Cemi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mange som spiller LoL i CB? Husker fra CoD, der var ESL > CB på alle måter. Alle begynte med CB i starten, men det er svært få som spiller det seriøst nå. Aner ikke, men det var på nyhetene på LoL klienten at hvem som helst kunne melde seg på "LoL EU open cup" eller noe i den duren, så vi meldte oss på. Spiller ikke på CB til vanlig i den vanlige "ligaen". ESL er nok bedre enn CB på det etter min erfaring ja. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hadde 1500 rating idag, men etter å ha blitt trollet hele dagen har jeg nå 1266... av de siste 6 matchene er det en hvor jeg ikke har blitt trollet livskiten ut av. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen her som har prøvd Xerath en del? Spilte han i går for første gang, og endte opp 4/0/5 ut i mid game. Men føler at han ikke har så mye skade som andre mages. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Mener jeg har sagt det før, men selv føler jeg at Xerath faller av lategame. Han har fin damage midgame, men noen tweaks på scalings hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som vet hvorfor jeg får opp det tullet her når jeg prøver å se en replay? Lol.exe fila skal jo ikke ligge i replay mappa :S Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 prøvd å kjøre LoLReplay som admin? Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) prøvd å kjøre LoLReplay som admin? Ja, får den samme errorn hver gang.. Her er directory forresten, lol.exe er ikke der men når jeg prøver å lete etter den så finner jeg ikke noe.. bare mappene og ingen filer, men error'n er jo ikke akkurat i samme fila som den viser der. Endret 9. oktober 2011 av Tozy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Husker jeg hadde samme problem, men ikke hvordan jeg fikser det ATM. Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Husker jeg hadde samme problem, men ikke hvordan jeg fikser det ATM. Det går helt fint du, skriv svar tilbake hvis du kommer på det da ^^ Lenke til kommentar
awezum Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Xerath er har for min del en alt for lange range. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Xerath er har for min del en alt for lange range. gjør opp igjen med at han er så svak når du er nært på. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mener jeg har sagt det før, men selv føler jeg at Xerath faller av lategame. Han har fin damage midgame, men noen tweaks på scalings hadde ikke gjort noe. Har samme følelse selv. Prøvde samme build som ble vist i champion spotlight. Early game likte jeg ikke så godt den reduserte mana regen fra forrige builden jeg hadde, men scaler mye bedre til mid game. Men er nok kanskje litt tidlig enda til å spørre folk om spesifikke builds de har hatt god suksess med. Xerath er har for min del en alt for lange range. gjør opp igjen med at han er så svak når du er nært på. Tja det kommer jo litt ann på da. I 1v1 situasjoner er det rimelig lett å stunne en person når han nærmere seg (selvfølgelig til viss grad avhengig av hvem du spiller mot), for så å trekke deg unne. Da kan du igjen ta nytte av rangen din. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 hvordan er det mulig å være level 30. Ha 1400 rating, og ha 150 ad etter 30 minutter som cait? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er reddet i høstferien, skole pcen som vi 92-modeller får greier å kjøre League of Legends og det er spillbart 30 fps, er jo upåklagelig. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Heldig dere, våre skole pc-er klarer ikke engang å komme inpå en match... Endret 10. oktober 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FNf1h17R08Y&feature=feedu TONS of damage Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva skal man gjøre som jungler vist alle lanes pusher som faen, og feeder som bare rakkern? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva skal man gjøre som jungler vist alle lanes pusher som faen, og feeder som bare rakkern? Farme, farme og farme. Hvis du har muligheten er counterganking også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå