Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig spiller jeg på nordic/east, og jeg hater det der. Om man ikke lager fullt premade, er man nesten garantert å havne på lag med en polakk eller russer, og de kan SJELDENT snakke engelsk utover "noob". Dette er fryktelig irriterende og jeg har tapt utrolig mange games pga. disse. Nesten hvert tap, er det pga. en polakk eller russer feeder og/eller nekter eller simpelthen ikke forstår hva han blir fortalt.

 

Men jeg har også hørt at det er det samme med spanjoler/franskmenn/tyskere på west(?) Hadde vært greit å få bekreftet eller avkreftet, for jeg vurderer å flytte over til west.

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke et øyeblikk på at jeg skiftet over fra Nordic til West, men trolls og retards finner du uansett hvor du er, forskjellen er bare at det er et adskillig større mengde "russere vs. andre" enn "spansjoler/tyskere/franskmenn vs. andre," hvis jeg kan si det på den måten.

Lenke til kommentar

Driver Riot med scamming når det gjelder xp og ip boosts?

Jeg starta på level 1 og vant rundt 80% av games (Jeg er ingen noob, og jeg carrier alltid andre noobs)

Jeg kjøpte da 14 day ip og 7 day xp boost. Etter det har jeg bare fått noobs i hvert eneste game.

 

Det som er litt merkelig er at jeg som summoner level 3 møter på enemies med flash og ignite. Hva faen?

Lenke til kommentar

Dog veldig enkelt å ta ned. Særlig med champs som Kassadin eller Ezreal.

 

Når dem får en 200-300 AP, og jeg 300-400 så tar jeg ca 2k HP av dem på 2-3 sek.

 

Leter du etter OP, burde du ta en titt på Akali. Selv spiller jeg Akali når jeg føler for å carrye teamet og få en win. Stats som 29-1 er ikke veldig vanskelig å få med henne.

 

Fikk et 36 - 4 game med Master Yi, men etter jeg ble lvl 30, så klarer de fleste å kontre han..

Lenke til kommentar

Når dem får en 200-300 AP, og jeg 300-400 så tar jeg ca 2k HP av dem på 2-3 sek.

Da jeg startet dette spillet var vi 8 stykk som kjente hverandre fra før som spilte, og en av dem spilte nesten bare Veigar. Grei champion, så lenge du har det som skal til for å holde hva enn champion du er i mot unna han, men når du kommer til champions som Kassadin og Ezreal som kan "double-Flash'e", så er Veigar fitten drage uansett hva nesten.

Med Veigar kan du ta uhyrlig mye skade på få sekunder, men klarer offeret å overleve eller komme seg unna combo-en, så er han komplett ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...