fiskebollebiff Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Bare jeg som irriterer meg veldig over Johan? Her krever jeg også en forklaring! og det fort! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Irriterer deg over Johan? Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Måten Atle hele tiden må dekke over hans manglende kompetanse, som når han begynner å snakke om den ikke-ekstisterende barten til Hugo Chavez med den største selvsikkerhet, eller når han skal ha en spalte om paradoks, men når han begynner å snakke viser det seg at han har misforstått hva et paradoks er. Måten han kommer med små kommentarer når Atle skal lese opp ting er også utrolig irriterende, eller hans utrolig påtatte sinne når han skal "smelle". Primærproblemet til Johan er vel at han rett og slett ikke er morsom, det er jo Atle som bærer hele programmet. Når det er sagt er misjonen (og kommisjonen) ett av mine desiderte favorittprogram, det er vel derfor jeg irriterer meg over dets feil, som en far som ser sin sønn ha 50-cent plakater på rommet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Hva synes folket om den nyeste episoden som de sa skulle være på pallen over beste sendinger noensinne. Var den det? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Beste var det ikke, men helt grei. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes den var bedre enn sendingene har vært i det siste, men de har helt klart hatt bedre sendinger. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Den var over snittet, men ikke helt på topp. Noen av deres beste sendinger må vi tilbake til kommisjonen for å finne 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Er litt vanskelig å sette fingern hva som var bedre, men jeg mener at kommisjonen var bedre enn misjonen. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Jepp, de hadde liksom mer sprut :!: 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Er det vits i å høre igjennom de gamle Kommisjonen sendingene (om de i det hele tatt finnes på nettet uten om youtube)? Tenker da på om sendingene er veldig nyhetsorienterte og sånn. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Greia er at de ikke var så veldig nyhetsorienterte, i motsettning til misjonen. kommisjonen var mer et humorprogram Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Finnes det noen plass hvor jeg kan laste ned det? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 niks, var noen som mekka en seed for en tid tilbake. jeg har alle Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Du har ikke alle. Du sendte meg ca 100 kommisjonenepisoder. Det finnes enda fler, men bra at noen har en del ihvertfall da. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Har en torrent med 47 episoder som går TREEEEEEEEGT.. Er det noen som har muligheter til å laste opp kommisjonen på rapidshare eller lignende? Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 gratis podcast på itunes sitter å hører om at bin laden har tatt til seg en ny sak: miljøet Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet når det starter igjen etter ferien? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Tipper neste fredag, altså den 27 Morsomt at jeg hører på godgutta i skrivende stund;) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Bump! De holder på enda, faen så genialt det er! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 DET beste programmet på lufta nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå