Korialstraz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Men ser at flere og flere ber meg nyte "pubstomp" levlene så mye som mulig, for jo høyere opp jeg kommer, jo mer motstand får jeg. Hva kan jeg begynne å øve på / forberede meg til? Sikkert vanskeligere når motstanderene ofte ikke har teamplay og sånn, men noe kan jeg vel forberedes på? Noe av det går vel på å bruke wards, vite når man bør pushe og når man ikke bør pushe, sørge for at man tar sine egne buffer og stjeler de andre sin når man får sjangsen, samt drepe dragon og baron når man har mulighet. Det og vite når man burde gå inn i en teamfight og når man ikke burde gjøre det, hvilke champions man burde fokusere, og hvem man burde være forsiktige mot. Kan sikkert ta noen kamper med deg en gang. Er ikke sinnsykt pro selv, men vil si jeg ligger noe over middels i hvertfall. Men siden jeg er lvl 30, så kan det fort bli en del mer motstand enn vanlig. Noen som har prøvd hu der nye, irelia eller hva hu heter? Nope men spilte mot en i går som gjorde det drit bra med irelia. For å si det sånn, hvis du går solo lane mot irelia, sørg for at du har en måte å dempe life stealen hennes på, for tidlig i spillet er den insane. Enten det eller at du kan harasse henne bra nok til at hun ikke har mulighet til å laste hitte creeps. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er på tide å få igang denne tråden igjen, noen som vil spille? Add meg: the maikzor på US serveren Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde du spilt på EU serveren ville jeg lagt deg til. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Legg til LandePlage (EU) de som vil. Har spilt en god stund. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel, hvis folk spiller på EU vil jeg gjerne ta noen runder med dem:) EU:Maikzoro US:the maikzor Add meg a:) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel, hvis folk spiller på EU vil jeg gjerne ta noen runder med dem:) EU:Maikzoro US:the maikzor Add meg a:) Hvorfor skulle vi spilt på US? Gir lite mening når vi har tilgang til en server som ikke er på andre siden av jorda. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er bare at alle vennene mine spiller på US, vet ikke hvorfor egentlig Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da er det på tide å fortelle dem at det finnes en EU server. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg spilte mange matcher før jeg fikk med meg at serverne var segregerte. De gjør virkelig en dårlig jobb med å informere om at man vil spille på europeiske servere så må man passe på dette selv. Kan hende de er flinkere til dette nå, men de var ikke det da mange begynte. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Spiller under navnet Proxymate på EU servere. Add i vei. Noen som vet om en tilgjengelig vent/TS/mumble server vi kunne brukt, hadde vært awesome. For de som er interresert i litt premades over VOIP så kom dere inn her: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=71132 Endret 11. desember 2010 av JonasKJo Lenke til kommentar
awezum Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Har spilt lol i rundt 3-4 måneder nå, og jeg syntest det er ganske artig. Selv spiller jeg for det meste pantheon, akali, Irelia, Kassadin og Tryndamere. Kom endelig i lvl 30 her om dagen og har tenkt på å sette sammen et ranked team, om dette kunne vært interessant så add meg in game; Articulo. Holder til på EU serveren Endret 12. desember 2010 av awezum Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Skulle gjerne blitt med hadde jeg spilt på EU, men jaja Angående tryndamere,er han i det hele tatt noe god? det er jo bare: Få han ned til 1 liv. /endless rage. kite, trynd død. Sånn har det ivertfall vært mot alle tryndamerene jeg har spilt mot Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da har du spilt mot dårlige tryndameres. Tryndamere er ikke alt for god early eller mid game med mindre han blir feeda, men klarer dere ikke å vinne før late game blir han utrolig farlig. Har ved flere annledninger drept squishies med 2-3 slag, og kan drepe de aller fleste relativt raskt. Eneste som virkelig tar seg an tryndamere er crowd control. God nok slow til at han ikke kan komme nærme, eller chain sunts/roots etc. Men hvis han kommer seg nærme så dør nesten alltid 1 champion. Hvis han blir feeda og det blir late game.... oh boy da er det ikke gøy å være på det andre laget. Spilte som tryndamere et game og ble feeda no veldig. Gikk inn alene blant 3 stykker, drepte xin, rammus og en eller anna mage, og nesten drepte 4. fyren som kom bort til meg. Da var det bare for resten av laget og komme inn i basen og avslutte runden.. >_> Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Mot tryndamere gjelder et par ting: - Gank ofte og mye - stuns og blinds (exhaust er perfekt) - Push og vinn før han får farm. Tryndamere har insane damage lategame og hvis du ikke klarer å kita han i endless rage kommer han vel garantert til å ta med seg noen andre i døden. Greia er at han må enten ha blitt feeda eller fått freefarm hele gamet. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva syntest dere om den nye championen Cassiopeia? Vurdere å kjøpe hun, men litt overpriset? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hun virket ikke så veldig kraftig. Har sett at folk referer til henne som Urgot, bare som en AP versjon. Men har ikke testet henne selv, så hva vet jeg. xD Lenke til kommentar
awezum Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hm, nei. Men jeg har faktisk bare spilt med en casiopeia som eide av sikkert 10 andre.. Sier bare "Pantheon for alle penga !" Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har hatt problemer med å se en Cassiopeia som faktisk eier. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det er en veldig populær champion atm. Men har ikke sett noen som er noe særlig gode, nei. Eneste irriterende er når jeg møter henne mid. Jeg bruker Ashe, og den poison driten tar rett og slett alt for mye liv hvis hun først treffer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå