Digitize Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei. Dama har kjørt incredimail ("increidrit") de siste årene, men nå var det på tide å få seg en skikkelig mailklient. Har googlet nå den siste timen på hvordan å konvertere fra incredimail til Outlook og det var jammen ikke enkelt. Det går ikke ann å eksportere epost fra incredimail og til et annet format. Såvidt jeg kan se er jeg nødt til å konvertere alle epostene over til *.eml format, importere det til en Outlook Express klient --> eksportere til Outlook. Det finnes noen programmer som konverterer fra incredimail og over til *.eml format, men de jeg har funnet koster penger eller er ekstremt dårlige (programmer som "Incredimail Backup PRO", "ABC Amber Incredimail Converter" og "Reynardware incredimail-converter"). Problemet er at incredimail har gjort det ganske så vanskelig å gå bort fra deres bedritne software. Er det noen her som har en enkel måte å få all epost i incredimail over til Outlook eller bare som *.eml format? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dessverre. Det er kun betalvare som kan gjøre det skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå