Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer vel til å bli lei Nidalee en dag :tease:

Var sånn når jeg var level 10+, spilte bare Fiddlesticks. Man blir jo ganske dyktig med den, men det var befriende å bli dyktig med andre champions og.

 

Edit: Er det bare i low elo man banner Akali? Og Tryndamere seff, man MÅ jo banne Trynda!!!! Spiller hun fra tid til annen selv, og hun er utrolig gøy

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Jeg brukte rundt 3 måneder, og en XP boost på å bli level 30. Men jeg spilte ganske mye før jeg flyttet, så det ligger noe der. Det eneste som irriterer meg nå er hvor forbannet sakte det går å spare opp IP til enkelte champions og å fylle rune pagen min. Har en nesten full rune page, og det er AP runes. AD runes har jeg såvidt.

 

Tenkte å kjøpe meg en 6300 champ, men det tar jo evigheter å spare til slikt og. :p

Men om du har noen penger til overs så er det mulig å kjøpe Riot points og kjøpe en XP boost. Koster vel ikke allverdens, 5 euro for 800ish RP og noe mindre for en XP boost.

 

edit: spiller nesten ikke ranked, orker ikke solo q. Men så langt i de få ranked jeg har spilt, har jeg ikke sett noen kjøpe mr

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

copypasta fra lolgamer:

 

Dagens oppdatering fra soloQ:

how2carry 1-7 jarvan som ikke vet at man kan bruke smite på baron(ga bort alle 3 av den grunn), trappa HELE teamet mitt flere ganger i deres GP ult, ganka 1 gang som jungler(kan vel såvidt regnes som gank, da han kom fra turreten min, som førte til at Talon som jeg kunne drept stakk av). Flamer meg deretter for å "omg chase" i teamfight, da jeg fikk både Gragas og Ashe ved å hoppe alene på dem. Han trappa forøvrig de 4 andre i teamet mitt i den teamfighten også, som førte til at vi tapte gamet.

 

 

gotta love soloQ

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Hvis dere ga bort baron 3 ganger var det vel ikke Jarvans smite som var det største problemet med nash-timingen deres :whistle:

 

Så du mener at å drepe 4 av 5 på deres team ikke er nok for å ta Baronen? Når skulle vi ellers tatt den?

Haha, hvis det bare var en i live på laget, er det ingen grunn til å la han komme i range til baron i det hele tatt. Og hvis dette skjedde 3 ganger er det hvertfall tydeligvis ikke Jarvan som var det eneste problemet deres :)

Lenke til kommentar

Hvis dere ga bort baron 3 ganger var det vel ikke Jarvans smite som var det største problemet med nash-timingen deres :whistle:

 

Så du mener at å drepe 4 av 5 på deres team ikke er nok for å ta Baronen? Når skulle vi ellers tatt den?

Haha, hvis det bare var en i live på laget, er det ingen grunn til å la han komme i range til baron i det hele tatt. Og hvis dette skjedde 3 ganger er det hvertfall tydeligvis ikke Jarvan som var det eneste problemet deres :)

 

Neida, for det var helt klart oss andre sin skyld at Gragas alle tre gangene fikk baronen med en barrel, fordi Jarvan smita den på 1200 health.

Lenke til kommentar

Helt riktig. At Jarvan var dårlig er en veldig dårlig unnskyldning for at ikke 1-2 av dere bare holdt Gragas langt unna før Baron i det hele tatt var i smite/barrel range.

Han må ha ledd godt av laget deres, hvis dere sto og grindet baron for ham mens han sto og chillet rett utenfor.

Lenke til kommentar

Helt riktig. At Jarvan var dårlig er en veldig dårlig unnskyldning for at ikke 1-2 av dere bare holdt Gragas langt unna før Baron i det hele tatt var i smite/barrel range.

Han må ha ledd godt av laget deres, hvis dere sto og grindet baron for ham mens han sto og chillet rett utenfor.

 

Sweet, da vet jeg at det aldri er min feil som jungler hvis vi failer på baron. Hardrage inc på hele teamet hvis jeg misser på smite og de får den.

 

Anyways, det var ikke baronene som førte til at vi tapte. Det var heller som sagt 1-7 Jarvan med Bloodrazor, Bloodthirster og ATKSPD boots.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...