cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Alltid like gøy med "omg omg why no ganks ww u suck retard" i lvl 4! Hilsen Torleif Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Ja, han så bra ut. Selv om han virket en smule OP i noen situasjoner. Igjen så blir jo Phreak fed til helvette. I tillegg spilte han mid mot Ryze, og alle vet Ryze suger punghelvette selv med 200 farm og 15 kills. Han blir noe annet igjen. Litt anen timing på spells, etc. Hva mener du med at Ryze "suger punghelvette"? Hadde Ryze som main i lengere tid. Funker knall. Bare litt svak early, men etter at du får tear er han ganske sterk. Pluss at han blir ganske tanky. ROA + Banshee og Frozen Hearth gir både mye damage og defence. Veldig undervurdert imo Endret 5. oktober 2011 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Legger merke til dette når jeg vant 2 ranked games på rad mot han hvor han ble fed mid. Det ene gamet hadde han 150 farm og 8 kills. Han gikk den vanlige Ryze tanky builden. Jeg spilte Sona bot med 30 farm og 2 kills. Jeg kunne nesten soloe Ryze'n og han døde hele tiden i teamfights. Det finnes så veldig mange andre som er bedre enn han. Han gainer så sykt lite på kills og farm i forhold til Annie og Brand f.eks. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hva i all verden bygde han? Hilsen Torleif Endret 5. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Helt vanlig mana/tanky ryze build. døde som en flue med en gang teamet vår fokuserte han. Da igjen så hadde midden vår daua 7-8 ganger mot han. Mulig han var god for noen patcher siden, men nå ligger han på bunn av listen over usefull champions her. Alle de andre AP carriene er så veldig mye bedre enn han. Og det uten en eneste tanky item. Endret 5. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Ryze er lang ifra en svak hero, dersom han "døde som en flue" med vanlig mana build med tanke items, så må det være dere som var fed, og ikke ham. Dersom du så f.eks. Dignitas vs. Curse her om dagen, så spilte dem med Ryze som AP carry hver game. Endret 5. oktober 2011 av Cemi 1 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skal spille LoL compo i det lokale lanet nå til helgen, det blir 3v3. Noen som har noen ekle oppsett og tips å komme med?? Regner med at nivået i compoen ikke blir det høyeste^^ Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ingen av oss kan Jax, holder på å lære meg Akali^^ Tenkte mer på team oppsett. Kan en Lee i jungeln fungere?? Tenkte at en med CV, ignite og exhaust, kan være fint å ha. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Tror ikke det er sånn at man må ha jungler i 3v3. Er faen meg helt ubegripelig at diverse lan spiller lol i 3v3. Hilsen Torleif Endret 5. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er 3v3 i den her compoen for å få flere lag, og større premie. Hadde vært mye bedre med 5v5... Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 3v3 combo som funker veldig bra for oss på ranked matcher er Lee Sin (Smite/Exhaust jungler), Anivia (Flash/Ignite) og Warwick (Flash og exhaust eller ignite etter hva dems combo er). Lee sin er OP pga mobiliteten. Ellers så er Morgana, Jax, Nocturne, Yorick og Brand veldig sterke picks på 3v3 for tida. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er ikke 3v3 bare mundo, sion, jax og andre jalla bruisers med kennen el.lignende bak dem all day erry day? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tryndamere og Fiddlesticks er også gode. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Trynda er ikke noe serlig, mange sier han er OP, men jeg mener han suger. Han er vanskelig for nybegynnere å ta, men etter hvert er det ikke noe problem. En ignite, silence, exhaust, osv. og han er nede. Tenkte jeg skulle prøve full AP Amumu, hvis motstanderne har noen høy HP champs, noen som har prøvd det før?? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja altså, han funker i 3v3 mente jeg. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg vet hvilken hero jeg skal kjøpe når jeg får nok ip points Kapownage Spiller bra med Nidalee hver jeg gang jeg har prøvd, noen andre som syns den er bra? går lett ned når jeg blir fokusa men movementen er fantastisk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Kanskje kjøpe seg noe defensivt. Har ikke spilt Nidalee selv, men å rushe en Rod of Ages er det første jeg gjør når jeg spiller ranged AP / AP casters. Og konkurransen blir nok større jo høyere man kommer opp i level. Endret 6. oktober 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Er ikke sånn at man MÅ kjøpe roa. I mange situasjoner funker det helt fint å gå glasskanon. Hilsen Torleif Endret 6. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kjører bare på med guiden han Hotshot hadde jeg på mobfire ;P fikk 26-4-16 nå nettopp, konge champion, 7 kamper på rad med pwnage Er bare level 13 men det er jo de andre også så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå