Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig bare bra ting å si om west i forhold til East. De aller fleste kan god nok engelsk.

@Hoikka

som Irelia liker jeg å skaffe meg en kjapp Triforce+Mercs. Etter dette kjører jeg egentlig bare hva jeg føler er nødvendig.

Ting som Ghostblade, Banshees Veil og Randuins Omen funker fjell.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Bruker også å rushe Trinity, men er det nok damage ut spillet?? Bygger selvfølgelig etter motstander laget, men lurer alltid på om jeg skal kjøpe ting som er i vanlig AD-builds, som starks, phantom dancer, infinity edge, osv...

neh. Du er ikke en full dps. Du er som sagt veldig tanky, og du skal egentlig være mer støtte for carries osv.

Lenke til kommentar

EU west er phett. Var ikke så ille på eu east før men nå som transfers kom så ble det jo helt uspillbart der i normals ihvertfall, bare masse polakker og annet avskum. Har enda ikke møtt en eneste utlending på west, selv om jeg har møtt masse imponerende dårlige spillere.

Lenke til kommentar

EU west er phett. Var ikke så ille på eu east før men nå som transfers kom så ble det jo helt uspillbart der i normals ihvertfall, bare masse polakker og annet avskum. Har enda ikke møtt en eneste utlending på west, selv om jeg har møtt masse imponerende dårlige spillere.

Kan du utdype deg litt der?

Lenke til kommentar

Regner med at han mener folk som ikke snakker engelsk. Sånn som polakker eller russere som nekter å snakke engelsk...

Har også bare møtt folk som hjelper godt til i spillet og snakker engelsk på EU west.

Endret av Hoikka
Lenke til kommentar

Hoikka tar helt rett, jeg mener folk som ikke snakker engelsk. Aner ikke hvorfor jeg driver og skriver utlendinger :hmm:

Lenke til kommentar

Bruker også å rushe Trinity, men er det nok damage ut spillet?? Bygger selvfølgelig etter motstander laget, men lurer alltid på om jeg skal kjøpe ting som er i vanlig AD-builds, som starks, phantom dancer, infinity edge, osv...

Irelia er helt situasjonsbasert helt. Det vikigste for deg er å tenke, hvordan kan du tilpasse deg for å kunne tanke mest mye samtidig som jeg kan gjøre endel damage på fienden. Core items til irelia, må sies å være merc/dodge boots, trinity og wits end. Kjør hp regen quits, dodge/armor yellow, mr blå og arm pen rød. Så levler du w høyest mulig fortest mulig. Bruk iallef første 10 min på å farme, så faceroller du resten av gamen. Kjøp merc først, så ser du om du trenger philo og hog. Masse farm = tidlig trinity; dersom du ikke får det, kan wits være svært bra før tf er ferdig. Har sett nå i det siste at warmog atma også brukes endel på henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...