Hoikka Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har bare spillt en fem kamper med randoms, og ingen å raportere til nå. Er det noen som har erfaring med off-tanks, har spillt Irelia en god stund, men klarer liksom ikke å finne en build som passer helt... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Har egentlig bare bra ting å si om west i forhold til East. De aller fleste kan god nok engelsk. @Hoikka som Irelia liker jeg å skaffe meg en kjapp Triforce+Mercs. Etter dette kjører jeg egentlig bare hva jeg føler er nødvendig. Ting som Ghostblade, Banshees Veil og Randuins Omen funker fjell. Endret 18. august 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bruker også å rushe Trinity, men er det nok damage ut spillet?? Bygger selvfølgelig etter motstander laget, men lurer alltid på om jeg skal kjøpe ting som er i vanlig AD-builds, som starks, phantom dancer, infinity edge, osv... Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Live stream her akkurat nå, for dem som er interessert. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bruker også å rushe Trinity, men er det nok damage ut spillet?? Bygger selvfølgelig etter motstander laget, men lurer alltid på om jeg skal kjøpe ting som er i vanlig AD-builds, som starks, phantom dancer, infinity edge, osv... neh. Du er ikke en full dps. Du er som sagt veldig tanky, og du skal egentlig være mer støtte for carries osv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Gentleman Cho'Gath slapper av på bankkortet mitt nå. Sykt fett design å presse på egentlig Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Gentleman Cho'Gath slapper av på bankkortet mitt nå. Sykt fett design å presse på egentlig Bilde? Sykt nerdie da, men me like Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 haha, det er faen dedikert. Bilde, husk at det ikke er lov å sladde. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 EU west er phett. Var ikke så ille på eu east før men nå som transfers kom så ble det jo helt uspillbart der i normals ihvertfall, bare masse polakker og annet avskum. Har enda ikke møtt en eneste utlending på west, selv om jeg har møtt masse imponerende dårlige spillere. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 EU west er phett. Var ikke så ille på eu east før men nå som transfers kom så ble det jo helt uspillbart der i normals ihvertfall, bare masse polakker og annet avskum. Har enda ikke møtt en eneste utlending på west, selv om jeg har møtt masse imponerende dårlige spillere. Kan du utdype deg litt der? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) EU west er phett. Var ikke så ille på eu east før men nå som transfers kom så ble det jo helt uspillbart der i normals ihvertfall, bare masse polakker og annet avskum. Har enda ikke møtt en eneste utlending på west, selv om jeg har møtt masse imponerende dårlige spillere. Kan du utdype deg litt der? Regner med at han mener folk som ikke snakker engelsk. Sånn som polakker eller russere som nekter å snakke engelsk... Har også bare møtt folk som hjelper godt til i spillet og snakker engelsk på EU west. Endret 19. august 2011 av Hoikka Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Altså folk som ikke skriver engelsk i chat og i stor grad ikke forstår det heller. Er veldig lei av å lese russisk og polsk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 EU west er phett. Var ikke så ille på eu east før men nå som transfers kom så ble det jo helt uspillbart der i normals ihvertfall, bare masse polakker og annet avskum. Har enda ikke møtt en eneste utlending på west, selv om jeg har møtt masse imponerende dårlige spillere. Kan du utdype deg litt der? Hoikka tar helt rett, jeg mener folk som ikke snakker engelsk. Aner ikke hvorfor jeg driver og skriver utlendinger Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Gentleman Cho'Gath slapper av på bankkortet mitt nå. Sykt fett design å presse på egentlig Bilde? Sykt nerdie da, men me like Mobilbilde så bear with me: and, you no get my fucking personal information 1 Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) and, you no get my fucking personal information We got your name Endret 19. august 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det skal vel ikke så mye til å finne det egentlig Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Bruker også å rushe Trinity, men er det nok damage ut spillet?? Bygger selvfølgelig etter motstander laget, men lurer alltid på om jeg skal kjøpe ting som er i vanlig AD-builds, som starks, phantom dancer, infinity edge, osv... Irelia er helt situasjonsbasert helt. Det vikigste for deg er å tenke, hvordan kan du tilpasse deg for å kunne tanke mest mye samtidig som jeg kan gjøre endel damage på fienden. Core items til irelia, må sies å være merc/dodge boots, trinity og wits end. Kjør hp regen quits, dodge/armor yellow, mr blå og arm pen rød. Så levler du w høyest mulig fortest mulig. Bruk iallef første 10 min på å farme, så faceroller du resten av gamen. Kjøp merc først, så ser du om du trenger philo og hog. Masse farm = tidlig trinity; dersom du ikke får det, kan wits være svært bra før tf er ferdig. Har sett nå i det siste at warmog atma også brukes endel på henne. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har nå begynt å få skikkelig smaken for Cho'Gath solo top nå. Har ikke tapt en lane, og er nå på vei ut av elo helvete. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 CLG vs Millenium begynner nå hvis noen andre enn meg er våkne Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Clg har vært overraskende bra så langt. Menb kan noen forklare hvorfor tsm spilte mot sk gaming? Var det bare en glorified friendly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå