pmiddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Swain solo lane i normal er en drøm:p og swain i solo lane 1v1 er beast! i og med at de som går sololane som oftest er melee... Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Under IEM NY så snakket kommentatorene mye om at Swain er en anti-melee. Derfor dem ofte satt en mage mot Swain i topp lane. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Synes ikke swain sliter så veldig med mages heller jeg... ( Normal game ) Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Regner med at du har en hardere lane mot en mage enn en melee. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Noen som har build/mastieries/rune tips til Shyvana enda..? :\ Og evt hvilke spells jeg starter med? Klarer fanken ikke spille hu. Blir jo drept med engang jeg gjør noe som helst. Endret 3. november 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har ikke prøvd hu selv, så vet egentlig ikke noe.. Men har du prøvd å bruke runes/masteries/items osv fra champion spotlight? kan jo være et greit tips det!;D Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja fant et build på solomid. Men faen altså... Helt umulig å spille hu, og jeg taper HVERT ENESTE game jeg spiller hu: ( Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Prøv å fokuser mer på hvordan du spiller i stedet for å bry deg med builds. Shyvana er VELIDG avhengig av god posisjon, sørg for at du plasserer deg bra, da vil du dø mindre. Lær deg nøyaktig hvor mye Shyvana tåler og hvor mye skade hu gjør. 2 Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Prøvde et game med shyv i stad. Vårt lag hadde 0/10 rundt 13 min inn i spillet, meg og en kamerat bot, jeg med 0 death han med 1. -.- Spillet endte med 16/36, og de andre på vårt lag nektet å gi opp. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hehe, er alltids noen som nekter å gi opp, selv etter 9 av 10 tapte teamfights. Man kan jo alltids greie å snu det, men jeg gidder ikke sløse vekk tiden min bare for å tape ett game. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det som er kjedelig med å snu sånne games hvor man (nesten) garantert taper, er at det tar fryyyktelig lang tid... Jeg og 4 kompiser hadde tre slike for litt siden. Nesten alle tre rundene varte i 1 og en halv time, alle med fullt build (Noe som sikkert bare skulle mangle), men det var deilig å vinne etter vi hadde nådd 70-80 kills på hvert lag! Igjen, noen flere tips til Shyvana? Sliter fortsatt veldig med å spille hu :\ Hu virker så let å ta ned, og i tillegg så har hu så fakka abilities... En aoe rundt seg, en hvor hun slår to ganger på et slag (twinbite) og et jævlig irriterende aim spell (Som Anivias Q(stun)). Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... > :@ Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... > :@ Alltid moro med trolls på laget, spesielt om det er ranked Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... > :@ Uansett dårlig at ingen andre tar support før sistemann må velge. Man må bli enige på forhånd, og ikke presse sistemann til support feks. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... > :@ Uansett dårlig at ingen andre tar support før sistemann må velge. Man må bli enige på forhånd, og ikke presse sistemann til support feks. Man må velge det laget trenger. Picker ingen support får du gjøre det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Må bare elske Ashe. 3 kamper med henne i kveld, 3 wins. Min IP farmer char ^^. Siste game nå var så deilig. Hadde sikkert 5 half map arrow hits, og 5 whole map arrow hits. Flott å se noen initater gank, så skyter jeg bare opp en arrow (fra bot til top) og ser jeg fikk en assist Og siste sekunder, jeg har nettopp respawned og ser vi vinner snart, skyter arrow. 3...2... boom, lux truffet og døde xD Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg HATER lastpick drittunger som sier "ME TOP MEEE TOP" også blir det valgt, og når de ikke får det og må spille support tar de teemo... > :@ Uansett dårlig at ingen andre tar support før sistemann må velge. Man må bli enige på forhånd, og ikke presse sistemann til support feks. Man må velge det laget trenger. Picker ingen support får du gjøre det. This. Er en grunn til at lastpick er lastpick - fordi de over skal (i teorien) være bedre spillere. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke det jeg har hørt, det som har lastpick har dårligst Rating. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Var det ikke nettopp det jeg sa? Lol. Tidligere pick - høyere rating=bedre spillere. Lastpick - laveste rating på laget. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, du sa det iallefall på en forvirrende måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå