Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sjekket en build på mobafire hvor man begynner med philo stone.

 

Dette funker egentlig jævlig bra. Noe jeg skal teste ut på andre champs. Er det noen det ikke funker så bra på? Junglers vil vel heller ha armor eller long blade.

 

Ja, jeg bruker av og til å begynne med regrowth på Irelia (sett på stream av Chaox ;)) La også merke til at dem som junglet med Amumu under IEM begynte med regrowth, så bare to matcher med Amumu da. Philo funker sykt bra på Irelia ihvertfall, men kjøper jo alltid ut i fra situasjonen.

 

Edit: måtte legge til noe informasjon...

Endret av Hoikka
Lenke til kommentar

sjekket en build på mobafire hvor man begynner med philo stone.

 

Dette funker egentlig jævlig bra. Noe jeg skal teste ut på andre champs. Er det noen det ikke funker så bra på? Junglers vil vel heller ha armor eller long blade.

 

Flere junglers kan starte med Regrowth og health pot for så å rushe Philo. Særlig Amumu er dette veldig effektivt på.

Vil ikke anbefale dette buildet på APcarries og ADcarries, da det finnes mer effektive items for disse. Mange solotopchamps kjører Philo, i tillegg til supports som har det for gull per5.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Rammus er en annen tank som er utrolig effektiv i jungelen, men kanskje noe risky(low hp noen steder, spesielt rød).

Ganksene hans er en av de beste i spillet imo.

Det finnes også andre tanks som kan jungle(Shen, Malph, Cho), men de burde heller ha solotop og gi jungle til en bedre jungler som offtank(Udyr, Lee, GP, Xin, Jarvan, WW).

Lenke til kommentar

Leste (jadda, nå vet jeg at man ikke skal følge det "progamers"'ene sier så slavisk) at Rammus var utrolig treig i jungelen. Men epic ganks.

 

Bare til å si fra når du finner ut av det Hoikka ^^

 

 

Vayne er easy mode! Hadde nettopp et ranked game og bestemte meg for å teste vayne, siden ad carries ikke har så stor variasjon. Right click to win.

 

20/8/20.

 

Så lenge jeg har et skjold å stille meg bak er det bare pew pew.

 

 

 

Jeg tror jeg endelig har funnet ut av hva elo hell er.

Hadde et losing streak i begynnelsen av ranked. Så nå chiller jeg nede på 900 elo. Og det er som om jeg ærlig talt spiller med kids. Ingen wards, flaming fra ende til annen. Istedetfor å forsvare basen, så er det chasing over hele kartet bare for å bli acet. Og når man faktisk forsvarer turrets mens man venter på at laget skal spawne, slik at det er trygt å gå på offensiven, ja da blir man flamet for at man ikke flyr inn 1 vs 5 kamikaze style.

 

Og det merkeligste. Vi vinner. Helt utrolig! Jeg tar meg selv i å tenke, er dette virkelig mitt elo? Dette kaoset? Men så vinner vi. Og jeg er helt forfjamset over at motstanderlaget faktisk er verre, eller at vi bare har så sykt med flaks.

 

Junglers kan man jo bare glemme. Laget vil heller at man skal være in lane, for de takler ikke solo lane. Har ikke sett en support siden Gud vet hvor lenge siden.

 

Savner gameplayet fra høyere elo :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bare jeg som har problemer å connecte på euwest?

 

Kommer ikke på chat.

 

 

Til deg over: Er det fordi du startet med rated for tidlig? Som å starte med rated med f.eks 200 games won?

Lenke til kommentar

Jonas:

 

Næ, tror ikke jeg begynte for tidlig. Ventet til jeg hadde fullt rune set for ihvertfall en av hovedchamps'ene mine.

 

Det er veldig lett å skylde på at laget mitt sugde, som jeg har opplevd også, men avogtil var det andre laget ganske enkelt bedre enn oss. Det var et bra game, men de kom ut best.

 

Selvsagt, jeg er ikke feilfri. Spesielt ikke klokka 3 om natten når jeg er trøtt og søvnig. Ikke lurt å spille ranked når du ikke er opplagt ^^

 

Men greia er at de første kampene får og mister du mye mer elo rating enn det du gjør seinere for å plassere deg. Så de første kampene er de viktigste.

 

Jeg kryper meg sakte og sikkert oppover, men tror nok det kommer til å ta sin tid før jeg kommer meg opp på det gøye nivået igjen.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Uff. Nå virker det som det er flere og flere tullinger på west. Har nettopp hatt games på rad med 3 feedere og/eller leavere. Han ene, en singed prøvde å engage, ble neste drept men overlevde pga skjold fra meg og en venn (morgana og lux). Så løper han bare rett fram til fronten igjen med 200 hp.

 

Edit: En setning blei skrevet litt kronglete. >_>

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...