Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan i prinsippet jungle med de aller fleste champions, men poenget med å ha en i jungelen er ikke å bare HA en i junglene, det er for å vinne early game, skaffe din carry en overlegen fordel kontra deres carry, denye motstanderlaget creeps (grunnet redsel for å bli ganked). Ved å sette inn en soraka i jungelen oppnår man intet annet enn en totalt ubrukelig jungle. For det første har hun ingen forutsetninger for å være en god jungle og hun passer mye bedre i en lane hvor hun kan bistå sin lagekamerat.

 

2 ting gjør en god jungle: Fleksibilitet og gank-abilitet. Den siste krever en gap-closing ability og / eller CC ability (fear, stun, etc.) Soraka har ingen av delene ^^.

Endret av ZealD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hadde 39-14-7 med trynda nå, men alikavel taper vi hardt.. Også ser jeg at jeg som lvl 23 er teama med folk på lvl 5-13, mens motstanderne har alle over lvl 15 og til lvl 18.. Ikke rart det var vanskelig å få teamfights til å fungere. Ble mer selvmord enn moro..

Lenke til kommentar

Hva krever LoL av hardware? Kan en laptop dra det greit?

 

Som komplett noob. Hvor kan jeg oppdatere meg litt om hva dette faktisk handler om?

LoL krever så og si ingen ting, så funker fett med laptop så lenge du ikke har en fra steinalderen.

 

Her en video jeg så da jeg begynte med LoL http://www.youtube.com/watch?v=Z_78J6FEouM . Så vidt jeg husker forklarer den det greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg er 24. :p Er romkameraten sin konto

 

Hvilken lvl er du da? Om jeg husker riktig begynte vel du å spille noen uker etter meg. Jeg begynte i midten av juni

 

Jeg er lvl 22, og var jo uten PC i ca 3 uker i sommerferien :p Men har 109 wins og 92 losses tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...