Ohhmyyyy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Mange av mine venner har stilt meg spørsmål angående hvorfor man får stipend hvis man er gift eller registrert partner med noen? Jeg vet ikke hvorfor, så jeg spør dere. Man bruker jo ikke mer penger mens man er gift enn mens man er i et helt vanlig forhold til noen? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg prøvde å se forskjellen på "lånekalkulatoren" på Laanekassen sin side, og det ble over 70.000 i forskjell ?... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 JEg får nøyaktig det samme når jeg prøver.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg prøvde å se forskjellen på "lånekalkulatoren" på Laanekassen sin side, og det ble over 70.000 i forskjell ?... Hvordan klarte du det? Det blir 0 kroner i forskjell her, både for vgs og høyere utdanning. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Man får ikke noe ekstra stipend om man er gift, eller er partnere. Ingen av de (få) jeg kjenner får det, og det er ingen grunn til at man burde få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå