Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Det er jo et strategispill, der samarbeid er nøkkelen til seier. Samarbeid med folk som man ikke kan kommunisere med er begrenset, uansett nivå. Spillopplevelsen min blir mye bedre når man kan holde en tone, uten å skrive "English please" som blir til "Learn to write some fucking english" når de skriver russisk for 50 gang under en kamp. Spessielt irriterende var det når jeg skreiv "English please" også skriver de noen bokstaver og navnet mitt og forventer jeg skal forstå. Har ikke opplevd dette på west, og har spilt ca. 50 kamper her. (Og dette skjedde ca. 7/10 ganger på min tid på nordic & east?)

Lenke til kommentar

Mente selvfølgelig at ved å møte dårlige motstandere får man lettere høyere ELO.

Må vel uansett "si litt om de fleste LoL-spillere azz" hvis resultatet er at man får høyere rating og dermed større rewards, noe samtlige selvfølgelig ønsker.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei!

Bare lurte på om det var noen lvl 30s på EU east som vil være med på premade 5v5 eller normal? Atm er vi 2 stykker, så trenger et par. ;) Skype/Teamspeak er nødvendig :)

Prøv "Lolnorge" og "diskusjon.no" kanalene, pleie rå være folk der.

Lenke til kommentar

Tullinger har det alltid vært, det er brae det at nå forstår de faktisk engelsk.

Selvfølgelig, men når jeg flyttet over hadde jeg om trent 20 games på rad der det ikke var noen idioter på hverken mitt eller motstanderens lag. Men burde vel forventa at det ikke kom til å vare.

Men I går var sykt ille. Enten var det mitt lag som hadde feeders ellers så var det motstanderen.

Hadde spesielt et game, der jeg og kameraten min drepte begge på bot etter kort tid (og samtidig tok first blood). Rett etterpå begynner Akalien på dem sitt lag å si at vi må reporte Janna og den andre spilleren som var der for feeding. Anyway etter et par raske kills til får vi vite av Janna at vi må reporte Pantheon og Akali for AFK. Og ikke mange minuttene seinere ser jeg Janna i vår base som prøvde på suicide. Hun feeded også med vilje når hun spawnet. Til slutt hadde det laget 4 AFK/leavere. Syntes fryktelig synd på Kennen. Han/hun var den eneste som hverken ragea, gikk AFK, leavet eller ga opp. Ninja's for the win! :ph34r:

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar

Wall of text inc.

Kjører selv 7x AD Marks + 2x mpen for å få den ene passiven uten å måtte starte med å kjøpe AD.

Armor seals og 4x mres glyphs for litt defensive earlygame. 5x AP glyphs og 3x AP quints for earlygame roflstomp.

Disse runesene gjør at jeg får begge passivene uten items, samtidig som jeg har nok armor/mres til å ikke bli nuket ned med en gang.

Starter selv med boots + 3xhealthpots(har fortsatt begge passiver), og rusher Revolver for lanesustainability med spell vamp. Går Merc Threads hvis de har noen som helts form for CC(har de NULL CC går jeg Sorcere's, noe som skjer sjeldent).

Rylais for health og slow, deretter Deathcap. Pleier somregel å gå Lich Bane deretter, men hvis de nuker meg for fort skaffer jeg meg noe defensivt først(f.eks. Negatron Cloack).

Solotop er lanen du ønsker deg, tho mid kan funke hvis det er absolutt nødvendig. Jobben din er å dishe ut så mye som mulig damage early-mid game, da du er ganske ubrukelig(med mindre du er imba feeeda) lategame. I teamfights skal du la laget ditt initiate, for deretter at du går rett på carryene deres. Blir du focusa legger du ned Shroud og går invisi for noen sekunder før du fortsetter arbeidet på carryene.

For å sitere Westrice: "She is sort of the "clean-up killer" and the "KSer.""

Angående skills er det ofc best å maxe opp Q, da dette er hovedskilden din til damage. Ta ett point i W i lvl 2(mot dårligere motstandere er det lett å få FB ved å legge ned shroud, kaste Q, gå invisi og attacke dem når de er innenfor rekkevidde. Føler du at du kan sikre killet bruker du ignite og evt. flash), og la denne være på ett poeng.

E maxer du second, da den gir fin farming og decent health tilbake når du har Revolver.

Edit: får legge til at jeg har 70% win ratio i ranked med henne, og hun er rimelig lett å carrye deg ut av ELO hell med.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Nå spiller jeg på east, men vil tro at på west så har man i alle fall muligheten til å møte folk som snakker engelsk i og med at britene er de eneste som snakker engelsk i europa. :p

Synes til og med de skandinavene jeg møter på east snakker uforståelig engelsk.

Beste med russerne, og alle de andre som bruker de hieroglyfene som skriftspråk, er nå de skal skrive: "b" så kommer det en speilvendt N eller noe mer kryptisk. :p

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

TAnner:

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/akali-ready-and-willing-44394

Selv kjøper jeg boots, så giants belt og resten av rylais før jeg kjøper noe som helst ap.

På lavt level gjør akali ganske bra skade uten noen ap items.

Begynt å gjøre samme greia med Talon, men da frozen mallet istedet.

Ganske nice at man ikke dør med en gang en teamfight starter, men faktisk overlever og får en del kills.

*Haha, i forrige game, var det noen som sa:

"Report Kog, he's russian!"

Er på en winning streak i ranked nå. 5 på rad. Har ikke tapt et eneste game med vayne enda :D

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...