Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis har jeg flere kontoer, så får flytte iallefall en konto over til west, så jeg kan spille med alle.

 

Men fytti rakkern så god pantheon er i lav level, han og xin zhao divet lett et turret på lvl 4 for å drepe vayne og gangplank. Og da mener jeg LETT. Charge, mer eller mindre one hit, og vips ghost\flash ut. Latterlig. Men nå var matchmakingen skikkelig dårlig, siden angriperne var 20\30 ish, og vayne var lvl 6. Hvorfor er matchmakeren slik egentlig? Helt absurd at så lavt level folk må spille mot lvl 30 som mest sannsynlig har fullt med runes.

 

Var rimelig fornøyd da jeg klarte å kite begge to rundt tårnet mitt med poppy :tease: Fikk mye penger for begge to.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan systemet er, men Vayne var vel i party med noen som var level 20/30ish.

Jeg møter på level 30 folk hele tiden, er level 18 selv, men det er vel fordi jeg spiller med to stykker som begge er level 30. :)

Stemmer det. Dessuten, hvis du er skikkelig pro og har masse skills sånn som meg så blir du matchmaket med lvl 30 folk helt fra du er sånn lvl 25.

Lenke til kommentar

Forsåååvidt greit å måte lvl 30 viss du er nær 20, egentlig synes jeg det også er litt drøyt. Men viss du er rundt 10, eller under, er det helt latterlig at du kommer mot lvl 30, selv om de lager et premade. Jeg synes egentlig ikke det burde gått an med så stor level differanse. Men jaja slik er det nå en gang :)

 

Regner med det er level 30 og ranked som gjelder for det meste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...