Alpakasso Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bruker folk seriøst penger på det? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Neias, får sponsa. Huehuehue. Edit: Bruker like gjerne penger på skins som på WoW. w/e Endret 28. oktober 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Rank og mange wins har du Pingas? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bruker folk seriøst penger på det? La meg minne deg på perioden under 1.april da de annonserte Urf... Sykt mange som kjøpte skinnen selv etter at de satte opp prisen til 5k RP... trur store deler av inntekten gikk til å støtte "redd manatee" greier. Personlig sett i LOL så spiller jeg Kog'Maw i Summoners Rift og spiller assassins i dominion. Digger å spille AD Shaco skjønner ikke hvorfor alle går AP tar for lang tid å lage box traps... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bruker folk seriøst penger på det? La meg minne deg på perioden under 1.april da de annonserte Urf... Sykt mange som kjøpte skinnen selv etter at de satte opp prisen til 5k RP... trur store deler av inntekten gikk til å støtte "redd manatee" greier. Personlig sett i LOL så spiller jeg Kog'Maw i Summoners Rift og spiller assassins i dominion. Digger å spille AD Shaco skjønner ikke hvorfor alle går AP tar for lang tid å lage box traps... Dominion er jo troll mappet! Vi spiller ikke annet enn troll champs når vi spiller dominion og vinner for det meste også på et eller annet vis! Kog er foresten syk i dominion også om du bygger attackspeed og bloodrazor osv.! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Høhø, 14-1-16 som Cassiopeia. Gøyt game. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hadde et troll game i går med 4 kamerater på LoL. Alle AD carries gikk AP og motsatt. Det andre laget hadde jungle fiddles, vi gikk 5 stkk å drepte han (han fikk ikke beskyttelse). Ventet i busken så kom han tilbake igjen så da hadde vi fått 2 kills. Stjal blå buff og gikk alle mid for å drepe morgana. Ganske så festlig start egentlig. Fikk noen kills til etter det også, men mot mid game gikk det ikke så bra for oss. >_> Jeg var ap trynda, så hadde vi en hybrid nunu (han skulle egentlig vært pure ad men men), ad anivia, ad fiddles. Husker ikke siste akkurat nå. >.> Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha, har kjørt noen sånne enkelte ganger. Pure attack speed på Malzahar, klapper som en sel. Hadde en merkelig en nå. En Vayne som fikk FB og skriver i chat etterpå at hun må stikke. Dødsirriterende.... 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spilte nettopp jungle udyr, som jeg ofte gjør. Bot pusher, og klarer ikke se at en gank kommer selv om de har wards .. Top pusher enda verre, uten ward, og klager hver gang han blir drept på at jeg aldri ganker. Fy faen jeg blir irritert. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tenkte jeg skulle ha ett hyggelig game og prøve Swain siden jeg nettopp hadde kjøpt han, men den gang ei. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvorfor gidder folk å spille normal etter level 30? Er sjeldent jeg orker å teste nye champs på normal, for helt feil inntrykk av hvordan han må spilles uansett. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Spiller normal når jeg tester champs/praccer champs/tester ut nye builds. Varmer også opp med teamet i normal, da å kaste seg rett ut i ranked på 1500+ ELO i premade kan være dumt hvis man ikke har spilt sammen på et par uker. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Spiller aldri ranked. Spilte 4-5 kamper i sesong 1. Setter ikke foten min i ett ranked game før jeg får til alle roller som må utfylles. Jungler og support har jeg fremdeles til gode å prøve, mens alle andre roller greier jeg greit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fikk helt avsmak for Ranked, troll og idioter ødelegger for mye til at jeg gidder det. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har spillt 70 ranked runder den her sesongen, og hver runde lurer jeg på hvorfor jeg gikk inn i ranked. Opplever normal som mye mer seriøst... Jeg spiller som oftest topp og gjør det greit der. Problemet er bare at når laget begynner å feede er det ikke så mye jeg kan gjøre. Taper sjeldent lane. Har opplevd at laget har dødd 20 ganger og jeg ligger med over 50 cs mer en neste på laget, etter 20 min. Er umulig å vinne når man møter sånne folk. Lurer på om noen har tips til hvordan man kan bære laget når man er top lane?? Taper sjeldent lane og klarer å ha bra med cs. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Er bare å få gjort så mye som mulig før 30 minutter. Etter 30 minutter er du fucked hvis de andre på laget ditt suger, men hvis motstanderen ser at du er fettjfeeda og eier de fleste på laget dems, er de som regel dumme nok til å surrendre før lategame kommer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Spiller igrunn masse normal draft eller hva det nå heter, elsker solotop som Talon, selv etter den bittelille nerfen. Irriterer meg at så mange banner Akali, solotop med hun er jo en drøm. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jupp, Akali er digg topp, ho er vel en tier 1 champ i low elo. Spiller som regel Irelia top og det hender ofte at jeg møter Nasus. Vet at det ikke går bra for Irelia, men noen som har tips til ting i lane og champs som kontrer han?? Endret 2. november 2011 av Hoikka Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det skal gå fint ann å countre Nasus med Irelia, du må bare skremme han helt fra starten av. Få inn en stun + et par AA med Wproc, slik at han blir redd for deg senere i laningphase. Hele greia med å lane mot Nasus er å denye han, slik at han blir ubrukelig senere i gamet. Yorick er en champion som fint countrer Nasus i lane også. Har ikke spilt det selv, men har sett det endel på streams og da spesielt på GB. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Harasse han early da Irelia er sterkere enn Nasus i mine øyne, iallefall til level 6 og deny creeps. En godt farmet Nasus er helt jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå