Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om Tryndamere? Kjøpte han just

 

Sammen med Yi vil jeg si at han er den sterkeste ADcarryen i spillet(50min+ games). Kan være vanskelig å lane med tho, da som nevnt av en annen enkelt kan harasses ut av lane(med mindre man har en god lanepartner).

Mainer selv jungle, og har blitt en stor fan av Trynda-jungle i det siste. I current metagame er jungle det eneste stedet han er verdt å ha, da en god solotopspiller lett danker ut Trynda, mid er for APcarries(unntak hvis man møter Kassa) og duobot er forebeholdt ranged ADcarry og support. Med rødbuff og W-slow er han en rimelig god ganker, og mtp. at han har fury kan du gi allerede den første bluebuffen til APcarry. Damageoutputen hans lategame gjør at du "enkelt" kan carrye laget i ranked(kommer ann på ELO tho).

Lenke til kommentar

Hve tenker dere om katarina? jeg prøvde ho litt og sugde hardt..Derimot spiller kompisen min ho hele tiden og pwner alle, med kill streaker som 21 osv.

Har man en stun med seg i teamfighten så har du nøytralisert kat. Likevel funker hun siden enkelte er komplett idiot. Når Taric kaster stun på GP og resten av laget chaser Singed kan Kat virkelig få seg en fest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Sjekket matchhistoryen din fordi jeg er mæd stalker, Jonas og jeg ser at du driver og bygger mejai's soulstealer. Les på hva den gjør og tenk deg ut til hvorfor det er en dårlig idé i de kampene. Ikke bare les på item builds i guider, skjønn hvorfor de og de itemene er go<de greier :thumbup:

 

Heihei, nå skal du få lov å sjekke den igjen! Hotfixguru it is! :innocent:

 

EDIT: 70 min fight, hadde inegn turrets i ca. 20 min, før vi klarte å sneakkille alle dems inhibitors som gjorde at vi fikk en hel armé opp dit til slutt. Beste fighten jeg har hatt på evigheter! :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hehe, Lux var supermoro å spille! Gøy å gå mid og faktisk klare å nuke de fleste klasser uten å dø selv.. Ryze var værre.. Tips når man møter han i mid?

 

Venn vil rolle tankytank, hvordan er rammus da? Burde han heller gå for noe annet?

Alt han vil gjøre er egentlig tanke, selvom han kun har spilt et par games.. Så gjerne en tank som fungerer godt for en som er ganske ny med spillet.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Hehe, Lux var supermoro å spille! Gøy å gå mid og faktisk klare å nuke de fleste klasser uten å dø selv.. Ryze var værre.. Tips når man møter han i mid?

 

Venn vil rolle tankytank, hvordan er rammus da? Burde han heller gå for noe annet?

Alt han vil gjøre er egentlig tanke, selvom han kun har spilt et par games.. Så gjerne en tank som fungerer godt for en som er ganske ny med spillet.

Jarvan er en kjekk kar. Rammus er egentlig en jungler, så er bedre at han plukker opp Rammus/amumu når han har runer og mestrer spillmekanikkene bedre. Selv så startet jeg å spille og å tanke som Cho'gath. Leona, Singed og Malphite funker også fjell.

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Pantheon er endelig i sin gode form igjen! Dette har han VIRKELIG fortjent etter veldig mange måneder som ubrukelig.

 

Pantheon pusher ut litt for mye damage i early lvl enn andre champions. Jeg tror de burde nerfe early rank på Hearthseeker.

 

Nasus har fucka mye life steal nå. Jeg harassan hele tiden gjennom en laning phase med GP "Q" og allikevel kunne kan bare slå på en target og heale seg opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...