Blodappelsin Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har det vannvittig moro med Ez i dominion i alle fall. Mye mobilitet, ålreit damage, lang poke, og en ulti som kan interrupte hvor som helst på mappet. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 This. Finn en champion som lett har mulighet til å carrye hvis den som spiller er god(i.ex. Akali, Morgana, Lee, Nocturne, GP, Jax), og carry dritten ut av laget ditt. Har ikke jeg lært deg at garen er veien å carrye? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hahahahah, sant. "Se nå" - Q+E, så droppa du hele livet til Singed, lolololol. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fantastisk i toplane. Eier folk som firstpicker min akali. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Må pracces. Koser meg for tiden med Akali, eneste championen jeg faktisk har problemer mot er WW. Må nevnes at de Garen-spillerne jeg har møtt ikke var top notch tho. Endret 20. oktober 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Garen er veldig varierende i toplane syns jeg. Har relativt lite problem med å eie han enkelte ganger, mens andre ganger eier han meg. Noen goe tips på hvordan bygge Garen i toplane? (Vet at det er et silly spørsmå, men blei så evig eid i går av Irelia) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kjøpte Yorick igår, og ser nå at han er på salg. How typical! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Om du kontakter Riot, kan det være at de kan hjelpe deg. De er ofte greie på slikt. Det kommer selvfølgelig litt ann på hva du ønsker, men jeg kjenner flere som har kjøpt champs for RP/IP rett før salg, og har fått igjen mellomlegget. Verdt et forsøk i alle fall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kjøpte Yorick igår, og ser nå at han er på salg. How typical! Ahh Yorick, jeg elsker den livløse mannen, ingenting er så deilig som å smørre noen ned med en spade. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kjøpte Yorick igår, og ser nå at han er på salg. How typical! Ahh Yorick, jeg elsker den livløse mannen, ingenting er så deilig som å smørre noen ned med en spade. Ingenting kan måle seg med lyden som kommer når du smekker til noen Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ikveld sikter jeg mot 1700 elo! Taktikk: Spille Akali eller Yorick top og carrye dritten ut av laget mitt. That's how I roll Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Møkkaspill. De har nerfet Soraka siden sist jeg spilte det. Nå må jeg lete etter ny champ Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Soraka er fullt viable fortsatt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Soraka er fullt viable fortsatt. ad jungle Soraka is the way. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Soraka er fullt viable fortsatt. ad jungle Soraka is the way. Med 18 sec cd på heal??!!! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Soraka er fullt viable fortsatt. ad jungle Soraka is the way. Med 18 sec cd på heal??!!! OP. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Garen er veldig varierende i toplane syns jeg. Har relativt lite problem med å eie han enkelte ganger, mens andre ganger eier han meg. Noen goe tips på hvordan bygge Garen i toplane? (Vet at det er et silly spørsmå, men blei så evig eid i går av Irelia) Offence masteries, starte med boots og 3 healthpots. Spinne livet ut av dem hele tia. Kjøpe brutelizer og Q -> Spin -> Ulti = kill. Etter det går du Frozen mallet -> Atmas. GG Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 ranked burde hatt en surrender knapp i champ select. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Burde gjort noe med dodginga. Vet ikke hvordan det er i ranked, men draftmode på lvl 30 er jævlig. Bruker ca. 20 min på å komme inn i et game siden folk dodger hele tiden. Etter mange dodges så banner de alltid champs som blir valgt.. Like irriterende når det ikke er random hva som blir bannet, de banner bare det motstanderne vil spille. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Xerath er jo en gave til meg En hyggelig overraskelse siden sist jeg spilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå