Cbeng Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei, jeg funderte og kjøpe HTC Desire og har sett på den kjempemye. Men jeg har noen spørsmål: Lagger det mindre på HTC Legend med live wallpapers ? Noen som vet hvor man får den med abbonoment, og de har på lager ? Jeg vet ikke helt hvorfor jeg vil ha en så bra mobil, men noen tips xD ? til hva den kan brukes til ? Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 du har sett iphone, den har brae spill på sin ca.600 mhz prosessor, så har du 1ghz prosessor i desire, og det er tusenvis av ps2,ps1,gameboy emulatorer ute på internett, tenk deg å sitte i sofaen under reklamepausen på family guy og spille tonyhawks. det du kan bruke den til er masse meden stor skjerm koble til wifi og gå innpå internett,msn og email eller kankje nnoen multiplayer spill. kjøp den Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Takk, beste svar jeg noensinne har fått her på Diskusjon.no hittils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå