cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dessuten, hva faen for et u-land er det de bor i som ikke har mikrofon?? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 :cry: Hadde ranked winning streak på 10 kamper. omtrent alt har gått eplekjekt. Greie lagkompiser, ikke noe trolling. Og så Boom! troll team. Solo top feeder og hele laget skylder på hverandre. ingen spiller med hverandre. Var en russer der også ;p :cry: Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At en person er dårlig og feeder betyr ikke at han er et troll. Det må alltid være en vinner og en taper. Men forstår jo hva du mener, surt! Men tenk så heldig du var som fikk bra lag i 10 av 11 kamper Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Første penta kill med akali idag! Bare "flaks" at jeg la merke til det sto i chatten, hører musikk, så vet lite hva som skjer rundt med på lol. Tenkte "det må jo nesten ha blitt en quadra kill", sjekket derfor chatten. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Everket: Alle kan ha dårlige dager. Det som ødelegger opplevelsen for min del er flamingen. Angående det med Yi, han er som noen andre sa veldig squishy, pluss han er ikke ranged, så han har ikke den lille tryggheten ranged har. Han er squishy melee. Joda, skal vel være glad for at jeg har hatt så mange gøye kamper i ranked. Får håpe det fortsetter Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva faen skjer med matchmakingen i normals da? Driver og køer med noen venner som burde ha omtrent like god matchmaking som meg og vi møter bare de verste feederene noensinne og ingen av de kan å spille support så vi vinner jo hver jævla kamp. Er jo drittkjedelig. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 patch utsatt til neste uke. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Første penta kill med akali idag! Bare "flaks" at jeg la merke til det sto i chatten, hører musikk, så vet lite hva som skjer rundt med på lol. Tenkte "det må jo nesten ha blitt en quadra kill", sjekket derfor chatten. Gratulerer! Har kun greid delayed penta kill med Trynda. Irriterte meg noe sykt, siden jeg var eneste igjen etter teamfigt som kunne chase noe særlig. Men han forbaska Gragas slowet meg så mye, og hadde nok liv og armor til å overleve forbi punktet hvor det hadde blitt penta. Har også hatt veldig mange gode kamper med Akali i det siste, og fått til noen helt syke jukes og kills. ^_^ Hatt både tripple og quadra siden jeg begynte å spille ho igjen. Hva faen skjer med matchmakingen i normals da? Driver og køer med noen venner som burde ha omtrent like god matchmaking som meg og vi møter bare de verste feederene noensinne og ingen av de kan å spille support så vi vinner jo hver jævla kamp. Er jo drittkjedelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Første penta kill med akali idag! Bare "flaks" at jeg la merke til det sto i chatten, hører musikk, så vet lite hva som skjer rundt med på lol. Tenkte "det må jo nesten ha blitt en quadra kill", sjekket derfor chatten. Fikk meg en penta med Renekton for ikke så lenge siden, sykt deilig. Spesielt når hun skriker Quadra, å du bare ser sistemann springe for livet, men neida! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva skjedde egentlig med magma chamber eller hva de kalte det? Trodde det skulle lanseres i løpet av 2010 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Quadrakill med Fiddlesticks idag, det var ganske deilig. Har spilt han en god stund, og aldri fått noe bedre enn triplekill. Pentakill next! Av andre ting så har jeg fått quadra med Malefic Visions som Malzahar, dritartig. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 KEvlar, det ble skrinlagt. Istedet får vi crystal scar sammen med et nytt gamemode: Dominion. Lenke til kommentar
SkrattStein Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jepp, Magma Chamber ble annonsert skrinlagt for lenge sia. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Så det var noen Akali diskusjoner for noen sider tilbake, så tenkte jeg skulle kjøpe henne og spilte to games med henne så langt. Må bare komme med innspill på hvordan jeg bygger henne. Defeaten hadde jeg samme items, bare 2 gunblades. Skrytebilde btw, synes det er overraskende bra for å være meg. Edit: Lolfail på sensureringen av kompisen min. Nvm. Endret 7. september 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 For å peke ut noe så ser det ut som om du "killstealet" alle killsa. Det er fordi du har gjort veldig lite damage i forhold til kills. Vanligvis ligger man på 200k pluss damage i et godt game. Om ikke det stemmer så spiller du mot veldig dårlige folk som går rundt med 1500-2k HP. Det hender det også Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 For å peke ut noe så ser det ut som om du "killstealet" alle killsa. Det er fordi du har gjort veldig lite damage i forhold til kills. Vanligvis ligger man på 200k pluss damage i et godt game. Om ikke det stemmer så spiller du mot veldig dårlige folk som går rundt med 1500-2k HP. Det hender det også Bare 83 minions slain kan vel være en viktigere grunn til lav total dmg done? 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Når jeg har 150 farm pleier jeg og ha 200k damage done. Det er sammen med rundt 10 kills. Akali har mye damage singel target og i teamfights. Vil nok si at med flere teamfight man har deltatt i vil increase damagen totalt veldig mye. Lategame pleier folk og ha 2-3k HP om ikke mer. Man kan gjøre så lite damage og få så mange kills uansett, men da har folka man spiller mot veldig lite HP. Siste gamet med jax hadde jeg 100CS og 50k Damage Done. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) 17 kills i løpet av et game er ikke mer enn 34k skade, hvis vi regner en gjennomsnitts-HP på 2k i løpet av gamet, og han gjør 100% av skaden selv. Sier seg selv at brorparten av skade som blir gjort av en champ i løpet av et game er mot CREEPS, å se på skadestatistikk og si "du må ha stjålet de killsene" virker for meg helt på jordet. Uansett er det å kritisere en Akali for å ikke slå på tanks, men gå for squishies jo også helt hinsides. Hun SKAL slå på folk som har 1,5k-2k hp Friksjon: Drit i gunblade nr. 2 og gå lichbane istedet kanskje? Endret 7. september 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er fortsatt veldig lite damage done. Som jeg sier, er mange av folkene på det andre laget med 2k HP bare så spiller du mot tafatte folk som du burde slå uansett. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Refsa: Nei. 2k damage for en kill er ikke lite, det er mye. Alle kills er ikke på lvl 18 heller, og carries som bygger tanky utover en banshee eller whatever er tafatt. Hun skal slå på squish Vis meg gjerne noe matte som viser noe annet, men å papegøye "det er lite skade altså" holder ikke. Du vet heller ingenting om hvor langt gamet var, kan ha vært 20 min surrender. Endret 7. september 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå