Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Holder på å spare opp til Shaco og Ezreal, må få prøvd meg på litt jungling da. Har aldri junglet før og har spilt over 300 games Samme her, 350 games og enda ikke rørt jungelen.. Hvem er å anbefale? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Holder på å spare opp til Shaco og Ezreal, må få prøvd meg på litt jungling da. Har aldri junglet før og har spilt over 300 games Samme her, 350 games og enda ikke rørt jungelen.. Hvem er å anbefale? Lee Sin er akkurat nå den beste dersom man kan spille ham, men han blir nerfet lettere i neste patch så vet ikke hvordan det vil se ut da Selv synes jeg Nocturne er veldig god, men det letteste for å begynne med er kanskje Warwick. Problemet med warwick er at før level 6 har han ingen CC som gjør det relativt vanskelig å få inn noen suksessfulle ganks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Takker. Udyr da? EDIT: vil gjerne bruke en som ikke trenger alt av runer. Har bare 4,5k IP points atm. Endret 4. oktober 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er ganske ny i League of Legends, er vel kommet til level 15 eller noe sånt. Når jeg spiller har jeg en tendens å velge tank fordi ingen andre gjør det, hinter dette til at man i grunn ikke trenger tank. Eller er det bare at folk helst ikke vil spille det? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Shaco er møkk lett å jungle med (4 JitB bak Blue og en smite så er du i gang). Ellers er vel Nocturne og Lee Sin gode valg. Udyr er vel heller ikke den som krever mest i jungelen. Ingen vits i å spille full tank. Gå heller en meaty DPS build hvor du gjør mye damage, men tåler masse. Hardcarries bruker ofte lifesteal som defensive stat, men da må man først ha andre items som bygger oppunder dette. Endret 4. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Som regel er det lite poeng å bygge full tank. Men må se ann. Andre jungler som og er fine er Amumu og Rammus (var ihvertfall engang) Olaf går også sammen med Trundle Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er lvl 18, snart 19. Noen som er med på noen games i kveld? (dominion) Nick: xLegitz - EU West. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg gjør vel snart ikke annet enn å jungle, og de junglerene jeg har funnet ut funker best er Udyr, Lee, Yorick, Shaco og Rammus. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jungling er en liten avvikling. Den gruppen jeg spiller med har en fast jungler så jeg jungler bare når han er borte/ikke kan spille. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er litt noob, hva er jungling? xD Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er å drepe creeps i jungelen istedenfor å henge rundt i lanes. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvis jeg jungler bruker jeg enten Amumu eller Jarvan. Amumu er veldid ofte banned, så blir 90% Jarvan. Veldig god champion! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Live stream jeg og noen kompiser gamer nå straks -> http://no.twitch.tv/tireonfire Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tenker jeg prøver min første jungel med Fiddle. Aner ikke hvordan han er i jungelen, men kan vel tenkes at han er ganske grei mht drain. Og så er jo Fiddle den jeg har absolutt mest games med. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har spilt League of Legends veldig lenge. Er langt i fra pro, men jeg er ikke dårlig heller Ingame nicket mitt er ZealD, det er bare å legge meg til om det skulle være interessant. Det er svært mange som spiller dette, om mange av de er fra norge vet jeg ikke, men jeg har mange venner som spiller iallefall. Jeg spiller mange forskjellige, liker å variere for å bli god med mange. Men de jeg føler meg mest komfortabel med er Pantheon, Shen, Tristana, Ezrael og Shaco. Pantheon har blitt så nerfa i late game :< Han er ikke dårlig lategame, han var bare alt for god før. Nå krever det litt vett for å spille han bra hele runden. Men jeg er enig at man må farme masse og kjøpe riktig items for å få en hyggelig lategame opplevelse, men gjør du det riktig så er han fan så moro å spille. Har selv fått pentakill med han lategame, hadde 586 AD da ^^, Haha nice azz Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tenker jeg prøver min første jungel med Fiddle. Aner ikke hvordan han er i jungelen, men kan vel tenkes at han er ganske grei mht drain. Og så er jo Fiddle den jeg har absolutt mest games med. Fiddle er ei hore å møte, særlig når jungler ja. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Junglere er som oftest litt mer tanky champs, så pass på at Fiddlestixen din passer setupen! Hilsen Torleif Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er alltid like gøy å gjemme seg i en busk og channele ultien, CAWCAWCAW Xerath ser bra syk ut, tror det blir ett kjøp Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, han så bra ut. Selv om han virket en smule OP i noen situasjoner. Igjen så blir jo Phreak fed til helvette. I tillegg spilte han mid mot Ryze, og alle vet Ryze suger punghelvette selv med 200 farm og 15 kills. Han blir noe annet igjen. Litt anen timing på spells, etc. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Selv mainer jeg jungle i teamet mitt, og bruker som oftest Nocturne da han passer de fleste setups, samtidig som han er en safe jungler med gode ganks. Ellers bruker jeg GP, Fiddle, Lee og Udyr. Alle disse er utrolig gode junglere, og klarer å ta jungelen med nogenlunde safe health. Trundle og WW bruker jeg innimellom, men Tundle er imo ikke et like viable pick som de nevnte, mens WW er ubrukelig før lvl 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå