Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The "tournament realm" is just a reference to the private server(s) set up to run tournament events such as dreamhack. It's not something used for standard play by anyone. ph34r.gif

sauce?

Skal bli arrangert et stort lan her rundt og lurer bare på om det er mulig å få til compo på den.

Trenger vel ikke tournament realm for compo? Kan jo bare bruke custom game.

Lenke til kommentar

The "tournament realm" is just a reference to the private server(s) set up to run tournament events such as dreamhack. It's not something used for standard play by anyone. ph34r.gif

sauce?

Skal bli arrangert et stort lan her rundt og lurer bare på om det er mulig å få til compo på den.

Trenger vel ikke tournament realm for compo? Kan jo bare bruke custom game.

stemmer det, men etter transfer er det ikke sikkert at alle er på samme server.

Lenke til kommentar

Jeg ordla meg feil, en svak champ, ikke bare en svak support (som kaptein obvious påpeker ;P).

 

You say whaaat? Er du helt ny i spillet eller? Nidalee er en av de sterkeste championene i forhold til damage og utility. Med 200CS kan du 2shotte en hvilken som helst carry uten defence items. Den healen ho har kan jeg ikke telle hvor mange ganger har reddet en teamfight/fått en ally til å slippe unna med å dø.

 

Ho eier solo top lane uten problemer og ender som oftest opp med en kill eller to uten å dø. Om noen spiller mot HotshotGG i ranked blir alltid Nidalee banna. Hvorfor? Fordi ho er en sykt sterk champion i de rette hender.

 

Bare fordi du suger med nidalee betyr ikke det at ho er en dårlig champion. Du kan heller ikke rate ho utifra hva public spillere gjør med ho.

 

Ble ikke Nidalee spilt i dreamhack da?

 

Ingen fikk spilt ho fordi ho ble prio som ban når f.eks HotshotGG spilte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ordla meg feil, en svak champ, ikke bare en svak support (som kaptein obvious påpeker ;P).

 

You say whaaat? Er du helt ny i spillet eller? Nidalee er en av de sterkeste championene i forhold til damage og utility. Med 200CS kan du 2shotte en hvilken som helst carry uten defence items. Den healen ho har kan jeg ikke telle hvor mange ganger har reddet en teamfight/fått en ally til å slippe unna med å dø.

 

Ho eier solo top lane uten problemer og ender som oftest opp med en kill eller to uten å dø. Om noen spiller mot HotshotGG i ranked blir alltid Nidalee banna. Hvorfor? Fordi ho er en sykt sterk champion i de rette hender.

 

Bare fordi du suger med nidalee betyr ikke det at ho er en dårlig champion. Du kan heller ikke rate ho utifra hva public spillere gjør med ho.

 

 

Herlig argument, "er du helt ny i spillet", jeg har vel omtrent 1000games totalt i HON og LOL. Hvor mange jeg har i dota vil jeg ikke tenke på.

 

Du har et veldig godt argument, hun failer aldri solo top. Likevel, jeg vil heller sende en som nyttegjør en god farm bedre opp dit. For jeg klarer ikke helt se at selv om hun har både farm og feed avgjør kamper på lik linje med andre tier 1 champs. Jeg skrev egentlig mitt første utsagn for å få en diskusjon, det fikk jeg. Mitt poeng er bare at selv om hun både har feed og farm ikke har samme utslaget som f.eks Soraka og Janna kan ha på en kamp selv uten farm, og da har noen andre fått den. Lite bang for the buck er vel mitt poeng, verken fugl eller fisk.

 

Men ja, jeg vet hun er tier 1 hos de fleste, det gjør henne likevel ikke til en champ jeg velger på mitt lag i ranked først. Selv om pro-gutta gjør det.

Lenke til kommentar

Du sa ho var en dårlig champion? Du endrer mening? eller gidder du ikke argumentere imot det jeg sier? Ho har aldri hvert en full support og den healen ho har er bare en utility som er veldig veldig kjekk å ha. Ho står på lik linje som en anen AP carry og derfor skal du plassere ho utifra det. Ikke om healen hennes i rank en er dårligere enn soraka sin.

 

Det å kalle ho som en support er likt som å kalle lux eller morgana en support. De er ikke noen support i det hele tatt. Det er bare noe stort tull folk får for seg fordi dem ha shields.

 

BTW, meta game i HoN/DotA er veldig forskjellig fra LoL. Du kan ha 1000games i HoN og suge endepotte i LoL.

Lenke til kommentar

Jeg ordla meg feil, en svak champ, ikke bare en svak support (som kaptein obvious påpeker ;P).

 

You say whaaat? Er du helt ny i spillet eller? Nidalee er en av de sterkeste championene i forhold til damage og utility. Med 200CS kan du 2shotte en hvilken som helst carry uten defence items. Den healen ho har kan jeg ikke telle hvor mange ganger har reddet en teamfight/fått en ally til å slippe unna med å dø.

 

Ho eier solo top lane uten problemer og ender som oftest opp med en kill eller to uten å dø. Om noen spiller mot HotshotGG i ranked blir alltid Nidalee banna. Hvorfor? Fordi ho er en sykt sterk champion i de rette hender.

 

Bare fordi du suger med nidalee betyr ikke det at ho er en dårlig champion. Du kan heller ikke rate ho utifra hva public spillere gjør med ho.

 

 

Men ja, jeg vet hun er tier 1 hos de fleste, det gjør henne likevel ikke til en champ jeg velger på mitt lag i ranked først. Selv om pro-gutta gjør det.

Faktisk flinke spillere spiller hun med stor suksess, ergo er hun viable. At du er for dårlig til å gjøre nytt hun betyr ikke at championen er dårlig.

Lenke til kommentar

Du sa ho var en dårlig champion? Du endrer mening? eller gidder du ikke argumentere imot det jeg sier? Ho har aldri hvert en full support og den healen ho har er bare en utility som er veldig veldig kjekk å ha. Ho står på lik linje som en anen AP carry og derfor skal du plassere ho utifra det. Ikke om healen hennes i rank en er dårligere enn soraka sin.

 

Det å kalle ho som en support er likt som å kalle lux eller morgana en support. De er ikke noen support i det hele tatt. Det er bare noe stort tull folk får for seg fordi dem ha shields.

 

BTW, meta game i HoN/DotA er veldig forskjellig fra LoL. Du kan ha 1000games i HoN og suge endepotte i LoL.

Jeg argumenterer jo mot og med det du sier, leste du bare en brøkdel av innlegget? Jeg var ute etter en saklig diskusjon om Nidalee, og kanskje jeg kunne få et litt bedre innsyn i hvorfor jeg burde synes at hun er så rå. Det jeg får er pro-mas og hersketeknikker. Og jeg claimer ikke mine utsagn som fakta, det er kun min oppfatning og erfaring. Den er selvfølgelig oppe til hogst på en måte som bidrar fremfor å rive ned.

 

Det sedvanlige, "om du ikke liker henne så suger du med henne" argumentet er forresten så trist at jeg velger å overse det. Jeg suger med Malz og TF, likevel ser jeg at de er strålende champs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...