Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Å som jeg elsker 14 år gamle hormonelle retards <3

Jeg tar Talon, iom at han er ny og jeg synes han er kul. En spør da om han kan spille han. Vil jo spille han selv så fuck it.

Han venter da til han blir random-lock in til brand og whiner hele game om at han ble brand med AD runes. Så rager en annen kar på han fordi han er tilbakestående (sjokk), så leaver en tredje også pga. Brand.

 

På dette punktet hadde vi 3-0 i tårn 14-10 i kills, bedre farm.

Så det som kunne blitt en win ble en surrender fordi alle skal skjelle og smelle og gå afk/leave fordi "alle andre er teite, så da skal jeg være teit"-mentalitet!

 

/whine

Dodge neste gang yo

 

Jeg er på West. Var fett på east en stund, men etter at transfers kom ble det helt jævlig. Angrer ikke et sekund på at jeg og da boizz transferet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. HoN spiller her. Noen som planlegger å bytte til HoN nå som det er blitt F2P?

 

Heisann. Spilte HoN gjennom hele beta'n og prøve det nå igjen. Etter 8 måneder med LoL skjønner jeg ikke hvordan jeg holdt ut med HoN. Characteren spaser ut og hakker når du skal snu det, grafikken ser ut som flerfarget diare og mappet er rotete som faen. Så nei, har ikke tenkt til å skifte til HoN. Noe mer du lurte på?

Lenke til kommentar

Ble så trøtt av grafikken og de depressive mørke fargene i HoN, samt jeg syntes communitiet er er en del ganger verre enn LoL sin.. selvom man kommer til hormonelle ragers i LoL også som i omtrent alle andre online spill. Har derimot ALDRI sett makan til så mange drittunger på et sted i alle disse årene jeg har gamet. Nei du, selvom HoN er teknisk bedre på noen områder så foretrekker jeg LoL over HoN any day.

Lenke til kommentar

Heisann. HoN spiller her. Noen som planlegger å bytte til HoN nå som det er blitt F2P?

 

Har lenge hatt lyst til å teste det for å se hva hypen handler om.

Hva foretrekker du ved HoN ovenfor Lol?

Foretrekker egentlig grafikken i hoN overfor LoL, men det er jo en vanesak. Den største forskjellen er nok at HoN er raskere. Man beveger seg fortere, skills blir kastet fortere, etc. Dessuten er det ikke noen lvls slik det er i LoL.

 

 

 

Lenke til kommentar

Heisann. HoN spiller her. Noen som planlegger å bytte til HoN nå som det er blitt F2P?

 

Har lenge hatt lyst til å teste det for å se hva hypen handler om.

Hva foretrekker du ved HoN ovenfor Lol?

Foretrekker egentlig grafikken i hoN overfor LoL, men det er jo en vanesak. Den største forskjellen er nok at HoN er raskere. Man beveger seg fortere, skills blir kastet fortere, etc. Dessuten er det ikke noen lvls slik det er i LoL.

 

 

Går ut fra du mener "summoner lvls"?:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Men på HoN dør folk treigere, færre kills, ikke noe recall og man må fokusere på egene minions som gjør at man får items saktere. Så skjønner ikke hvordan du kan si "Hon er raskere" . Jeg personlig er ihvertfall uenig.

Lenke til kommentar

Hvor grovt harassment må til for at Riot skal bry seg?

Tok en 3v3 istad sammen med noen venner og valgte Tryndamere, og da jeg kom inn i gamet var det mye whining fra en på motstanderens lag. "Nice skin fagamere" "OMFG Trynd is such a noob champion" Den raginga tok jeg bare med et smil rundt munnen, helt til han spurte hvilket land jeg var fra.

"Norway hahaha what a s*it country"

"Oslo need more bombs!"

"Breivik is a hero"

"OMG Trynd why didnt Breivik kill you and your family?"

"I hope they get more terror attacks in the future, they deserve it"

 

De utsagnene reagerte jeg litt på, og jeg vet ikke om personen virkelig mente det eller om han bare var ute for å irritere. Men tingen er om Riot ville tatt dette seriøst om jeg reportet det? Synes utsagnene var veldig drøye, og han hadde fortjent i hvert fall en advarsel.

Lenke til kommentar

Hvor grovt harassment må til for at Riot skal bry seg?

Tok en 3v3 istad sammen med noen venner og valgte Tryndamere, og da jeg kom inn i gamet var det mye whining fra en på motstanderens lag. "Nice skin fagamere" "OMFG Trynd is such a noob champion" Den raginga tok jeg bare med et smil rundt munnen, helt til han spurte hvilket land jeg var fra.

"Norway hahaha what a s*it country"

"Oslo need more bombs!"

"Breivik is a hero"

"OMG Trynd why didnt Breivik kill you and your family?"

"I hope they get more terror attacks in the future, they deserve it"

 

De utsagnene reagerte jeg litt på, og jeg vet ikke om personen virkelig mente det eller om han bare var ute for å irritere. Men tingen er om Riot ville tatt dette seriøst om jeg reportet det? Synes utsagnene var veldig drøye, og han hadde fortjent i hvert fall en advarsel.

 

 

Håper dere vant

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...