taKenzZz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hei! No har det seg slik at eg går bachelor i historie hjå NTNU. Det kan henda at eg etter bachelorgraden (eventuelt mastergraden) blir lærar, og dimed har det førebelse valet falli på eit årsstudium i fransk. So no lurar eg, har nokon av dykk studert eller kjennar nokon som har studert fransk på universitetet? Og samstundes vil eg gjerne vita kor god investering dette er med tanke på om fransk fortsatt vil bli aktuelt for vidaregåande i framtida. Takk skal de ha! Endret 3. mai 2010 av taKenzZz Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 En venninne av meg går lektor på NTNU og begynte med fransk som hovedfaget, hvor du da har årsstudiumet førsteåret. Hun har hatt fransk på vgs og hadde helt ok karakterer, men innså at det kom til å bli mye hard jobbing. Men siden det er et åpent fag, burde det jo være mulig om du har interessen. Ett språkfag i kombinasjon med ett samfunnsfag er en veldig god fagkombinasjon, og jeg tror ikke fransk vil forsvinne med det første fra skolene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå