Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du da? Skjønne hvor man skal sette wallen og når? Har ikke lest mye om han av samme grunn som jeg sa istad: møter han aldri.

Mana management, og Anivia er ironisk nok (mtp det er en fugl) ekstremt treig, så er ikke lett å dodge skillshots og sånn, noe som gjør det litt kjipt å møte chumps du må dodge ting fra.

League of legends er litt kjedelig

Litt av en ting å registrere seg for å poste azz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skjønner. Jaja, skal prøve han når jeg får nok IP points.

iphone3gs henger jo langt etter. Navnet gir meg all info jeg trenger om han.

EDIT: Sjekket innleggene på profilen hans. Han er garantert ikke en smart mann, haha.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Hun er absolutt viable imo.

Mainet henne en god stund før, og bursten hennes er insane både early-, mid og lategame.

Som sagt tidligere i tråden - veggen hennes er en av de beste spellene ingame, i tillegg til damagen hun gjør ved en enkel kombo.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er matchmaking systemet i LoL helt rævva?

Er level 14 nå. Har alltid mest minion/champ/assist kills og færrest deaths i hvert game. Sier alltid SS når det gjelder og hjelper til når det trengs.

Likevel så havner jeg alltid på team med folk som ikke bruker chatten i det hele tatt, folk som chaser enemy champs inn i hovedbasen selv om de vet de kommer til å dø etc.

Er man nødt til å kjøre premade med folk man vet kan spille for ikke å tape nesten hver gang?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Been there done that. MM i Lol virker helt rart. Prøv å få joine kompiser eller folk fra forumet/lolnorge, så skal du se du lærer fortere og spiller med bedre folk.

EDIT:

Sweet SNORLX!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er matchmaking systemet i LoL helt rævva?

Er level 14 nå. Har alltid mest minion/champ/assist kills og færrest deaths i hvert game. Sier alltid SS når det gjelder og hjelper til når det trengs.

Likevel så havner jeg alltid på team med folk som ikke bruker chatten i det hele tatt, folk som chaser enemy champs inn i hovedbasen selv om de vet de kommer til å dø etc.

Er man nødt til å kjøre premade med folk man vet kan spille for ikke å tape nesten hver gang?

Bruk mappet og ping som en boss når folk er missing, f.eks hvis du er i mid og en kuk går og skal ganke top så pinger du en ping på din side av elven, en i midten og en i topp. Folk er til tider ekstremt downs, men husk på at folk gjennomsnittlig er like dårlige på det andre laget som på ditt lag.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ta opp igjen ranked etter at jeg hadde fått noen hundre ekstra normals.

Jeg startet ranked altfor tidlig, og droppet derfor ned til 1000. Jeg ga opp og startet forrige uke på igjen. Har hatt det helt ok opp til 1180+. Der braket helvete løs.

Har klart og carrye 5v1 mang en gang nede på 1000, men der oppe... Det følest mer som 9v1. Får bare det inntrykk av at folk aldri har spillt spillet før.

Forrige game hadde jeg 7/0/0 som jungle jarvan. Ganket alle lanes hele tiden, wardet, fikk gode ganks osv, men folk døde konstant, og det var jo ingen grenser på flamingen :O

lang qq post.

Tl;dr: 1200elo = verste skiten noen gang.

Lenke til kommentar

Folk som sutrer på "ELO hell" gjør det erfaringsmessig dårligere enn de tror. 0 assists som jungle-Jarvan, kunne sikkert vært lurt å gi Vayne/Ashe/Jax/whatever et par av de killsene ;)

Morsomt å se 5 folk prøve å gjøre alt solo, og se samtlige sutre på ELO Hell når teammates også prøver å mele sin egen kake.

Lenke til kommentar

Folk som sutrer på "ELO hell" gjør det erfaringsmessig dårligere enn de tror. 0 assists som jungle-Jarvan, kunne sikkert vært lurt å gi Vayne/Ashe/Jax/whatever et par av de killsene ;)

Morsomt å se 5 folk prøve å gjøre alt solo, og se samtlige sutre på ELO Hell når teammates også prøver å mele sin egen kake.

Helt enig..

Det som er morsomt er å se 2200+ elo spiller tar en runde på 1200 elo med annen account.. Der får man sett at elo hell overhode ikke eksisterer.. Spillere som bigfatjiji som får 3 accounter til over 2400 elo.. Eller Chu som kommer fra HoN og etter 3-4 måneder er han rank 1 i en liten periode på US server.. Sliter å komme meg over 1500 elo og holde meg der, er ikke noe elo hell.. Er bare ikke god nok.. Enkelt å greit..

Hjelper så lite om man farmer helt perfekt, sier miss og warder, men suger til å plassere seg med AD/AP carryes så man dør i hver team fight før man får gjort noe særlig.. Det er så mange "småting" som har så mye betydning i League of Legends, som gjør at man er en god eller en dårlig spiller..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Helt enig..

Det som er morsomt er å se 2200+ elo spiller tar en runde på 1200 elo med annen account.. Der får man sett at elo hell overhode ikke eksisterer.. Spillere som bigfatjiji som får 3 accounter til over 2400 elo.. Eller Chu som kommer fra HoN og etter 3-4 måneder er han rank 1 i en liten periode på US server.. Sliter å komme meg over 1500 elo og holde meg der, er ikke noe elo hell.. Er bare ikke god nok.. Enkelt å greit..

Hjelper så lite om man farmer helt perfekt, sier miss og warder, men suger til å plassere seg med AD/AP carryes så man dør i hver team fight før man får gjort noe særlig.. Det er så mange "småting" som har så mye betydning i League of Legends, som gjør at man er en god eller en dårlig spiller..

Tror ingen her påstår at de er verdensmestre og hører hjemme i 1900+ elo. Da har nok du/dere missforstått. Saken med 1100-1400ELO er at du møter så mange som troller/spiller dårlig med vilje. Jeg vant et par slike kamper på 1100ELO fordi jeg måtte carrye, med Sona.

Lenke til kommentar

Hva mener du da? Skjønne hvor man skal sette wallen og når? Har ikke lest mye om han av samme grunn som jeg sa istad: møter han aldri.

Anivia er som de andre sier: Ekstremt treig.

Men det er en morsom class og spille når du har med deg en tank. Aleine er det veldig lite du får gjort (Eller kanskje jeg gjør det dårlig)

Det de mener med wallen er at du har et spell som setter opp en isvegg for å blokke spillere/minions.

Den wallen kan f.eks redde deg fra å dø, eller sikre deg et kill fra noen som prøver å stikke av.

Om du skal spille hu, er det en fordel å lese skikkelig hva spellsa gjør, ettersom du kan kombinere de. Du har et som kan stunne/chille, og et som gjør dobbel skade på spillere som er chilled. Ulti'en din drainer mana hvert sekund, så den må du slå av og på selv. (Det er en AoE)

Men du trenger ikke spille Anivia, for det gjør jeg : )

Men jeg kan anbefale den. Artig klasse.

Lenke til kommentar

Wallen er så utrolig sterk i teamfight.

Som skrevet tidligere i tråden fucker opp nærmest hele det fiendtlige teamcompoet i fighten, da tanks ikke kan tanke damage fordi de er ute av posisjon, carries er uten beskyttelse og de har ingen kontroll på hvor de skal bevege seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...