Cemi Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det var finalen i en annen turnering uavhengig av IEM såvidt jeg forstod. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som vet hvor man kan se vods fra IEM? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Her har du en lenke til IEM. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 ah, irriterer meg at fnatic tapte semien men, takk for linken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 mye scrubs i 3v3. Jeg og laget mitt møtte noen veldig ille noen her. Gikk MR mot våres pure AD build... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 mye scrubs i 3v3. Jeg og laget mitt møtte noen veldig ille noen her. Gikk MR mot våres pure AD build... AD Annie too good. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan skal man håndtere singed? Virker nesten som at han i en okaj spillers hender er en I-win-button til tider. Han pusher lanes som en gud og kan ikke dø.. -.- Men siden han ikke blir nerfa antar jeg at jeg gjør noe galt, tips mottas med takk Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 IKKE CHASE FOR FAEEN. ihvertfall det jeg sier til kamerater som chaser han. La han løpe. 1 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 chase gjør jeg ikke, veit det er håpløst. Men han kan ikke harasses, han kan ikke drepes, og han pusher til tårnet på første minion wave. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 chase gjør jeg ikke, veit det er håpløst. Men han kan ikke harasses, han kan ikke drepes, og han pusher til tårnet på første minion wave. Mitt tips er at du spiller han for å finne svakhetene til championen. Slikt du fremstiller han er hvert fall feil. Han er lett å harasse, han kan lett drepes og han er ikke en så god pusher. Om han får farme fritt, blir han skummel. Men det burde egentlig gå greit å holde han unna. Nå veit jeg ikke hva du pleier å spille, men det finnes mange champions som vil holde Singed på avstand 1 on 1. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har generellt ikke lanet mot han selv, men i dag var jeg solo top mot 2 stk hvor singed var den ene. Og har aldri blitt pusha så agressivt selv om jeg har sololane mot 2 noen gang før Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvem var den andre da? Og hvem var du? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg klarte fint å spille mot Singed da jeg var Rumble solotop. 3-0 og tower før han bestemte seg for å hjelpe de andre lanene i stedet for. Han var faktisk ikke så dårlig heller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vel, rumble roflstomper alt i sin vei da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva heter han med barrelsa igjen? (Kaster barrels som tar liv/pushback?) Hvordan er han å spille? Så han på stream i går, virket ganske morsom. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva heter han med barrelsa igjen? (Kaster barrels som tar liv/pushback?) Hvordan er han å spille? Så han på stream i går, virket ganske morsom. Gragas, du så sikkert Shushei (om det var en tournystream) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gragas var det ! Var tournystream igår, ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg har ikke spilt LoL siden i fjor en gang, men tenkte å begynne og spille litt igjen med ei venninne. Hvilke champions er top notch i disse dager, og er Fiddlesticks verdt å bruke RP på? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 292 RP er blant det billigste og på salg. Jeg digger å spille Fiddlesticks iallefall, men de har nerfet AP ratio på enkelte av spellsene hans. Ikke noe store greiene iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå