Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke spilt LoL siden i fjor en gang, men tenkte å begynne og spille litt igjen med ei venninne. Hvilke champions er top notch i disse dager, og er Fiddlesticks verdt å bruke RP på?

 

Det er vel liten vits i å bruke så mye RP på >3150 champions. Bruke det heller på 6k champsa om så være. et par OP champs er Orianna, Rumble og Jax. De crusher alt de kommer i lane mot. Spesielt orianna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg har hatt ufattelig mye håpløse team i det siste.. Folk som velger 10 sek før det er slutt på velge fasen så velger det en random hero som ikke passer i det heletatt. Så ender så ofte med å gjøre det bra i lanephase, men som det har utviklet seg så blir det bare look i teamfights.

 

En annen trend er jo så fort 1-2 tårn er nede i side lanes så står det 5 stk å stanger i mid.. Så om du går å prøver å farme som carry så kuker de til det og pusher og blir kontra i mid.. fantastiske games. Vært så mye rage.

Lenke til kommentar

I solo-q normals kan du ikke forvente noe annet enn at folk velger noe helt random. Selv driter jeg langt faen i hva andre folk vil ha. Om det er AD-carry eller Tank. skal de han en faens tank eller AD-carry kan de velge det selv.

 

I mid skal helst AP-carry stå. Etter 15-20min(da folk pleier og miste tårn) skal du uansett oneshotte minions. Om DU har gjort jobben din da. Normals er every man for himself i de aller fleste tilfeller.

 

Er det solo-q ranked så burde folk samarbeide litt bedre.

Lenke til kommentar

Jeg gjør alltid det med shaco. Bare at da lager jeg den værste box-baiten noen sinne. Folk er ikke blide når de kommer inn i buska jeg venter i :innocent:

 

De fleste reports går vel gjennom. Tror ikke en report er nok for ban desverre. Må nok flere til slik at accounten blir flagga for "next report = ban". Slik tror jeg systemet fungerer ihvertfall.

Lenke til kommentar

No offence Refsa, men om du nekter å picke noe som trengs som siste man, da får du lære deg å velge kjappere. Selv venter jeg ofte til alle har vist hva de skal om jeg trenger å bytte. Men når personen ikke har valgt med 10sek igjen gir jeg f riktig nok..

 

Før var det ikke så mye av dette problemet, men i det siste føler jeg det har blitt crazy.

Lenke til kommentar

Normals er normals. Om du har lyst på et team du SELV bestemmer hvordan skal være bygd opp, så lager du et premade team. Ingen liker å bli sjefet over. I normals er det og noe som heter pub-stomp champions. Katarina og Jax er eksempler på dette. Det har ikke en dritt å si om hele teamet er physical eller AP. Gå hva du vil, ofte vinner det mest retarda oppbygde teamet.

 

BTW. Instalocking er faen meg 1000ganger mere retarda enn å velge noe de 10 siste sekundene som ikke går i din mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...