NoNamesLeft Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva skal man gjøre som jungler vist alle lanes pusher som faen, og feeder som bare rakkern? Farme, farme og farme. Hvis du har muligheten er counterganking også bra. Counterganke vart jo forsøkt i starten, men etter at deres jungler ble overfed var det ikke mye jeg kunne gjøre. Farme var også et problem fordi jungelen min ble wardet/countra 24/7. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 /surrender funker fint da Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Da har jeg for første gang kun ranked victory på match history listen! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) zzzz MER TROLLS! Er jo ikke mulig å komme tilbake der jeg var... Har vert ekstremt uheldig i det siste. ca en tredjedelen av matchene jeg har kommet i har det ikke vert de vanlige feederene, men rett og slett trolls. Blir så etrandes. Endret 14. oktober 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Da har jeg for første gang kun ranked victory på match history listen! Gzz Pre-made 5v5, 3v3 eller helt vill flaks i solo queue? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Solo queue. Spiller mye duo med en venn av meg, men får mye dårligere lag og bedre motstandere da enn om jeg spiller alene. Har spilt duo kun 2-3 av de rundene som vises på match history, resten er alene. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Dominion begynner å bli en joke. Fy faen for en IQ på folk i games. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har spilt under 10 games i dominion. Dårlig opplevelse med helt absurde picks og generelt alt for rask spillestil for meg. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har spillt rundt 50-55 dominion games. Dominion trenger masse balancing tbh. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 La merke til at skarner får seg en buff, noe som passer meg utmerket da jeg spiller en del med han...men ble litt overrasket, jeg klarer jo å spille ganske bra me ha hele tiden :=) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 At en helt er dårligere enn snittet betyr ikke at det automatisk blir 0-10 hvert game Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Spillte jungle Twitch nå. Helt skyt i lav rating! Lenke til kommentar
propaw Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Trodde ikke at jeg skulle bli rasist av å spille et spill, men det har nå skjedd. F*** YOU RUSSIA, F*** YOU POLAND 3 Lenke til kommentar
beaveer Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har netopp laget en ny konto på EU nordic/east, og trenger desperat noen å spille med så jeg slipper et lag fullt av russiske tullinger. På NA-serveren har jeg over 1000 games played. Add meg hvis du har lyst til å spille med noen som veit hva lasthitting er summoner name: BeaVeer Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 elo-hell er seige greier. Alltid når du tror du endelig er ute kommer det en 6-7 matcher på rad der det rett og slett ikke lar seg vinne. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Spiller du konsistent bedre enn ratingen din tilsier, vil du klatre. "elo-hell" ble oppfunnet av de som hører hjemme på ratingen sin, men tror de ikke gjør det. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Spiller du konsistent bedre enn ratingen din tilsier, vil du klatre. "elo-hell" ble oppfunnet av de som hører hjemme på ratingen sin, men tror de ikke gjør det. This. Finn en champion som lett har mulighet til å carrye hvis den som spiller er god(i.ex. Akali, Morgana, Lee, Nocturne, GP, Jax), og carry dritten ut av laget ditt. Spilte nettopp et game med Maokaisupport som ikke hadde cv, fordi "no cv i need clarity", og en instalocker Soraka da vi trengte en jungler. Jeg selv spilte Akali og carryet hele gamet med hjelp fra Aniviaen vår. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vant en 4v5 (en ekte 4v5, med en GP som var afk fra start). 10/2/30 Amumu. Tror det er første gang jeg faktisk har fått Legendary streak med Amumu Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Herja villt med ezreal de siste dagene, hvordan er han i forhold til tradisjonelle AD carries? Var drittlei Ashe og har ikke råd til Vayne / Cait / Mf, så da tok jeg opp ez igjen, festlig champion. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ez er dårligere enn Cait og Vayne, men det betyr jo ikke at han er udugelig, som du har merket selv. Han blir picked i pro games når Cait og Vayne er banned eller picked, men stort sett aldri før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå