Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en fantastisk Lee Sin på teamet mitt igår.

 

Etter 25min hadde han 18 creep kills. Jeg sier igjen. 18...

 

For å si det sånn vi tapte selv om jeg på Mordre Kata og Kennen carried hardt. Siste hero var vel en Karthus med 1300 AP til slutt, men var totalt ubrukelig som de fleste andre karthus :s

Lenke til kommentar

Han mente vel at fyren som spilte karthus var ubrukelig. Som de aller fleste karthuser faktisk er. Jeg har spilt Karthus masse (mens jeg lvlet, så jeg suger som han) og hver gang jeg ser en Karthus in game så er de helt ubrukelige. Virker som om alle som spiller han på ikke-pro elo spiller han bare fordi de engang ble eid av en som brukte FAGGIT NOOB ULT hver gang de hadde lite liv elns.

Lenke til kommentar

Det er som FTW sier. Var spilleren. Som selv med 1300+ AP gjorde særs lite.

 

Han sto nemmelig da litt utenfor teamfighten, som er helt greit for min del.

Problemet var at han ikke brukte ulti mens jeg gikk inn å tanket, kennen ulti og kata ulti.

 

Når vi da hadde overtaket hadde jo ulti fra han vært perfekt. Men neida. Så hadde de 2 AD carry som heal back og vi døde til slutt. Lee sin var 1shot av Anivia og dem sin Karthus.

 

Det vår Karthus gjorde var da å bruke ulti først når Mundo Cati og Temoo var på full hp og karthus vår døde.. Så da var det jo towerpush og tap for oss. Sånn var det hver teamfight. Håpløst når vi hadde et team som skulle pløye over dem i fightene.

Lenke til kommentar

Tredje dagen på rad med kø på west. Det er litt skuffende, selv om køen ikke er så lang som før, ca 10 min.

 

Har også overraskende nok møtt veldig mange fra russland\balkan de siste dagene på west, mye rabadull språk. Men de har jo like mye rett til å være på west som meg, men håpet at jeg ikke skulle treffe de så ofte.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Når jeg spiller Lux tenker jeg mer som support. Får jeg en beam i starten av en fight vil vi mest sannsynlig holde presset siden de kommer til å fokusere mer på å løpe enn å drepe.. Men det kan være fordi jeg har fått preppa det i hodet mitt etter å ha sett på pro's når de spiller, og hvordan de whiner på randoms som gjør nettopp det dere sier. :)

Lenke til kommentar

Tredje dagen på rad med kø på west. Det er litt skuffende, selv om køen ikke er så lang som før, ca 10 min.

 

Har også overraskende nok møtt veldig mange fra russland\balkan de siste dagene på west, mye rabadull språk. Men de har jo like mye rett til å være på west som meg, men håpet at jeg ikke skulle treffe de så ofte.

Var 30 min kø nå wtf, og har vært en del på new york serverne og. Er vekke fra lol i en uke og så skjer dette :thumbdown:

Lenke til kommentar

Russisk og polsk server* Vil aller helst slippe å høre ordet kurwa noensinne igjen.

Haha, hva betyr egentlig kurwa? Hørte det første gang idag

 

Edit: No worries, har jo google.

 

There are 3 main meanings for the polish word kurwa:

1. literally a whore, prostitute

2. a highly offensive term for a woman

3. used as world "fuck" in English language.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående Anivia.

Når egg-form poppes og jeg overlever, får motstanderne kill for det? (Lurer, ettersom jeg ikke får death)

 

EDIT: Og nok et spørsmål; Hvorfor er det noen builds for Tryndamere som har masse AP, men noen som ikke har det i det hele tatt og har AD isteden?

Endret av MilKman'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...