Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hvordan er Karthas i bedre gaming? Han kan være ganske dominant på lvl 20 om han som spiller den spiller den bra og ikke kun går for last-hits med ulti. Føler bare at om motstanderen har en tryndamere, så er han doomed etter en liten stund i spillet uansett.

Lenke til kommentar

Hvordan er Karthas i bedre gaming? Han kan være ganske dominant på lvl 20 om han som spiller den spiller den bra og ikke kun går for last-hits med ulti. Føler bare at om motstanderen har en tryndamere, så er han doomed etter en liten stund i spillet uansett.

 

Karthus er en selvmords helt. De første 10-15 min av gamen, har han kun en oppgave. Farm, farm farm. Du kan selvfølgelig bruke utlien for å kunne snu småfighter osv. Deretter skaffer du deg mest mulig ap tidligst mulig. Så tar karthus nesten selvmord i fiendens carries under en teamfight, hvor han kan stå etter sin død, å gjøre helt sinnsvak damage. Ikke glem at wallen hannes, reducer resistance sykt mye :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Så bra, han virker ganske morsom å spille med. Er bare så kjedelig at jeg aldri har problemer mot han i mid når jeg er lux, men han er kanskje mer en top/bot champ?

(Som i at jeg nesten kan farme han med en gang jeg når lvl 6..)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...