Fiboc Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hvordan kan man bli fotballdommer (kurs?)? Er 17 år og bor i Troms fylke. Har lest litt rundt omkring på troms fotballkrets sin hjemmeside, men finner ingenting. ## topic endret av ilpostino ## Endret 7. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvordan kan man bli fotballdommer (kurs?)? Er 17 år og bor i Troms fylke. Har lest litt rundt omkring på troms fotballkrets sin hjemmeside, men finner ingenting. Ring leder i nærmeste Idrettslag. Han skal få innkallinger til slikt. Tror kursene som regel er før sommeren, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Fiboc Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk for svar. Det hjalp :-) Noen her inne som har erfaring med det å være fotballdommer som har lyst til å fortelle om sin opplevelse som dommer? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har ikke tatt dommerkurs, men ble oppringt av en trener som trengte dommer da ingen andre kunne. Da dette var Jenter 12 opplevde jeg ikke store problemer. Det bli verre jo eldre de blir. Verre taklinger, styggere språkbruk og ikke minst mange kontroversielle situasjoner. Vær konsekvent og ikke redd! Da kommer du langt. Lykke til! eller Break a leg. Lenke til kommentar
Fiboc Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Det at det blir verre jo eldre de blir er noe som jeg også er helt sikker på. Vær konsekvent og ikke redd! Da kommer du langt. Skal huske den! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå