Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Skjønte ikke, jeg.. :p

EDIT: aaah, nå så jeg itemsa.. Fine valg til Lux må jeg si..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

tja, Shurelia spiller selv ad Lux. Hørte at hun lagde lux for å ha en champion hun kunne spille bra ranged ad.

Liker å eksperimentere med forskjellige builds.

En jeg prøver å få til er ad kennen. Lightning rush gir mobilitet sammen med alle stuns'ene du kan hive ut.

Lenke til kommentar

Hadde en fin runde med noen kamerater nå. Laget vårt hadde 110k gold earned. Det andre laget hadde 80k. Selv hadde jeg 24k earned. Bytta om på builden underveis i gamet. I starten kjørte jeg full shred damage med malady, etc før jeg skiftet til det jeg har nå. Glemte og ta screenshot av game overview skjermen.

Lenke til kommentar

Tror jeg hadde 80-90AP på det meste. Bygde Madreds, Malady, Wits end. Altså veldig mye chip damage som går under magic damage. Utover gamet så ble vi pushet veldig inn og mistet 1 tårn på Nexus pluss alle inhibsa. Jeg byttet da ut mye av tinga til rein AD for å ta ned tårn. Vi vant til slutt en kamp vi egentlig burde ha tapt. Mest fordi vi hadde en ubrukelig Maokai random.

Slik jeg bygger på nesten alle champions er: Rushe philo > Boots > Wit's End. Da får du mye lane sustain og en god porsjon magic resist + AS. Etter det er det bare og fylle på med items.

Lenke til kommentar

Pleier som oftest å midde med Teemo med mindre jeg støter på noen som er bedre egnet i mid i champion select. Tror jeg prøver meg på Philo + Wit's end, gøyt å teste ut nye ting.

Hadde 2 Phantom Dancers forrige game, godt i gang med den tredje før vi vant. Det var interessant. :p

Lenke til kommentar

Pleier som oftest å midde med Teemo med mindre jeg støter på noen som er bedre egnet i mid i champion select. Tror jeg prøver meg på Philo + Wit's end, gøyt å teste ut nye ting.

Hadde 2 Phantom Dancers forrige game, godt i gang med den tredje før vi vant. Det var interessant. :p

Anbefaler bare 2 Phantom Dancers. Du tjener mer på f.eks da starte med Wit's End og muligens en Starks isteden for den tredje PD'ern.

2 PDere og 1 IEdge er en bra kombinasjon. Du havner på 100% crit og mye AS. Det du mangler da er noe lifesteal om du vil bli litt mer tanky.

Lenke til kommentar

Hvilken server er det dere spiller på? Øst eller vest?

East. Der jeg har alle venna mine. :p

Jeg har dog et newb-problem.

Driver og lærer ei venninne hvordan hu skal spille, og først prøvde jeg en custom match med oss 2 mot to andre.

Det gikk ikke. Ikke klarte noen av oss å velge det andre laget, ikke fikk vi adda boter eller starta kampen. Hver gang jeg prøvde å starte kampen, kom det bare opp at noen andre hadde endra på det.

Så prøvde vi co-op vs. ai, jeg inviterte hu og starta gamet, og ingenting skjedde annet enn at timeren gikk til 10 min.

Da sa hu at jeg hadde avbrutt gamet for lenge siden, noe jeg visselig ikke hadde gjort.

Så jeg fikk hu til å create et game, samme kriterier etc, og invite meg, og da jeg trykke accept, kom det opp en feilmelding om at gamet ikke lenger eksisterer.

Så, hvordan skal jeg få spilt med venninna mi?

Ser det som en mye enklere måte å lære henne spillet på enn å sitte og jabbe over Skype / ingame chat.

Lenke til kommentar

La henne spille gjennom tutorial'en.

Deretter starter du et normal game og velger at du vil invitere dine egne venner.

Eventuelt et custom, hvor du fyller opp alle plassene med bots utenom til deg selv og henne. Så trykker du invite og inviterer henne.

men pvp er jo mye gøyere.

Kanskje det var noe galt med serverne da dere prøvde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har spilt på east&nordic siden forige uke da jeg byttet til west. Har hatt idag en dårlig kamp med folk som whiner osv, og de 4 siste har det hele tiden vært godt samarbeid og selvom vi tapte så var det en koselig chat etter kampen, og ingen whina i kampen. 4 kamper på en dag, og 4 kamper mer enn all min tid på nordic&east. Var rett og slett moro å spille idag!

Jeg har dessuten 30-40 i ping på west og har ingen merkbar forskjell fra east.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...