Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Tuller litt rundt med Evelynn for tida... Selv synes jeg stealth folk er litt gay men utrolig gøy å gå rundt å ganke med boots of mobility i lvl 6+ og høre alt whinet fra det andre teamet :p Spesielt da jeg med runes har over 20 base AP på lvl 1 :)

 

Btw, hva er deres tanker ang tanks? Selv liker jeg best Shen, men har utrolig lyst til å lære meg Rammus. Synes bare powerball suger når man skal komme seg unna da man bare hitter han så går man ut av den i tillegg har han ikke så bra dmg... Runes og tact-tips, anyone?

Endret av Folemonken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rammus funker veldig godt da taunten hans er lengst i spillet (mener jeg) på 3 sekunder i høyeste level. Blandet med defencive ball curl og en eventuell thornmail er dette en meget god form for "stun". I laningfasen kan man også bruke taunt til å få aggresive spillere drept av tårn.

 

Har selv spilt mest med Rammus av alle tankene, men merker at han funker best når laget er bra sammensatt og jobber sammen. Amumu funker i min lave level (19) mye bedre til lag som bare roter rundt. Men om laget først er relativt dårlig så liker jeg bedre å kjøre på med Malphite. selv om han ikke er tank og mer off-tank så er det skjeldent det har så stor påvirkningskraft i såpass dårlige games.

 

Kjøpte veigar her om dagen og liker virkelig bursten mye bedre enn Ryze. Elsker også AP oppsamlingen man gjør i laningfasen.

 

 

Lenke til kommentar

Adder dere i tråden, jeg. Nådde nettopp level 30 i går, så tenker jeg det skal bli mer ranked. :)

 

Bare å adde hvis dere vil spille: Moop1

Favorittkarakteren min er for tiden Shen, men skal ikke se i bort fra at jeg begynner å eksperimentere med andre tanker etterhvert også.

Lenke til kommentar

Garen, Udyr og Olaf buffs neste patch. I tillegg kommer ny Zonya's Ring; det vil si, den blir omgjort til 2 typer: én for tanks (100 AP + 50 armor) og en for casters (155 AP + 30% AP). Regner med at AP-build champs kommer til å bli vekket til live igjen :p I tillegg skal exhaust få remake, slik at den ikke bare gjør at auto-attacks misser, men gir en del-prosent miss på auto-attacks i tillegg til alle abilities, samme om det er AP eller AD.

 

Kjøper garen nå, skal lære han å spille :p Hvor mange wins har dere? Ligger på rundt 230 atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...