cowboy bob Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 omg u noob 2-0 and 200 cs why u never in fihgts Sa 3-11(ish) Swain og insisterte på at vi tapte pga at jeg var i lane og fikk freefarmet mens han initiatet i det andre lagets jungle. Det skjedde virkelig, hver eneste gang jeg gikk for å cleare minions som pushet til tower så gikk han inn og døde på helt idiotiske steder. Er sånn 2 mnd siden, men han der glemmer jeg aldri. btw, noen andre som spiller Taric i Dominion? Helt krazy undervurdert Lenke til kommentar
Epile Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Må prøve ut taric nå! btw, vet noen om en ranged carry som faktisk fungerer i dominion? har prøvd mf,cait og sivir men ingen var noe særlig. Sivir var overraskende bra =) Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vayne og Sivir er vel de AD carries som funker best i dominion. Vayne har høyest damage, så med litt items eier hun, spesielt om hun er sammen med en bruiser som kan holde dem unna mens hun gjør damage. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvile bruiser funker med vayne? har en kompis som går mye vayne, og hvis jeg går en champ som fungerer bra med henne kan vi ha det litt moro Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ashe er morro pga det er så lett å avbryte folk som capper. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 kan bekrefte at taric og vayne er et drøyt par sammen ! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå ble jeg fly forbanna, Kom i noob team. Tapte Dominion før det hadde gått 7 min -.- Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Så bra at du fikk noobs i Dominion og at det gikk fort da, i SR ville det vært 20 min kastet bort i stedet for 7 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 jaja, fikk et ganske nice game nå. Vi tapte også da men, ble glad. 18/2/3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 lol 26 kills på 21 minutter. I ranked premade. Jeg begriper virkelig ikke hva som foregår i hodene på folk som velger random champs i premade ranked (og ellers i lvl 30 kamper for den saks skyld) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Spillte LOL-compo i helgen. Skuffende lavt nivå på motstanden, men er alltids greit med noen tusen ekstra kroner. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hvor var dette? Like ved Molde. Endret 2. oktober 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 jaja, fikk et ganske nice game nå. Vi tapte også da men, ble glad. 18/2/3 Noen burde kanskje fortalt morgana at sheen effekten ikke stacker? 2 Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet hvordan jeg kan få spilt LOL i "ordentlig" windowed mode? Når jeg velger dette i video-options, er det klin umulig å få alt-tabbet til andre åpne programmer. Er ikke hundre prosent sikker, men tror at akkurat det samme skjer når jeg prøver borderless. Småirriterende å måtte vente noen ganger opp mot en 20 sekunder når jeg alt-tabber i fullskjerm =/ Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 velg "windowed mode", ikke "fullscreen windowed" Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 velg "windowed mode", ikke "fullscreen windowed" Takk, det gjorde susen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 enkelte folk lar seg bare ikke carrye... hadde 25-6-19 her idag med jungle Shaco. Ganket alle lanes 24/7, men feedingen skulle ingen ende ta. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Holder på å spare opp til Shaco og Ezreal, må få prøvd meg på litt jungling da. Har aldri junglet før og har spilt over 300 games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå