Gå til innhold

Misjonen på P4 - Diskuter om "Misjonen" på P4 med Antonsen og Golden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Det gjør det ikke så mye bedre for min del, om de må finne på kuriositeter for å lage humor. Jeg vet ikke om du har hørt stikket, men humoren var stort sett basert på at dette hotellet foreslo Afghanistan som Goldens hjemland, og hvor idioootisk det var ettersom afghanere ikke drar på ferie til Mallorca liksom. De burde jo hatt et mer intelligent system som foreslo et mer sannsynlig land osv. "Hehe".

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I fredagens sending dedikerte de et helt stikk til å raljerere rundt hvor dum en bookingtjeneste for hoteller var, fordi den "foreslo" at Golden var fra Afghanistan, da han skulle fylle ut personalia. Det slo dem ikke at bokstaven a er først i alfabetet.

Ja de har tapt seg de siste to år årene. Hørte mye på både Misjonen og Kommisjonen ( da det gikk på Kanal 24). før men nå hører jeg på det en sjelden gang hvis det går i reprise mens jeg kjører hjem fra jobb etter et ettermiddags skift.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Atle Antonsen er veldig morsom, men samspillet mellom han og Golden er utrolig dårlig. Bare jeg som reagerer på det? Det blir veldig hakkete i blant, og det er jo merkelig at kjemien er så dårlig mellom to som har laget radio sammen så lenge.

Synes ikke Golden egner seg på radio. Antonsen er velartikulert og har god diksjon. Golden er den rake motsetningen. Golden Duck er dog et høydepunkt i sendingene, men det skyldes også i stor grad Antonsens respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...