Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Mange som spiller LoL i CB?

 

Husker fra CoD, der var ESL > CB på alle måter. Alle begynte med CB i starten, men det er svært få som spiller det seriøst nå.

 

Aner ikke, men det var på nyhetene på LoL klienten at hvem som helst kunne melde seg på "LoL EU open cup" eller noe i den duren, så vi meldte oss på. :)

 

Spiller ikke på CB til vanlig i den vanlige "ligaen". ESL er nok bedre enn CB på det etter min erfaring ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvd å kjøre LoLReplay som admin?

 

Ja, får den samme errorn hver gang..

 

Her er directory forresten, lol.exe er ikke der men når jeg prøver å lete etter den så finner jeg ikke noe.. bare mappene og ingen filer, men error'n er jo ikke akkurat i samme fila som den viser der.

Endret av Tozy
Lenke til kommentar

Mener jeg har sagt det før, men selv føler jeg at Xerath faller av lategame. Han har fin damage midgame, men noen tweaks på scalings hadde ikke gjort noe.

 

Har samme følelse selv. Prøvde samme build som ble vist i champion spotlight. Early game likte jeg ikke så godt den reduserte mana regen fra forrige builden jeg hadde, men scaler mye bedre til mid game. Men er nok kanskje litt tidlig enda til å spørre folk om spesifikke builds de har hatt god suksess med.

 

Xerath er har for min del en alt for lange range.

gjør opp igjen med at han er så svak når du er nært på.

 

Tja det kommer jo litt ann på da. I 1v1 situasjoner er det rimelig lett å stunne en person når han nærmere seg (selvfølgelig til viss grad avhengig av hvem du spiller mot), for så å trekke deg unne. Da kan du igjen ta nytte av rangen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...