SkyFish Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Heisann, har en Hyundai HLT-42V2FH LCD tv stående på rommet som sluttet å virke etter at sikringa på rommet gikk for et par uker siden og har ikke orket å gjøre noe med den enda. Men nå har jeg sendt mail og hørt med Norek/Komplett.no om hvordan jeg skal gå frem og de sier at jeg må sende den inn, men tv'en veier 25-30kilo og er alt annet enn liten. Derfor lurte jeg på om det er noen som vet om et verksted eller dyktige folk som kan reparere denne? Siden det skjedde når sikringen gikk så er det vel sannsynlig at det bare er en sikring som er gått og da hadde det vært strålende å heller betale en tusenlapp for å få den fikset i nærområdet mot å slite med å sende den inn og kanskje vente i noen mnd'er for å få den igjen Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Her:D Endret 3. mai 2010 av Pedersen2k Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Sikringen gikk p.g.a feil på TVen kanskje? Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Hei igjen, lette faktisk etter den Pioneer sjappa, var en kompis som hadde et jallamerke der og fikk den reparert. Skal kjøre og sjekke hos de imorra =) Sikringen gikk pga støvsugeren, den begynner å bli litt sliten og har gjort det samme på andre rom ;D Men jeg regner med at siden tv'en sto på når det skjedde og også når jeg skrudde på igjen sikringen så kan det ha kommet en liten overspenning eller noe variasjon som kan ha fått sikringen til å gå? Har ikke peiling på LCD tv'er, men høres vel ikke så på jordet ut ;D Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Å skru på sikringen blir det samme som å sette stikkontakten til TVen i veggen,så det høres på jorde ut ja.' Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om det er mindre enn 5 år sidan du kjøpte TVen så har du krav på følgende frå Komplett. At dei betaler frakt for TVen til dei. At dei låner deg ein erstatnings-TV av minst same kvalitet i mellomtida den er på reparasjon. Eg har nettopp sendt min TV inn til reperasjon hos Siba. Dei kom heim og henta TVen. Samtidig kom dei med ein erstatnings-TV. Denne TVen er 3,5 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå