Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man vet at man kommer til å møte en champion som kan bli usynlig så er det jo vanvidd å ikke kjøpe det. Hvis du laner mot twitch, shaco, teemo, akali eller ander med usynlighet og de ikke er klar over at det er en vision ward der så er man nærmest garantert en kill ettersom mange bruker usynligheten som et stikke av triks når de har lav hp. Like artig hver gang ettersom de fleste blir veldig overassket over at jeg kunne treffe dem.

Lenke til kommentar

Hadde en Twitch som anklaget meg for cheats når jeg som Twisted Fate brukte ulti og så at han var low og drepte han mens han var usynlig, og vision wards/oracle er alltid like morsomt.

Samme med soppene til Teemo, pleier som regel å lage ett fint mønster på en av sidene av elven, dritartig når man kjører AP

Lenke til kommentar

tr.v. o·ver·ex·tend·ed, o·ver·ex·tend·ing, o·ver·ex·tends

1. To expand or disperse beyond a safe or reasonable limit

Ettersom det er helt trygt for han med innebygd flash, så er det per definisjon ikke overextending.

Hilsen Torleif

Nå selv prater jeg i LoL-sammenheng, og da føler jeg Overextending is usually when you move too far out(sitat Kismet, Red på NA-forumet) passer bedre.

Anyface, folk bruker ord og setninger i forskjellige sammenhenger, enten det er riktig eller ikke.

Lenke til kommentar

Ja, men i så fall vil det ikke være et get out of jail 4 free kort. Og igjen, det er ikke too far out hvis kassadin, jarvan w/e bare kan hoppe over veggen etter å ha sprutet på deg. Men jeg forstår uanz poenget ditt, og er for øvrig enig. Synes heller det kunne ha vært sånne champs bare at vi ikke har summoner flash.

Hilsen Torleif

Lenke til kommentar

Hadde man fjernet summoner flash slik spillet er i dag, ville ranged carries blitt fullstendig obsolete. De er helt avhengig av flash for å være viable. Selv skulle jeg veldig gjerne sett at de fjernet flash og la til noe lignende blink dagger i dota, men da måtte hele spillet blitt rebalansert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...