FrankBjarne Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Trynda med AP er trollbuild, på lik linje med AP på Master Yi. Det "funker", men er langt i fra viable (selv om jeg har dratt et par pentakills med AP Yi). Egg formen til Anivia er som Guardia Angel. Fienden får ikke kill og du får ikke death. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Nei, de må knuse egget for å få kill. EDIT: Jeg må slutte å skrive. Endret 2. september 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Egg formen til Anivia samt passiven til Blitzcrank er ofte svært utslagsgivende for first blood. Aner ikke hvor mange ganger jeg "glememr" de to funksjonene når jeg diver tårnet for å sikre meg killet, hehe. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvor mye elo trenger jeg for å komme i neste reward gruppe før season 1 slutter, og når slutter den? 1330 elo nå. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 1520 er gull som er den første som gir et skin som reward, er usikker på hva som er bronse og sølv tho, men de gir bare en badge uansett. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Når er fristen? Hvis jeg har et par dager på meg skal jeg nok klare ihvertfall sølv. Satser kanskje på gull også. Hvilken skin er det? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er natt til onsdag eller torsdag, er litt usikker hva som er patch day. Det er et special Jarvan skin, antar at det er Victorious Jarvan. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ok. 1359 nå, satser på å klare 1400-1450 ikveld. Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Så vi bruker bilder fra normal games for å bevise poeng nå? Sup AD veig, ny meta. NPNPNPNP http://i.imgur.com/0M90n.jpg 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Oi, jeg ser at du vant en kamp som Evelynn også. Hun er derfor helt klart viable i ranked. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvordan er Karthas i bedre gaming? Han kan være ganske dominant på lvl 20 om han som spiller den spiller den bra og ikke kun går for last-hits med ulti. Føler bare at om motstanderen har en tryndamere, så er han doomed etter en liten stund i spillet uansett. Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvordan er Karthas i bedre gaming? Han kan være ganske dominant på lvl 20 om han som spiller den spiller den bra og ikke kun går for last-hits med ulti. Føler bare at om motstanderen har en tryndamere, så er han doomed etter en liten stund i spillet uansett. Karthus er en selvmords helt. De første 10-15 min av gamen, har han kun en oppgave. Farm, farm farm. Du kan selvfølgelig bruke utlien for å kunne snu småfighter osv. Deretter skaffer du deg mest mulig ap tidligst mulig. Så tar karthus nesten selvmord i fiendens carries under en teamfight, hvor han kan stå etter sin død, å gjøre helt sinnsvak damage. Ikke glem at wallen hannes, reducer resistance sykt mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Så bra, han virker ganske morsom å spille med. Er bare så kjedelig at jeg aldri har problemer mot han i mid når jeg er lux, men han er kanskje mer en top/bot champ? (Som i at jeg nesten kan farme han med en gang jeg når lvl 6..) Endret 3. september 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Han er en mid champs, bare at du mest sannsynlig har spilt mot folk som ikke har peiling på hvordan motstanderens champ fungerer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sweet, liker best å være mid. Godt mulig, er ikke ofte jeg møter en karthas som ikke whiner helt vilt og gir meg inntrykk av at han er 13-14 år. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lux er ufattelig digg mid. Så sykt lang range på E Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hun har utrolig god harass, ja. Skjønner man at man møter hun mid er det lurt å starte med boots+3x healt pots, slik at du lettere kan dodge lysballen. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 sjekket en build på mobafire hvor man begynner med philo stone. Dette funker egentlig jævlig bra. Noe jeg skal teste ut på andre champs. Er det noen det ikke funker så bra på? Junglers vil vel heller ha armor eller long blade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå