The Doctor Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Shaco har jo Deceive, meget nyttig om man "overextender og fotjener å bli drept". Samme med Riftwalk til Kassadin. Kan vel ta med Katarina sin Shunpo, men da må man ha en fiende/venn i nærheten og bruke Shunpo på. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Elsker å spille mot champions som gjør seg usynlige. Bare å kjøpe et par vision wards som man plutselig setter ut og BOOM. Twitch f.eks tåler jo ingenting. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Da må du være en av få som faktisk gidder å investere i vision wards, jeg støter neste aldri på folk som gjør det. Enten jeg spiller Twitch eller Shaco. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvis man vet at man kommer til å møte en champion som kan bli usynlig så er det jo vanvidd å ikke kjøpe det. Hvis du laner mot twitch, shaco, teemo, akali eller ander med usynlighet og de ikke er klar over at det er en vision ward der så er man nærmest garantert en kill ettersom mange bruker usynligheten som et stikke av triks når de har lav hp. Like artig hver gang ettersom de fleste blir veldig overassket over at jeg kunne treffe dem. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hadde en Twitch som anklaget meg for cheats når jeg som Twisted Fate brukte ulti og så at han var low og drepte han mens han var usynlig, og vision wards/oracle er alltid like morsomt. Samme med soppene til Teemo, pleier som regel å lage ett fint mønster på en av sidene av elven, dritartig når man kjører AP Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selv hater jeg champions med flash som spell. Det er et gratis get-out-of-jail kort hvis du overextender/blir catcha ol. Overextender en, fortjener man å bli drept, enkelt som det. Hvis de har riftwalk elns så er det ikke overextending. Hilsen Torleif 1 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Overextending er overextending, uansett om du har innebygd flash i championen eller ikke. Forskjellen er at man vet hvor mye man kan nettopp overextende, og i hvilken fare du er hvis det kommer en jungler. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 tr.v. o·ver·ex·tend·ed, o·ver·ex·tend·ing, o·ver·ex·tends 1. To expand or disperse beyond a safe or reasonable limit Ettersom det er helt trygt for han med innebygd flash, så er det per definisjon ikke overextending. Hilsen Torleif 2 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 tr.v. o·ver·ex·tend·ed, o·ver·ex·tend·ing, o·ver·ex·tends 1. To expand or disperse beyond a safe or reasonable limit Ettersom det er helt trygt for han med innebygd flash, så er det per definisjon ikke overextending. Hilsen Torleif Nå selv prater jeg i LoL-sammenheng, og da føler jeg Overextending is usually when you move too far out(sitat Kismet, Red på NA-forumet) passer bedre. Anyface, folk bruker ord og setninger i forskjellige sammenhenger, enten det er riktig eller ikke. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selvfølgelig kan du overextende selv om du har flash dere snakker jo rett forbi hverandre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, men i så fall vil det ikke være et get out of jail 4 free kort. Og igjen, det er ikke too far out hvis kassadin, jarvan w/e bare kan hoppe over veggen etter å ha sprutet på deg. Men jeg forstår uanz poenget ditt, og er for øvrig enig. Synes heller det kunne ha vært sånne champs bare at vi ikke har summoner flash. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hadde man fjernet summoner flash slik spillet er i dag, ville ranged carries blitt fullstendig obsolete. De er helt avhengig av flash for å være viable. Selv skulle jeg veldig gjerne sett at de fjernet flash og la til noe lignende blink dagger i dota, men da måtte hele spillet blitt rebalansert Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja herregud, jeg mente ikke at de bare skulle fjerne det uten å gjøre noen andre forandringer Spiller selv for det aller meste ranged carry, så jeg er 100% klar over hvor avhengig enkelte champs er av flash. Men det gjør det ikke mindre irriterende. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Spilte nettopp to matcher i Open Cup, vant begge Noen andre som er med der? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Laget mitt er med, har ett tap og en win til nå Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 clanbase? Jepp. http://clanbase.ggl.com/ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Clanbase er saker. Skal få med laget mitt på den der. Endret 8. oktober 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mange som spiller LoL i CB? Husker fra CoD, der var ESL > CB på alle måter. Alle begynte med CB i starten, men det er svært få som spiller det seriøst nå. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vet dere om noen claner som ser etter spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå