NoNamesLeft Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Wallen er så utrolig sterk i teamfight. Som skrevet tidligere i tråden fucker opp nærmest hele det fiendtlige teamcompoet i fighten, da tanks ikke kan tanke damage fordi de er ute av posisjon, carries er uten beskyttelse og de har ingen kontroll på hvor de skal bevege seg. Den kan være sykt bra, men kan også ødelegge for laget ditt. Så er ganske lurt å trene litt på den. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Wallen er så utrolig sterk i teamfight. Som skrevet tidligere i tråden fucker opp nærmest hele det fiendtlige teamcompoet i fighten, da tanks ikke kan tanke damage fordi de er ute av posisjon, carries er uten beskyttelse og de har ingen kontroll på hvor de skal bevege seg. Den kan være sykt bra, men kan også ødelegge for laget ditt. Så er ganske lurt å trene litt på den. Sikkert old som internett, men den passet så bra her http://www.youtube.com/watch?v=eJAN1oDRJpk 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Klassiker! http://www.youtube.com/watch?v=8Ri0BUFGSqE 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjøpte Evelynn og hørte noe om at hun hadde blitt nerfet før i tiden og at hun var utter shit atm. Jeg har det iallefall utrolig gøy med henne. Løper rundt og ler for meg selv fordi det andre laget glemmer å kjøpe wards/oracle. På 10 kamper med henne, har det skjedd 2 ganger at noen har kjøpt wards og en gang at noen har kjøpt oracle. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjøpte Evelynn og hørte noe om at hun hadde blitt nerfet før i tiden og at hun var utter shit atm. Jeg har det iallefall utrolig gøy med henne. Løper rundt og ler for meg selv fordi det andre laget glemmer å kjøpe wards/oracle. På 10 kamper med henne, har det skjedd 2 ganger at noen har kjøpt wards og en gang at noen har kjøpt oracle. Da er du heldig ja Hun er rimelig nerfed to shit. Før var det stun i 1.5 sec eller noe når angrep ut av invis. Samt at fade timen til invis var mye lavere. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Evelynn var bare muhahaha før. Roflstompa alt i lower ranks/summoner lvl. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har alltid likt å kunne bli usynlig i spill og snike meg rundt, så Evelynn passer vel min spillestil ganske bra og. Noen som har fått prøvd Riven? Tenker jeg kjøper henne så snart jeg får litt RP. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror denne resetten har fucka opp alt av normal ELO. Har hatt et par folk med 3man teamet mitt som suger så satans mye. Står ikke i brush for ganks, blir i en fight med 100HP og pusher på inner turret når alle på det andre laget er miss. Pluss at alle som spiller Riven ser ut til å være potte retards. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så utrolig sant. En hard reset hadde vært så utrolig mye bedre. Har ikke møtt en eneste god person hittil i S2 av de tre matchene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har alltid likt å kunne bli usynlig i spill og snike meg rundt, så Evelynn passer vel min spillestil ganske bra og. Noen som har fått prøvd Riven? Tenker jeg kjøper henne så snart jeg får litt RP. Riven er cool. Artig å sprette rundt som en tulling Gjør og rimelig bra dmg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Pluss at alle som spiller Riven ser ut til å være potte retards. Riven er cool. Artig å sprette rundt som en tulling Noen som har fått prøvd Riven? Tenker jeg kjøper henne så snart jeg får litt RP. Haha Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Haha, har spilt mot en del Rivens idag, inkludert en kompis. Hun ser ikke så fancypancy ut, da bruker jeg heller RP eller IP på Nocturne. Hun siste jeg spilte mot nå hadde 0-4-3 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg elsker Riven så langt, hatt et par morsomme games med hu som solo-top. Skal sies at jeg ikke på langt nær mestrer henne 100% enda og at jeg ikke spiller ranked e.l. Spiller for å ha det gøy, og på det punktet innfrir hun i hvert fall Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke har nerfa Talon enda. Han er sykt OP i mange situasjoner og kan harasse evig med W'en sin. Insta snowball etter 1 kill. De må nok justere noe mana costs på spellsa hans. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Talon er pubstomper, veldig god når han får snowballe mot lowbies, men helt useless når man kan spille.. Akkurat som LeBlanc Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke har nerfa Talon enda. Han er sykt OP i mange situasjoner og kan harasse evig med W'en sin. Insta snowball etter 1 kill. De må nok justere noe mana costs på spellsa hans. Jeg grisa Talon 1vs1 med Riven. Ca samme farm og vi var begge lvl 10 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Talon er ikke op. Han er balansert. Skaden hans er ok. Verken mer eller mindre. Han er flink til å farme og harrasse, med Rake, akkkurat som mange andre champs i spillet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Talon er ikke OP, jeg sier come at me bro og han kommer på meg bro og så bare stunner jeg han i fjeset og dreper han. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Talon er ikke OP, jeg sier come at me bro og han kommer på meg bro og så bare stunner jeg han i fjeset og dreper han. :!: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Talon kan spamme alle spellsa sine gjennom hele gamet uten og miste mana. Det gjør at han kan harasse uansett hva faen. Noe som gjør han OP i den forstanden. Fjern 100 base mana og øk mana cost på spellsa hans med 10 mana så blir han nok ballansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå