aDelicateSetting Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg trenger hjelp med dredsa mine! jeg har hatt dreads i ett halvt år, men håret er så glatt at det går opp hele tiden. Dreadsa ser også ganske uferdig på grunn av glatt hår. Hvordan kan jeg slite håret og få dreadsa til å se kule ut ?? Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg trenger hjelp med dredsa mine! jeg har hatt dreads i ett halvt år, men håret er så glatt at det går opp hele tiden. Dreadsa ser også ganske uferdig på grunn av glatt hår. Hvordan kan jeg slite håret og få dreadsa til å se kule ut ?? Jeg kan prøve å fikse de jeg: D Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 ;P det er snilt av deg, men mamma gjør det på meg og hun er helt grei. Vi klarer bare ikke å finne ut hvordan jeg kan slite håret ;( Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kan morewn din tviste hår? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Gå til en frisør som kan dreads skikkelig, og la de fikse det. Du(mammaen din) gjør sikkert noe feil. Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Drammen ;P men spørsmålet mitt er om dere vet om noen måter jeg kan slite håret på? kan jo ikke ta permanent nå som jeg allerede har laga dreads Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Drammen ;P men spørsmålet mitt er om dere vet om noen måter jeg kan slite håret på? kan jo ikke ta permanent nå som jeg allerede har laga dreads Prøver å hjelpe deg.. Men du svarer ikke på spm mitt så... Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kan morewn din tviste hår? Twiste hmm... ja jeg tror nok det kan du fortelle litt mere om hva twisting er? Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kan morewn din tviste hår? Twiste hmm... ja jeg tror nok det kan du fortelle litt mere om hva twisting er? Hmm.. Du tror hun kan det, men må ha forklaring på det? : P Ehm, man twister når man tar den størrelsen på håret som man vil ha, deler den i tre, begynner å flette bittelitt, så gjør du den til 2 deler, så twister du de rundt om hverandre.. Kan hun no slikt? Ville kanskje ha rådet deg til å twiste håret ditt, eller det som liksom har delt seg, twist det med det som er rundt, i passe størrelser sammen med dreadlocks wox.. Gjør det en etter en til du har tatt alle.. Så tar du den ene dreadsen holder den med venstre hånda, tar høyre håndå opp og den på en måte jeg ikke kan forklare.. Gjør dette en etter en, til du har gjort det med alle.. Skjønte du noe av dette?? Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skjønte litt kansje mamma forstår bedre hvis jeg viser henne posten. (det var ikke helt fremmed for meg, skjønte mesteparten) Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skjønte litt kansje mamma forstår bedre hvis jeg viser henne posten. (det var ikke helt fremmed for meg, skjønte mesteparten) Bra du skjønte litt.. D Oki, forsto hun noe?? Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal til mamma imorgen så da kan jeg vise henne ;P har du dreads selv? Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal til mamma imorgen så da kan jeg vise henne ;P har du dreads selv? Okii!: ) Nej, jeg lagde meg sånne twist som jeg kan få det ut av, men tok det ut før det ble no, hihi! Ville ikke ha det: P Men brodern har dreads, pleiier å fikse hans: ) Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg klipte av dreadsa bak og på sidene, så har dreads mohawk. Resultatet ble ganske bra egentlig ;P Ikke for å virke creepy, men hvor gammel er du? Endret 7. mai 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg klipte av dreadsa bak og på sidene, så har dreads mohawk. Resultatet ble ganske bra egentlig ;P Ikke for å virke creepy, men hvor gammel er du? Du gjorde det ja!! Hehe!! Bra du ble fornøyd:) Okeii, det der var litt creepy.. Men jeg er gammel nok så jeg får kjøpt meg røyk, hehe. Du da? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Post bilder da ?? Dreads er tøft Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er 14 jeg ;P Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg er 14 jeg ;P Oki, fikk du fiksa de? Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, men mamma hadde lært en ny teknikk som funka bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå