[Guru3D]Headshot Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har nå bestemt meg for å skifte ut min gode gamle logitech pilot mus, på høy tid sansynligvis :smile: Så, hvilken bør jeg velge? Valget står vel mellom Logitech mx300 eller mx500 og Intellimouse 3.0 Når jeg kjøper ny mus, vil jeg også skifte ut lørva av en musmatte jeg har, hva burde jeg velge her? Er icemat black no tess? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 MX300 viss du liker mindre mus MX500 viss du liker større mus Intelli musa for ordtlig store hender. men 800 dpi på Logitech er konge! intelli kan ikke måle seg.. dessuten er padza på de elendig... Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Du burde velge Funk surface og Intellimouse explorer 3,0. Det er vell den raskeste. Men Mx500 er bedre å holle på. Prøv begge Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har du en Elkjøp foretning eller liknende i nærheten så burde du ta turen ned ditt og sjekke hvilken mus som passer _deg_ best, ettersom det er forskjellig fra hånd til hånd. Selv om jeg må innrømme at mx500 er veldig god å holde i, og presisjonen på den er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 MX300 + Func 1030 + Mouseskatez Kongekombinasjon!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg personlig mener at MX500 er helt nyyydelig! finner ikke bedre mus enn den! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Musematte må uhvertfall bli func 1030. Har inntil i dag sittet med musematte til kr. 20 fra Elkjøp og kan bekrefte at det er "litt" forskjell på mattene. Det var som å bli fødd på ny! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Headshot"]Jeg har nå bestemt meg for å skifte ut min gode gamle logitech pilot mus, på høy tid sansynligvis :smile: Så, hvilken bør jeg velge? Valget står vel mellom Logitech mx300 eller mx500 og Intellimouse 3.0 Når jeg kjøper ny mus, vil jeg også skifte ut lørva av en musmatte jeg har, hva burde jeg velge her? Er icemat black no tess? Takker for alle svar. MS Intelli v3.0 og fUnc sUrface m/ mouse skatez, speed fix og mouse bungee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå