Folemonken Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Tuller litt rundt med Evelynn for tida... Selv synes jeg stealth folk er litt gay men utrolig gøy å gå rundt å ganke med boots of mobility i lvl 6+ og høre alt whinet fra det andre teamet Spesielt da jeg med runes har over 20 base AP på lvl 1 Btw, hva er deres tanker ang tanks? Selv liker jeg best Shen, men har utrolig lyst til å lære meg Rammus. Synes bare powerball suger når man skal komme seg unna da man bare hitter han så går man ut av den i tillegg har han ikke så bra dmg... Runes og tact-tips, anyone? Endret 2. januar 2011 av Folemonken Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Rammus funker veldig godt da taunten hans er lengst i spillet (mener jeg) på 3 sekunder i høyeste level. Blandet med defencive ball curl og en eventuell thornmail er dette en meget god form for "stun". I laningfasen kan man også bruke taunt til å få aggresive spillere drept av tårn. Har selv spilt mest med Rammus av alle tankene, men merker at han funker best når laget er bra sammensatt og jobber sammen. Amumu funker i min lave level (19) mye bedre til lag som bare roter rundt. Men om laget først er relativt dårlig så liker jeg bedre å kjøre på med Malphite. selv om han ikke er tank og mer off-tank så er det skjeldent det har så stor påvirkningskraft i såpass dårlige games. Kjøpte veigar her om dagen og liker virkelig bursten mye bedre enn Ryze. Elsker også AP oppsamlingen man gjør i laningfasen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+481234 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) bump Endret 18. februar 2012 av Slettet+481234 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Adder dere i tråden, jeg. Nådde nettopp level 30 i går, så tenker jeg det skal bli mer ranked. Bare å adde hvis dere vil spille: Moop1 Favorittkarakteren min er for tiden Shen, men skal ikke se i bort fra at jeg begynner å eksperimentere med andre tanker etterhvert også. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Garen, Udyr og Olaf buffs neste patch. I tillegg kommer ny Zonya's Ring; det vil si, den blir omgjort til 2 typer: én for tanks (100 AP + 50 armor) og en for casters (155 AP + 30% AP). Regner med at AP-build champs kommer til å bli vekket til live igjen I tillegg skal exhaust få remake, slik at den ikke bare gjør at auto-attacks misser, men gir en del-prosent miss på auto-attacks i tillegg til alle abilities, samme om det er AP eller AD. Kjøper garen nå, skal lære han å spille Hvor mange wins har dere? Ligger på rundt 230 atm. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Kjøper garen nå, skal lære han å spille Hvor mange wins har dere? Ligger på rundt 230 atm. Garen er lett å spille, du keybinder bare hele tastaturet dit til "E" og du er good to go Forresten <--Avatar Endret 2. januar 2011 av maikzor Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har ikke sett denne tråden før. Skriver et random innlegg nå så får jeg komme med mer nyttigheter senere Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mmm, nye zhonyas. Passende for 250 ekstra damage på nunu ult + masse armor: NOMNOMNOM! 2 sek udødelighet er alltid nice. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 OMG!!!!!!! Har nå de siste 10 rundene BARE komt med folk som ikke har peiling hvordan spillet fungerer. De feeder, stjeler buffs, hjelper deg aldri, troller i chat osv. ER JO UMULIG Å FINNE ET FUNGERENDE LAG! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) OMG!!!!!!! Har nå de siste 10 rundene BARE komt med folk som ikke har peiling hvordan spillet fungerer. De feeder, stjeler buffs, hjelper deg aldri, troller i chat osv. ER JO UMULIG Å FINNE ET FUNGERENDE LAG! Add maikzoro Endret 7. januar 2011 av maikzor Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 OMG!!!!!!! Har nå de siste 10 rundene BARE komt med folk som ikke har peiling hvordan spillet fungerer. De feeder, stjeler buffs, hjelper deg aldri, troller i chat osv. ER JO UMULIG Å FINNE ET FUNGERENDE LAG! Add maikzoro gjør det etter den gamen her Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jøss, fant ikke denne tråden før nå. Begynte å spille igjen i går etter 4-5 mnd pause Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Legg til 'LandePlage' på EU-servereen, folkens. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Endå ein tråd eg må følga med på! Har ikkje spelt så mykje, men spelar helst som Veigar. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bare å adde meg hvis noen vil. H4nk : ] Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Noen som har prøvd Caitlyn? har litt lite ip.... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Alle jeg har spilt med har vært relativt udugelige. Ultimaten suger og det finnes mange bedre alternativer. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) hater henne i mid! insane range... Holder deg ganske godt early game, men hun forsvinner egentlig helt i late game. Btw: Elsker avataren din! Garren er så faceroll Endret 10. januar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Desverre ser jeg ingen grunn til å spille garen over andre tanks lenger, vet ikke hva som skjer om jeg bygger han dps? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Garen er ikke så god som han pleide å være, dps garen er greit nok, men ikke i nærheten av andre som er laget for dps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå