker jeg, der mesteparten er ranked. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg angrer ikke et øyeblikk på at jeg skiftet over fra Nordic til West, men trolls og retards finner du uansett hvor du er, forskjellen er bare at det er et adskillig større mengde "russere vs. andre" enn "spansjoler/tyskere/franskmenn vs. andre," hvis jeg kan si det på den måten. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vi hostet i årevis "dota -ap no RU no FR" på battle.net, så pest eller kolera får du på begge servere Lenke til kommentar
propaw Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Driver Riot med scamming når det gjelder xp og ip boosts? Jeg starta på level 1 og vant rundt 80% av games (Jeg er ingen noob, og jeg carrier alltid andre noobs) Jeg kjøpte da 14 day ip og 7 day xp boost. Etter det har jeg bare fått noobs i hvert eneste game. Det som er litt merkelig er at jeg som summoner level 3 møter på enemies med flash og ignite. Hva faen? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er ELO i normalgames også, slik at hvis du vinner mye games er det stor sannsynlighet for at du vil møte som er høyere lvl enn deg, fordi dere er på samme skillnivå. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vinner du rundt 80% av games møter du folk som har høyere matchmaking rating (og da også level) Hvis du vil få maks ut av boosts kan det faktisk være mer hensiktsmessig å bruke det etter at du har tapt en haug med kamper Lenke til kommentar
Dommedag Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Da har jeg akkuratt flyttet over til EU West. Leter også etter 20+ år gamle spillvenner på EU West ^^ Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Da har jeg akkuratt flyttet over til EU West. Leter også etter 20+ år gamle spillvenner på EU West ^^ Sjekk ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1390453 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvem er den mest OP dps champen? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 den du spiller best med. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 den du spiller best med. Fant akkurat ut at jeg knuste folk med Veigar... Ganske OP champ, men ikke DPS da. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dog veldig enkelt å ta ned. Særlig med champs som Kassadin eller Ezreal. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Leter du etter OP, burde du ta en titt på Akali. Selv spiller jeg Akali når jeg føler for å carrye teamet og få en win. Stats som 29-1 er ikke veldig vanskelig å få med henne. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dog veldig enkelt å ta ned. Særlig med champs som Kassadin eller Ezreal. Når dem får en 200-300 AP, og jeg 300-400 så tar jeg ca 2k HP av dem på 2-3 sek. Leter du etter OP, burde du ta en titt på Akali. Selv spiller jeg Akali når jeg føler for å carrye teamet og få en win. Stats som 29-1 er ikke veldig vanskelig å få med henne. Fikk et 36 - 4 game med Master Yi, men etter jeg ble lvl 30, så klarer de fleste å kontre han.. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Når dem får en 200-300 AP, og jeg 300-400 så tar jeg ca 2k HP av dem på 2-3 sek. Da jeg startet dette spillet var vi 8 stykk som kjente hverandre fra før som spilte, og en av dem spilte nesten bare Veigar. Grei champion, så lenge du har det som skal til for å holde hva enn champion du er i mot unna han, men når du kommer til champions som Kassadin og Ezreal som kan "double-Flash'e", så er Veigar fitten drage uansett hva nesten. Med Veigar kan du ta uhyrlig mye skade på få sekunder, men klarer offeret å overleve eller komme seg unna combo-en, så er han komplett ubrukelig. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kassa raper Veigar, sånn er det bare ^^. Magic resist, silence, syk nuke <3 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kassadin er en counter til de fleste APcarries, med unntak av Sion og noen flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå