andre3028 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 hei, er med på en russebil der vi har fotball som tema. Og da har vi invistert i kunstgress som vi har lagt på gulvet i bilen. Det endte med at vi måtte klippe litt i det for å tillpasse det gulvet og da er noen biter løse fra hverandre. Så vi trenger tips til hvordan å feste dem sammen. Planen var å stifte dem sammen, men det funka dårlig. Har sett på større stifter med de passer ikke i stiftemaskinen. Så, noen tips til hvordan vi kan feste det sammen? Eller må vi ty til sying? takker for alle svar Tenkte tråden passet best her siden det er kunstgress, og det går vel noelunde under hage. Moderator får flytte tråden vist den ikke passer her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 På samme måte som man binder proft kunstgress sammen? Man limer. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 her er løsningen: http://www.seilas.no/photoalbum/view4/L3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21lci9pbWcvMjkyNS9zbWFsbC8yOTI1OTYuanBnL0Nyb3AvP3g9MCZ5PTAmd2lkdGg9MjU2JmhlaWdodD0zMDA Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gaffateip vel nei det er ikke proft. og det er stygt. bruk heller tec7 eller byggsilikon eller ms40 det er fugemasse som man kan lime med. tec7 er bra. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 eller skrur det fast NEI! hør på meg da. tec7 for pokker ;o det vises ikke. skruer og teip er bare tull. og det er synlig. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 vill sei meg enig med hahaa. Bruk tek7 eller fugemasse ms 40. har brukt ms 40 på belegg ombord på en liten båt og der sitter det som støpt. Eventuelt kan man alltid bruke kontakt lim også. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå har jeg riktig nok aldri lagt kunstgress i en bil, men på gummimatter ute under div. klatrestativ har jeg litt erfaring. Som nevnt tidligere i tråden så limer vi i skjøtene. Smører lim på et "fiberark" (kjøpes på rull), og legger skjøten på midten over dette. Er litt arbeid med å få det fint, men om man gjør det skikkelig er skjøtene usynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå