Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Tuller litt rundt med Evelynn for tida... Selv synes jeg stealth folk er litt gay men utrolig gøy å gå rundt å ganke med boots of mobility i lvl 6+ og høre alt whinet fra det andre teamet :p Spesielt da jeg med runes har over 20 base AP på lvl 1 :)

Btw, hva er deres tanker ang tanks? Selv liker jeg best Shen, men har utrolig lyst til å lære meg Rammus. Synes bare powerball suger når man skal komme seg unna da man bare hitter han så går man ut av den i tillegg har han ikke så bra dmg... Runes og tact-tips, anyone?

Endret av Folemonken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rammus funker veldig godt da taunten hans er lengst i spillet (mener jeg) på 3 sekunder i høyeste level. Blandet med defencive ball curl og en eventuell thornmail er dette en meget god form for "stun". I laningfasen kan man også bruke taunt til å få aggresive spillere drept av tårn.

Har selv spilt mest med Rammus av alle tankene, men merker at han funker best når laget er bra sammensatt og jobber sammen. Amumu funker i min lave level (19) mye bedre til lag som bare roter rundt. Men om laget først er relativt dårlig så liker jeg bedre å kjøre på med Malphite. selv om han ikke er tank og mer off-tank så er det skjeldent det har så stor påvirkningskraft i såpass dårlige games.

Kjøpte veigar her om dagen og liker virkelig bursten mye bedre enn Ryze. Elsker også AP oppsamlingen man gjør i laningfasen.

Lenke til kommentar

Adder dere i tråden, jeg. Nådde nettopp level 30 i går, så tenker jeg det skal bli mer ranked. :)

Bare å adde hvis dere vil spille: Moop1

Favorittkarakteren min er for tiden Shen, men skal ikke se i bort fra at jeg begynner å eksperimentere med andre tanker etterhvert også.

Lenke til kommentar

Garen, Udyr og Olaf buffs neste patch. I tillegg kommer ny Zonya's Ring; det vil si, den blir omgjort til 2 typer: én for tanks (100 AP + 50 armor) og en for casters (155 AP + 30% AP). Regner med at AP-build champs kommer til å bli vekket til live igjen :p I tillegg skal exhaust få remake, slik at den ikke bare gjør at auto-attacks misser, men gir en del-prosent miss på auto-attacks i tillegg til alle abilities, samme om det er AP eller AD.

Kjøper garen nå, skal lære han å spille :p Hvor mange wins har dere? Ligger på rundt 230 atm.

Lenke til kommentar

Kjøper garen nå, skal lære han å spille :p Hvor mange wins har dere? Ligger på rundt 230 atm.

Garen er lett å spille, du keybinder bare hele tastaturet dit til "E" og du er good to go

Forresten

<--Avatar :w00t:

Endret av maikzor
Lenke til kommentar

OMG!!!!!!!

Har nå de siste 10 rundene BARE komt med folk som ikke har peiling hvordan spillet fungerer. De feeder, stjeler buffs, hjelper deg aldri, troller i chat osv. ER JO UMULIG Å FINNE ET FUNGERENDE LAG!

Add maikzoro :thumbup:

Endret av maikzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...