Proxymate Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 AD Mordekaiser funker helt fint. Er vel noen som ikke tør å gjøre det før en "pro" gjør det. Et dårlig early-game for Morde betyr et dårlig game for Morde. Hvis han er i duolane eller spiller solo mot en duolane vil han neppe greie seg godt gjennolm laning-pahse. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Man kan i prinsippet jungle med de aller fleste champions, men poenget med å ha en i jungelen er ikke å bare HA en i junglene, det er for å vinne early game, skaffe din carry en overlegen fordel kontra deres carry, denye motstanderlaget creeps (grunnet redsel for å bli ganked). Ved å sette inn en soraka i jungelen oppnår man intet annet enn en totalt ubrukelig jungle. For det første har hun ingen forutsetninger for å være en god jungle og hun passer mye bedre i en lane hvor hun kan bistå sin lagekamerat. 2 ting gjør en god jungle: Fleksibilitet og gank-abilitet. Den siste krever en gap-closing ability og / eller CC ability (fear, stun, etc.) Soraka har ingen av delene ^^. Endret 31. august 2011 av ZealD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hadde 39-14-7 med trynda nå, men alikavel taper vi hardt.. Også ser jeg at jeg som lvl 23 er teama med folk på lvl 5-13, mens motstanderne har alle over lvl 15 og til lvl 18.. Ikke rart det var vanskelig å få teamfights til å fungere. Ble mer selvmord enn moro.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) skjønner ikke hvorfor jeg slutte å spille Swain... Spillte ham 3 runder idag og smeltet tryner hver gang. Utrolig digg å drepe alle 3v1 med han. Endret 31. august 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Prøvde AP Morde idag. Ikke at jeg har spilt Morde så mye, men foretrekker AP fremfor AD. Er han jeg bor sammen med sin konto, spiller på NA/US Endret 31. august 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tror ikke at det der er deg altså, ettersom det er sensurert. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tro hva du vil, dessuten er det ikke min konto Slenger meg bare inn i diskusjonen og sier at AP Morde > AD Morde etter de erfaringene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Diskusjon.no er jo i bakgrunnen osv, da.. Er du bare lvl 22 Friksjon? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg er 24. Er romkameraten sin konto Hvilken lvl er du da? Om jeg husker riktig begynte vel du å spille noen uker etter meg. Jeg begynte i midten av juni Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hva krever LoL av hardware? Kan en laptop dra det greit? Som komplett noob. Hvor kan jeg oppdatere meg litt om hva dette faktisk handler om? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 I begynnelsen leste jeg litt rundt på www.leagueoflegends.com og guides (lol) på mobafire. Står også masse info i launcheren om champions etc. Etterhvert begynte jeg bare å følge mine egne build Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 gå igjennom tutorial'en. deretter, spill med venner og ha det gøy. En veldig stor del av spillet går ut på å lese motstanderen din. Med tid bygger du deg opp kunnskap om hvilke abilities de forskjellige champs'ene har som hjelper deg veldig når du spiller mot dem. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hva krever LoL av hardware? Kan en laptop dra det greit? Som komplett noob. Hvor kan jeg oppdatere meg litt om hva dette faktisk handler om? LoL krever så og si ingen ting, så funker fett med laptop så lenge du ikke har en fra steinalderen. Her en video jeg så da jeg begynte med LoL http://www.youtube.com/watch?v=Z_78J6FEouM . Så vidt jeg husker forklarer den det greit. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg er 24. Er romkameraten sin konto Hvilken lvl er du da? Om jeg husker riktig begynte vel du å spille noen uker etter meg. Jeg begynte i midten av juni Jeg er lvl 22, og var jo uten PC i ca 3 uker i sommerferien Men har 109 wins og 92 losses tror jeg. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Prøvde selv LoL på skolepc-en i dag(de er som folk flest kjenner ikke top notch), og det gikk overraskende bra. Lagget faktisk lite, og FPSen var brukbar. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har noe det samme Jonas, rett over 100 wins og litt under 100 loss. Hvilken skolepc er det snakk om, SNORLX? Får jo forskjellig fra år til år. Den vi fikk er søppel. Jeg er 92 modell. Føler den 94 folkene får er ganske grei, også den som 93 får Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 92 pcene er maksimalt crap ja, lol. 93 PCene kjører LoL, men det loader helvettes treigt. En jeg spiller med kjører rundt på den pcen og fyttihelvette så treigt det går. Btw da jeg var på deres lvl så hadde jeg mye bedre win/lose ratio!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 93-PCene våres drar det greit. Loadingen er ille, men kunne vært langt værre. 94 PCene er bra, 95PCene er visstnok dårlige igjen. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) 95-pc her. Er en Probook 4330s. Endret 31. august 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Lol køet ranked med en bro, og så møter vi noen andre som duoqueuet så gikk alle på ts sammen og eide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå